منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   (¯`°•.¸?¯`°•.¸يبقى انت اكيد في مصر.. صور روووووووووعه ل.•°´¯?¸.•°´¯) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8554)

randa_star70 03-17-2009 01:05 AM

ياجماعة انتو مش فاهمين الصور دى بتشوه مصر ايا كان فيها من تخلف وامية منصورهاش بمنظر يجعلها احقر الدول مصر ام الدنيا مش موقع سخرية ياريت محدش يزعل من كلامى بس انا بحب مصر اووووووووى

prince of alex 03-17-2009 04:16 AM

انا عايز افهم حاجة هو اي حاجة وحشة عن بلدنا نكتبه واي حاجة وحشة نطنشها اذا كانت ديه هي مصر فاعذروني بان هما دول ولاد مصر للاسف ولا حياة لمن تنادي بدال متقول احنا نقدر نحسنها نقول هي كدا وبس

amralbob 03-17-2009 04:54 AM

كلنا بنحب مصر بس ايه الي في ايدك تعرف تغيرو لو في حاجه انا اول واحد هكون معاك

prince of alex 03-17-2009 11:36 PM

بص يا بوب هو ده عبنا ان الواحد فينا عايز الغير يمشوه وعشان كدا الي برا عيعضوا يقولوا علينا راجعيين بس لو احنا بجد عايزين نغيرها صدقني عنقدر وبلاش نخلي غيرنا يوجهنا


direct your silf

Silver 03-18-2009 12:17 PM

يا جماعة الموضوع ع سبيل الفكاهة

والكلام ده موجود ف كل بلد مش مصر بس

ومناخدش الموضوع على محمل الجد وانه اهانة لمصر

prince of alex 03-19-2009 12:02 AM

صح صح انا متأسف عشان كنت بتكلم بعصبية


الساعة الآن 06:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir