منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة جديدة لاصحاب المهارات الخاصة...فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2145)

nada minnie 09-28-2008 02:56 AM

مهدى

-=(Lonley Girl)=- 09-28-2008 03:30 AM

الاء

GHOST 09-28-2008 04:51 AM

طب الهمزه دي أمشيها ايييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟

أنا قلت ألف

تبقى

أمال

وياريت نجيب كلمات مفيهاش ياء في اخرها ماشي يا ندى

أمال



هيمة فرج 09-30-2008 03:20 AM

............لومى

ملاك الروح 10-01-2008 08:41 AM

طيب دلوقتي اعمل ايه اخر لومي ياء
هقول كلمه بقي مبتبدأش بالياء وركز يا هيمه شويه
ملاك

هيمة فرج 10-01-2008 08:47 PM

معلشى اصل الياء الى كتبتها كانت من غير نقط

شكرا يا ملاك

وهقول كور(الى هى جمع كورة)

تقبلوا تحياتى

-=(Lonley Girl)=- 10-02-2008 04:12 AM

رماس..............

GHOST 10-02-2008 11:09 AM

سلام

اللهم اجعله في العالم اجمع

سلام

nada minnie 10-03-2008 10:40 AM

انت تأمر يا ghost

محمد

هيمة فرج 10-03-2008 11:24 AM

.......... داوؤد

GHOST 10-03-2008 05:47 PM

داحس

هيمة فرج 10-04-2008 02:34 AM

......سلك

-=(Lonley Girl)=- 10-04-2008 06:30 AM

كرم

GHOST 10-04-2008 07:53 AM

مسائل

هيمة فرج 10-04-2008 11:07 AM

..............لولؤ

GHOST 10-06-2008 04:30 AM

أساس

ملاك الروح 10-06-2008 08:29 AM

سؤال

night_fox 10-08-2008 09:11 AM

لوم..............

GHOST 10-08-2008 11:09 AM

مالك

ملاك الروح 10-09-2008 07:17 AM

كلام

GHOST 10-11-2008 12:28 PM

محرم

هيمة فرج 10-12-2008 09:49 AM

.......محمد

GHOST 10-12-2008 10:08 AM

مسئول

night_fox 10-13-2008 08:16 AM

........................ لعب

GHOST 10-13-2008 09:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr pirate (المشاركة 6412)
عندي ليكم لعبة بسيطة وحلوة بس بتحتاج تفكير شوية
طريقة اللعب
انا اكتب كلمة بدون نقط والعضو اللى بعدى ياخد اخر حرف ويكتب كلمة بدون نقط
مثلا ملح ممكن تبقى حلو
لازم تكوون من غير نقط
انا هبدا وهاكتب

رمل


ماشي يا عمنا

من غير نقط

انت نسيت ولا ايه

وان كنت ناسي

تم تم تم

اااافااكرااك

احنا وقفنا عند

مسئول

نقول

لاسع

مجنون يعني

لاسع

night_fox 10-14-2008 10:23 AM

هههههههههههههههههههههه
معاش يا جوست
عندى انا دى
جل من لا يسهو
ومتشكرين على التذكرة
وانا هرد عليك واقول
عامر

zezonasr 10-14-2008 02:51 PM

لعبه جميله
اسمحولى انضم ليكو
واقول

راحل

salma 10-14-2008 10:56 PM

لورا

هيمة فرج 10-14-2008 10:59 PM

احمد

salma 10-15-2008 02:59 AM

داليا

night_fox 10-15-2008 09:43 AM

من غير نقط يا سلمى انا كمان وقعت فى نفس الغلط كنا واقفين عند احمد وانا هقول دور

ملاك الروح 10-15-2008 11:26 AM

رولا

هيمة فرج 10-15-2008 11:50 AM

اسلام

zezonasr 10-15-2008 01:18 PM

ملاكـ

هيمة فرج 10-16-2008 09:11 AM

كسل

night_fox 10-16-2008 10:16 AM

.............. لوم

nada minnie 10-16-2008 11:00 PM

مدرس

flower 10-17-2008 03:39 AM

:a (133):سرور

هيمة فرج 10-17-2008 09:27 AM

.............. رمل

ملاك الروح 10-17-2008 09:39 AM

لولو


الساعة الآن 10:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir