![]() |
انا حطمت الرقم القياسى والله
انا صمت 60 ثانية والله العظيم |
انا ما شاء الله عليا مكملتش ثانية
لعبة مستفزة وانا متضايقة اوىىىىىىىىىىىىىى |
يا غلاسي متضيقة يا غلاسي
|
يا عم انت رايق اوى اللعبة دى عايزة واحد رايق انما انا لا مشكور يا قمر
|
رايق بس جامدة وشكرا على اللعبة الجاااااااااااامدة ديـــــــــــــــــــــه
|
والله اللعبة ممتازة من الناحية التقنية ولكنها
صعبة جدا وانا جبت فيها14.11 |
>-)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
أنا أعلى حاجة جبتها 16,600وحاجة بس بحاول تسلم ايدك ولعبة رائعة ومحتاجة تركيز |
بصراحه هي لعبه صعبة بس ممتعه شكرا على الحاجات الحلوة ده
|
انا صمدت 21 ثانية تسلم ايدك ياباشا اللعبة جميلة
|
:-t:-&8->:))@};-=D>o->:-L:o)! You survived 19.468 seconds
:-t^#(^:x~X(3:-O |
مشكووووووووووووووووووووور على لعبه الجميله |
ههههههه لعبة ممتازة بس انا عند ال13.234 او اكتر بيوقعونى بس اكتر حاجه جبتها 15.103 و لسة مش هسكوت الا لما اجيب ال18 بازن الله
|
مش هتصدقو انا اعلى حاجه جبتها كام لان انا نفسى مصدقتش لو مصدقين صدقو ولو مش مصدقيت خلاص بس انا ركزت جامد فى اللعبى دى بزات انا الحمد لله جبت 19.348
|
مشكور علي العبة الجميلة الجامدة دي ونرجو منك المزيد والمزيد
|
مشكوووووووووووووور يا باشا
|
L-)ما زدت عن ١٨٠٧٥ثانية
لكن مغرية مشكور على الدعوة |
مشكووووووووووووووووووووور
|
مشكورررررررررررررررر
|
انا جبت 20ثانيه
|
بسم الله الرحمن الرحيم النهاردة احنا هنتكلم عن شخصي االرامى بالتفصيل والصور يلة نبتدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الرماة هي الشخصية القادرة على مهاجمة الأعداء من بعيد باستخدام القوس والسهم. وتعتبر شخصية الارشر من اقوي الشخصيات في اللعبة(مش فى القتل ) و اكتر شخصية في اللعبة باقي الشخصيات تحترمها و تعملها الف حساب علشان هو اكتر شخصية بتعرف تلفلف نوبات و كمان هي الشخصية الوحيدة اللي بيقلولها:-لو سمحت ممكن تلفلفنى او لو سمحت ممكن تساعدنى اجيب vp لانه اكتر شخصية بتعرف تجيب vp بسهولة . علشان كده هي شخصية جميلة جدا. * مميزات الارشر * الارشر ليه عدة مميزات . اهمها :- الاسلحة : بيقدر يضرب الوحوش من بعيد باستخدام القوس والاسهم . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 2) مهارة الطيران اللي بيتميز بيها عن باقي الشخصيات. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 3) مهارة الفرش او البعثرة ( scatter ) و دي هي سر الارشر لانه بيجيب بيها vp و بيلفلف بيها النوبات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 5 ) يمكنهم اطلاق النار على اهداف متعددة ، والتركيز على هدف واحد ، أو استخدام السهام السحرية. ترقيات اارامى تتم عملية الترقية فى مدينة التوام عند راعى الرماه كلاتى : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اولا : لما بيوصل الرامى الى لفل 15 بيترقي و بيكون ( رامى ) و بياخد لبس نورمال عادى لفل 15 . ثانيا : لما بيوصل الى ليفل 40 بيترقى وبيكون ( نسر رامى ) وبيحتاج الى خمسة احجار بيجبهم من المنجم ولما بيترقى بياخد قوس مقبس ليفل 40 . ثالثا : لما بيوصل ليفل 70 بيترقى وبيكون ( نمر رامى ) وبيحتاج الى حجر الزمرد ولما بيترقى بيتعلم مهارتين هما طيران مطور و سهم المطر . رابعا : لما بيوصل الى ليفل 100 بيترقى وبيكون ( تنين رامى ) وبيحتاج الى نيزك ولما بيترقى بياخد جوهرة قوس قزح عادية خامسا : لما بيوصل ليفل 110 بيترقى وبيكون ( سيد رامى ) وبيحتاج الى صندوق القمر ولما بيترقى بياخد كرة تنين . دى كانت مراحل ترقي الارشر كلها . مهارات الارشر : 1 - البعثرة : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] و دي بتعلمها في لفل 23 و دي تعتبر احسن مهارة عند الارشر لانه بيضرب بيها كذا وحش مع بعض 2- الطلقات السريعة : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] و دي بيتعلمها في لفل 46 وهي عبارة عن كذا سهم بيخرجوا ورا بعض و لازم تكون مكمل بار التحمل . 3- التكثيف : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] و دي بيتعلمها في لفل 71 و ديه بتزود الضربة بمقدار 2-3 مرات زيادة ( من اصعب المهارات في التعلية ) 4- الطيران المبدائى : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ودى بيتعلمها عند ليفل 15 وبتخلية يطير لمدة 40 ثانية . 5- الطيران المطور : و دي بيتعلمها في لفل 70 و دي بتخليه يطير لمدة 40 ثانية يس لازم البار **** التحمل يكون كامل . 6- الطيران المتقدم : و دي بيتعلمها في لفل 100 و دي بتخليه يطير لمدة 60 ثانية يس لازم البار **** التحمل يكون كامل . دلوقتى بق نتكلم ازا نلفلف الرامى : من ليفل 1 الى ليفل 70 : انتا تروح الى مدين الطيور وتحاول تدخل فى فريق وانتا فى الفريق حاول تجمع اكبر كمية من الفلوس اللى بتقع من الوحوش عشان تقدر تشترى بعد كدة اى حاجة تلبسها . طب لو ملقناش فريق نعمل اية يبقى مفيش حل غير انك تعمل الكويست . من ليفل 70 الى ليفل 90 : تعمل حسابك بقى انك تعتمد عل نفسك من ليفل 70 لان مفيش فريق هيردى يلفلفك خالص يبقى انتا تعمل الكويست فى مدينة الصحراء ولما تخلص الكويست تروح مدينة البيرد تستخدم الطيران والبعثرة وتعلى نفسك هناك . من ليفل 90 الى ليفل 103 : انتا كدة كبرت شوية فتروح مدينة القرود وتعمل فريق وتدخل نوبات معاك عشان تاخد vps بوينتات تروح بيها اللاب ولازم تعرف انك هتحتاج 2000 نقطة لكل مر تدخل فيها اللاب . من 103 الى ليفل 110 : عليك وعلى قلعة الاسرار هناك هتعمل الكويست وبالمرة تلفلف نفسك . من ليفل 110 الى ليفل 120 : انتا كل اللى عليك ف الوقت داة انك تعمل الكويست فى قلعة الاسرار وتروح الماجيكات تلفلف هناك واهم حاجة انك تروح مدينة الموت لانك هتاخد اكس بي كويس . من ليفل 120 لحد ليفل 130 : كل اللى عليك انك تعمل الكويست لان هيديك اكس بي كويس تانى حاجة تعمل فريق فى مدينة لطيور وتحاول تاخد vps لان كل 15000 بوينت بتبدلها من الماركت بى كرة خبرة . اتمنى ان الشرح يعجبكم وفى المواضيع القادم سوف نتحدث عن باق الشخصيات الموضوع الأصلي: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] | المصدر: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مينا 20010 |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا صمدت 30 ثانيه
|
مشكوووور علي هذا الشرح الواضح ....... وفي انتظار المزيد
|
الف شكر بجد لان انا ابن خالى بيلعب اللعبة دى عندى وانا زى ال..تييييييييت.... مش فاهم هوة بيعمل اية |
انا بردة لو تنتني مركز في العبة دي بردة مش هاعرف العبها مع اني كلهم اطفال الي بيلعبوها ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه |
رائــــــــــــــــــــــ ــــــــــع رائــــــــــــــــــــــ ــــــــــع
|
انا جبت 35.22 |
لله بس عليك وش الذوق وش الحلا شكراالك
|
الف الف
شكر ياغالي رووووووووووعه مررررررررررررررررره |
انا صمدت 3.981
|
يعطيك العافية....
|
مشكور على اللعبة
|
شكراااااااااااااااااااا
|
شكراً
جزاك الله كل خير |
| الساعة الآن 11:37 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir