منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   رجاااء الدخول يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1968)

هيمة فرج 03-30-2009 12:20 PM

انا حطمت الرقم القياسى والله

انا صمت 60 ثانية والله العظيم

manolly 03-30-2009 11:28 PM

انا ما شاء الله عليا مكملتش ثانية
لعبة مستفزة وانا متضايقة اوىىىىىىىىىىىىىى

prince of alex 03-31-2009 04:01 AM

يا غلاسي متضيقة يا غلاسي

بيزو الاليزو 04-04-2009 09:56 AM

يا عم انت رايق اوى اللعبة دى عايزة واحد رايق انما انا لا مشكور يا قمر

prince of alex 04-05-2009 10:55 PM

رايق بس جامدة وشكرا على اللعبة الجاااااااااااامدة ديـــــــــــــــــــــه

احمد حجاج 06-03-2009 10:04 PM

والله اللعبة ممتازة من الناحية التقنية ولكنها
صعبة جدا وانا جبت فيها14.11

سفير فرنسا 06-27-2009 05:35 AM

>-)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

عمر-غانم 06-29-2009 06:37 PM

أنا أعلى حاجة جبتها 16,600وحاجة
بس بحاول
تسلم ايدك ولعبة رائعة ومحتاجة تركيز

احمدينيو 07-04-2009 02:05 AM

بصراحه هي لعبه صعبة بس ممتعه شكرا على الحاجات الحلوة ده

احمدينيو 07-04-2009 03:10 AM

انا صمدت 21 ثانية تسلم ايدك ياباشا اللعبة جميلة

ابومصيول 07-07-2009 12:56 AM

:-t:-&8->:))@};-=D>o->:-L:o)! You survived 19.468 seconds
:-t^#(^:x~X(3:-O

عاشق للقدس 07-07-2009 09:39 PM

مشكووووووووووووووووووووور على لعبه الجميله

pes6 09-26-2009 01:29 AM

ههههههه لعبة ممتازة بس انا عند ال13.234 او اكتر بيوقعونى بس اكتر حاجه جبتها 15.103 و لسة مش هسكوت الا لما اجيب ال18 بازن الله

pes6 09-26-2009 01:58 AM

مش هتصدقو انا اعلى حاجه جبتها كام لان انا نفسى مصدقتش لو مصدقين صدقو ولو مش مصدقيت خلاص بس انا ركزت جامد فى اللعبى دى بزات انا الحمد لله جبت 19.348

love_girl 09-26-2009 09:37 AM

مشكور علي العبة الجميلة الجامدة دي ونرجو منك المزيد والمزيد

الدبجي 09-26-2009 11:58 PM

مشكوووووووووووووور يا باشا

bblisar 10-01-2009 08:18 AM

L-)ما زدت عن ١٨٠٧٥ثانية
لكن مغرية مشكور على الدعوة

اوس الواثق 10-02-2009 09:37 AM

مشكووووووووووووووووووووور

لؤلؤة البحر 10-03-2009 09:04 AM

مشكورررررررررررررررر

golden man 10-03-2009 09:48 AM

انا جبت 20ثانيه

vcxz2002v 10-03-2009 11:35 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

النهاردة احنا هنتكلم عن شخصي االرامى بالتفصيل والصور يلة نبتدى


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الرماة هي الشخصية القادرة على مهاجمة الأعداء من بعيد باستخدام القوس والسهم. وتعتبر شخصية الارشر من اقوي الشخصيات في اللعبة(مش فى القتل ) و اكتر شخصية في اللعبة باقي الشخصيات تحترمها و تعملها الف حساب علشان هو اكتر شخصية بتعرف تلفلف نوبات و كمان هي الشخصية الوحيدة اللي بيقلولها:-لو سمحت ممكن تلفلفنى او لو سمحت ممكن تساعدنى اجيب vp لانه اكتر شخصية بتعرف تجيب vp بسهولة . علشان كده هي شخصية جميلة جدا.



* مميزات الارشر *


الارشر ليه عدة مميزات . اهمها :-

الاسلحة : بيقدر يضرب الوحوش من بعيد باستخدام القوس والاسهم .

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



2) مهارة الطيران اللي بيتميز بيها عن باقي الشخصيات.


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


3) مهارة الفرش او البعثرة ( scatter ) و دي هي سر الارشر لانه بيجيب بيها vp و بيلفلف بيها النوبات

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


5 ) يمكنهم اطلاق النار على اهداف متعددة ، والتركيز على هدف واحد ، أو استخدام السهام السحرية.

ترقيات اارامى


تتم عملية الترقية فى مدينة التوام عند راعى الرماه كلاتى :


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


اولا : لما بيوصل الرامى الى لفل 15 بيترقي و بيكون ( رامى ) و بياخد لبس نورمال عادى لفل 15 .

ثانيا : لما بيوصل الى ليفل 40 بيترقى وبيكون ( نسر رامى ) وبيحتاج الى خمسة احجار بيجبهم من المنجم ولما بيترقى بياخد قوس مقبس ليفل 40 .

ثالثا : لما بيوصل ليفل 70 بيترقى وبيكون ( نمر رامى ) وبيحتاج الى حجر الزمرد ولما بيترقى بيتعلم مهارتين هما طيران مطور و سهم المطر .

رابعا : لما بيوصل الى ليفل 100 بيترقى وبيكون ( تنين رامى ) وبيحتاج الى نيزك ولما بيترقى بياخد جوهرة قوس قزح عادية
خامسا : لما بيوصل ليفل 110 بيترقى وبيكون ( سيد رامى ) وبيحتاج الى صندوق القمر ولما بيترقى بياخد كرة تنين .

دى كانت مراحل ترقي الارشر كلها .


مهارات الارشر :


1 - البعثرة :

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

و دي بتعلمها في لفل 23 و دي تعتبر احسن مهارة عند الارشر لانه بيضرب بيها كذا وحش مع بعض

2- الطلقات السريعة :


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

و دي بيتعلمها في لفل 46 وهي عبارة عن كذا سهم بيخرجوا ورا بعض و لازم تكون مكمل بار التحمل .

3- التكثيف :


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


و دي بيتعلمها في لفل 71 و ديه بتزود الضربة بمقدار 2-3 مرات زيادة ( من اصعب المهارات في التعلية )


4- الطيران المبدائى :


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ودى بيتعلمها عند ليفل 15 وبتخلية يطير لمدة 40 ثانية .

5- الطيران المطور
:

و دي بيتعلمها في لفل 70 و دي بتخليه يطير لمدة 40 ثانية يس لازم البار **** التحمل يكون كامل .

6- الطيران المتقدم :


و دي بيتعلمها في لفل 100 و دي بتخليه يطير لمدة 60 ثانية يس لازم البار **** التحمل يكون كامل .



دلوقتى بق نتكلم ازا نلفلف الرامى :

من ليفل 1 الى ليفل 70 :

انتا تروح الى مدين الطيور وتحاول تدخل فى فريق وانتا فى الفريق حاول تجمع اكبر كمية من الفلوس اللى بتقع من الوحوش عشان تقدر تشترى بعد كدة اى حاجة تلبسها .
طب لو ملقناش فريق نعمل اية يبقى مفيش حل غير انك تعمل الكويست .

من ليفل 70 الى ليفل 90 :

تعمل حسابك بقى انك تعتمد عل نفسك من ليفل 70 لان مفيش فريق هيردى يلفلفك خالص يبقى انتا تعمل الكويست فى مدينة الصحراء ولما تخلص الكويست تروح مدينة البيرد تستخدم الطيران والبعثرة وتعلى نفسك هناك .

من ليفل 90 الى ليفل 103 :

انتا كدة كبرت شوية فتروح مدينة القرود وتعمل فريق وتدخل نوبات معاك عشان تاخد vps بوينتات تروح بيها اللاب ولازم تعرف انك هتحتاج 2000 نقطة لكل مر تدخل فيها اللاب .

من 103 الى ليفل 110 :

عليك وعلى قلعة الاسرار هناك هتعمل الكويست وبالمرة تلفلف نفسك .

من ليفل 110 الى ليفل 120 :

انتا كل اللى عليك ف الوقت داة انك تعمل الكويست فى قلعة الاسرار وتروح الماجيكات تلفلف هناك واهم حاجة انك تروح مدينة الموت لانك هتاخد اكس بي كويس .

من ليفل 120 لحد ليفل 130 :

كل اللى عليك انك تعمل الكويست لان هيديك اكس بي كويس تانى حاجة تعمل فريق فى مدينة لطيور وتحاول تاخد vps لان كل 15000 بوينت بتبدلها من الماركت بى كرة خبرة .


اتمنى ان الشرح يعجبكم




وفى المواضيع القادم سوف نتحدث عن باق الشخصيات



الموضوع الأصلي: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] | المصدر: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مينا 20010

admin 10-04-2009 05:10 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

foxmod 11-22-2009 08:05 PM

انا صمدت 30 ثانيه

ابوبكر كوكو 11-24-2009 05:52 AM

مشكوووور علي هذا الشرح الواضح ....... وفي انتظار المزيد

asf hell 11-25-2009 12:50 AM

الف شكر
بجد
لان انا ابن خالى بيلعب اللعبة دى عندى
وانا زى ال..تييييييييت.... مش فاهم هوة بيعمل اية


yousef eldeep 11-27-2009 09:06 AM

انا بردة لو تنتني مركز في العبة دي بردة مش هاعرف العبها مع اني كلهم اطفال الي بيلعبوها
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

ismaily20802001 11-30-2009 12:38 PM

رائــــــــــــــــــــــ ــــــــــع رائــــــــــــــــــــــ ــــــــــع

bosbos love 12-01-2009 12:40 PM

انا جبت 35.22

الدلوعه فوفو 12-17-2009 09:37 PM

لله بس عليك وش الذوق وش الحلا شكراالك

الدلوعه فوفو 12-17-2009 10:11 PM

الف الف

شكر ياغالي

رووووووووووعه


مررررررررررررررررره

misho21 12-09-2010 07:17 AM

انا صمدت 3.981

ياهووو2011 01-10-2011 03:43 AM

يعطيك العافية....

o0BIG_BOB0o 03-14-2011 03:40 PM

مشكور على اللعبة

Ahmed000 03-28-2011 05:50 AM

شكراااااااااااااااااااا

برق المنتدى 10-13-2011 05:10 AM

شكراً
جزاك الله كل خير


الساعة الآن 11:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir