منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت جامدة للاهلى بس ياريت الزملكوية ميزعلوش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=554)

Captain_H 05-02-2009 09:49 AM

بص انا مش ضد النكت ولكنى ضد التعصب ودة تعصب وانحياز للاهلى على حساب الزمالك مع العلم بانى اهلاوى صميم
الموضوع دة لو فى القسم الرياضى هيخالف القوانين وعليه يغلق فورا

karmen 05-02-2009 10:11 AM

بس الموضوع ده فى الضحك والفرفشه
يعنى كلنا بنهزر يا كابتن اتش
يعنى عادى

Captain_H 05-02-2009 10:52 AM

اوكى بس الهزار يكون فى حد معين بحيث متحصلش مشاكل بين اهلاوى او زملكاوى
مقصدش حاجه والله بس برضه لو فى قسم الرياضه كان هيغلق لانه مضاد للقوانين مش اكتر
تقبلى تحياتى

karmen 05-03-2009 02:08 AM

أوكى كابتن اتش
شكرا ليك


الساعة الآن 03:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir