منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة العميل السرى...تحفة!!!!!!!!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10915)

manolly 06-09-2009 07:35 PM

لعبة العميل السرى...تحفة!!!!!!!!!!!!!
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا جيبالكم لعبة جميلة
الحقيقة انا شفتها في منتدى تانى بس الفكرة عجبتنى وياريت كلنا نشترك ونلعبها

فكرة اللعبة


( عميــــــل سري ) .... يعني تحتـــاج ذكاء شـــوية .. وسهلــه

واهم شي في اللعبــة دى تجاوبـــكم معي عشان نكشـف العميــل السري

من يكــــــــون ......؟؟

اللعبـــه كالآتـــــــي :::

(((( قـــــــواعـــــد اللعبـــــــه ))))

1- انا هختــار عضــــــو انتــو ماتعرفـــوهوش من الأعضـــاء ... بإرســال رســاله خــاصه اليــه بأنه تم اختياره لكي يكون عميل سري .
2- العضـــو اللي إختـــرتــه هيسجــل في المنتدى بإسم ( العميــــل السري ) وانا هبعتله اسم المستخدم وكلمـة المرور اليــه .
3- دلوقتى يجي دوركــم في اللعبـــه .... ودوركــم هو.. انكم توجهــوا للعميل السري اسألــه طبعاً بأســالــتــكم وتكرار الاسئلـه عليه هيتضح من هو العميــل السري ...!! .يعني مثلآ ( بأي الأقسام تشارك أكثر؟؟ ) او ( ذكر ولا انثى ؟) او ( مشرف او عضو ؟) ...وانتم وهمتكم
4- العضــو اللي يحس انــه عرف ( العميـل السري ) يرسـل رســاله خاصه
ليا انا بإســم ( العميـــل ) اي العضـو ولا يذكر اسم العضو من ضمن المشاركات .
5- يجب على العميــل بأن يجيب على الأسئلـــه بكل جديــه ..
6- يحق للعميــل أن لا يجـاوب على الســؤال
الذي سيكشـف امره . ( مثال:: ايه اسمك في المنتدى ) بس مش كل الأسئله يتجاهلها ؟؟
7- لا يحق للعميــل بأن يذكر شخصيــته لأي عضو من الأعضاء .
8- هقولــكم بإسم العضــو الفائز الذي اكتشف العميل .. من خلال رسالتـه.
وســوف اضــع عضـــو اخر اذا عرف العميل الأولـ .....


أول ماتشوفــوا ( العميل السري ) دخل المنتــدى تبتدوا معــاه بالأسئلـه واهوا يرد عليكم يجاوبكم .

واتمنى ان العميل السري ينجح بالمهمة....

واتمنى من جميـــــع الأعضــاء عدم مخالفة الشــروط ..

من اجل المتعــه والتسليــه ..

اول ما ابعت للعميل السرى واعرفه انه هو العميل هقولكم علشان تبتدوا


تم تعديل الموضوع لانى مش عارفة افعل حساب العميل السرى
فلعبتنا هتكون ازااااااااى؟؟؟

انا هكتب اسئلة وابعتها في رسالة لحد فيكم تمام
والحد ده هيبعتلى الاجابات في رسالة خاصة
وانا هقوم بنشر الاسئلة واجاباته عليها
وانتوا عليكم تعرفوا مين هو العميل السري
تمام كدة ولا مش فاهمين حاجة؟

karmen 06-17-2009 01:32 AM

أوكى يا مانوللى لعبه شكلها حلو جدا
ياللا بقى حاولى تختارى حد بسرعه
وعايزين نشوف العميل السرى هنا فى المنتدى فى اقرب فرصه
عشان نظبطه اسئله ونعرف هو مين

manolly 06-18-2009 04:56 AM

انا اخترت يا جماعه العميل السرى وقريب جدا هتلاقوه داخل على الماجيك باسم العميل السرى
وهو حد معانا فى المنتدى
والمفروض دلوقتى تعرفوا هو مين عن طريق ان انتوا تسألوا أسئله تحاول تكشفه لكن بشكل غير مباشر
وهو يجاوب عليكم لحد ما تعرفوا

Silver 06-18-2009 10:23 AM

لعبة جميلة يا مانوللى

وفينك يا عميل يا سرى

وخللى بالك من نفسك

انت تحت المراقبة

منتظرينك ،،،

karmen 06-18-2009 12:33 PM

أيوه خللى بالك
كلنا سهرانين هنا على حماية المنتدى
بنسمع دبة النمل ومش هتعدى مننا بالساهل
ياللا بقى اظهر وبان عليك الأمان

Mr.New 06-19-2009 06:39 AM

لعبة جميلة جدا
احنا هانفضاله
هههههههههههههههههه


سي يو



نيووووووووووووو

karmen 06-20-2009 04:06 AM

ايه يا مانوللى هو العميل السرى اتضرب رصاصتين وهو جاى فى الطريق واللا ايه
مش ظاهر يعنى ومش طالعله حس

youssf_star2008 06-20-2009 03:27 PM

يلا يا عميل ايه اقول اتدخل يا سمسم علشان يشتغل ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههه يلا بقى اتدخل

karmen 06-21-2009 01:24 AM

لالالالالالالالالالالالال الا
الصبر ليه حدود
هو فين الباشا العميل ده
اوعى يا مانوللى يكون جاسوس
ياللا بقى

manolly 06-22-2009 12:01 AM

سورى يا جماعة هو في مشكلة في التسجيل
لسة اشتراكه متفعلش
ياريت حد من الادارة يبعت رساله تفعيل الاشتراك عالايميل علشان لسة مجتش

Silver 06-23-2009 03:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 64635)
سورى يا جماعة هو في مشكلة في التسجيل
لسة اشتراكه متفعلش
ياريت حد من الادارة يبعت رساله تفعيل الاشتراك عالايميل علشان لسة مجتش

بصى يا مانوللى /

هتلاقى رسالة التفعيل يا فى الــ Inbox أو الــ Spam

وإن لم يكن تفضلى بالدخول [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هتقومى بإدخال الإيميل اللى سجلتى بيه

وهيتم إرسال رسالة التفعيل مرة ثانية

جزاكى الله خيراً ... والله الموفق


golden man 06-24-2009 11:18 AM

موضوع جميل يا مانولى بجد
وانا باذن الله متابع معاكم

karmen 07-15-2009 01:10 AM

يا مسهل

THE KING 07-31-2009 02:19 PM

يلا يلا يلا

karmen 08-09-2009 07:17 AM

ايه يا مانوللى
ما تعملى زى رامى ما قالك
ياللا بقى اخلصى

بلابل 09-03-2009 02:23 PM

ياااااااااااااااااااااااا اا

هو لسة موصلشى

انا قلت انا جة ومشى ومش هلحق اتكلم واسالو

لية نصيب انى اكون معاة

بس هو يوصل بالسلامة بس وميكنشى اتمسك تحرى وهو جاى

هو معاة بطاقة

ههههههههههههه

manolly 09-11-2009 04:08 AM

معلش يا جماعة انا هحاول اصلح الامور
استنوه قريييييييييييييييييبا

manolly 10-02-2009 09:38 AM

طيب انا عملت كل حاجة والتفعيل موصلش عالميل
اعمل ايه تانى بقىىىىىىىىىىىىى؟
شوفولكوا حل


manolly 10-05-2009 11:37 AM

تم تعديل الموضوع لانى مش عارفة افعل حساب العميل السرى
فلعبتنا هتكون ازااااااااى؟؟؟

انا هكتب اسئلة وابعتها في رسالة لحد فيكم تمام
والحد ده هيبعتلى الاجابات في رسالة خاصة
وانا هقوم بنشر الاسئلة واجاباته عليها
وانتوا عليكم تعرفوا مين هو العميل السري
تمام كدة ولا مش فاهمين حاجة؟

manolly 10-06-2009 09:38 AM

عمرك؟





- موظف أو طالب؟




ما هو القسم المفضل لديك؟


ما هو أكثر قسم تشارك فيه؟


ما هي أوقات تواجدك بالمنتدى؟

-اذكر عبارات أو كلمات تقولها باستمرار بالمنتدى؟ يعني كلمات ممكن نميزك منها ؟


انا في انتظار رد العميل السري عالاسئلة دى ويبعتهالى في رسالةوانا هجيبهالكم
وانتوا عليكوا تقولوا ميييييييييييين هو

karmen 10-06-2009 09:43 AM

أوكى يا مانوللى واحنا معاكى
بس معلش انا عندى اقتراح
اللعبه الجديده دى يستحسن انك تعمليها في موضوع لوحدها
ولعبة العميل السري تبقى زى ماهى
وانا بإذن الله
اوعدك هحاول افعلك حساب العميل السري
على بكره ان شاء الله يكون متفعل
اوكى
واهو يبقوا لعبتين احسن من لعبه
حتى لو كانت افكارهم متشابهه شويه مش مشكله
منتظره ردك؟؟

manolly 10-06-2009 10:00 AM

والله مش عارفة
بس يمكن تكون لعبتين متشابهتين
وكمان اذا كانت القديمة فصعب اناا نخلى العميل السري متواجد دايما علشان يرد على سؤال سؤال
لكن بكدة انا بسيبله الاسئلة مرة واحدة ويجاوب عليها ويبعت الاجابة وخلاص
هيبقى اسهل يعنى
وممكن كمان لو اى حد ليه سؤال للعميل السري يكتبه هنا وانا ابعتهولوا
يعنى انا هكون الوسيط
تمام ولا ايه رأيكم
اللى عنده راي تانى نسمعه

karmen 10-06-2009 10:05 AM

خلاص أوكى
تمام
ولو رده على أسئلتك مخلناش نعرف هو مين يبقى اللى عاوز يسأله حاجه توضح لينا يسأله
اوكى
ماشي
ياللا منتظرين اجابات العميل السري

manolly 10-06-2009 10:13 AM

غالبا هو مات ولا ايه
ههههههههههههههه

يلا بقى مش مشكلة

manolly 10-06-2009 10:41 AM

18 سنه
طالب

اكتر قسم بحبه الضحك والفرفشه
اكتر قسم بشارك فيه الضحك والفرفشه
مواعيد قعادي ع المنتدي مش محدده حسب لو فاضي بقعد
كلمات مميزه مش عارف بس ممكن ياعسل
يا عثله يا سكر ونبي وحيانا بزغرط زي كده لولولوللي ههههههههههههههههه
اه ويا قمر متهايالي هما دول ههههههههههههه يلا سلام
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(* )(*):-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*


مييييييييييييييييين ياترى

karmen 10-06-2009 10:44 AM

مش عارفه
ايه ده صعبه
بس ممكن يكون
العاشق

manolly 10-06-2009 11:03 AM

هااااااااااااا
حد تانى يدخل يتوقع مييييييييييييين العميل السري
وفى الاخر هنقول صح ولا غلط
واللى عاوز يسأل تانى يسأل وانا هبعتها للعميل السري واجيب اجابته

amira abdo 10-06-2009 11:10 AM

بجد مش عارفه بس يمكن يكون جولدن مان ان شاء الله هو

manolly 10-06-2009 11:15 AM

الله اعلم
هاااااااااااااا عاوزين نعرف مين هو العميل السري

karmen 10-06-2009 04:09 PM

يعنى كل حد بيدخل بيقول عضو واحد
ومينفعش مثلا ادخل اقول عضو
وشويه وادخل اقول عضو تانى
واللا ينفع
يعنى اقول واحد بس واللا ينفع اقول حد تانى
وعندى سؤال
إيه أكتر قسم بتكتب فيه مواضيع
مش بتشارك لا بتحط مواضيع؟؟؟

manolly 10-07-2009 01:33 AM

لا عادى ممكن تدخلى كل شوية تقولى حد
بس مش تدخلى تقولى كل الناس وانا اختار
هههههههههههههههههه

انتوا بس قولوا ونشوف كدة انتوا شايفينه مين
وانا هعرض السؤال عالعميل السري واجيبلك الاجابة

Silver 10-07-2009 03:27 AM

يااااا مانوللى ،،،،،

العضوية اتفعلت من زمان

ادخلى بيها يلا ....

وكملى اللعبة

:)

manolly 10-07-2009 03:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 84559)
والله مش عارفة
بس يمكن تكون لعبتين متشابهتين
وكمان اذا كانت القديمة فصعب اناا نخلى العميل السري متواجد دايما علشان يرد على سؤال سؤال
لكن بكدة انا بسيبله الاسئلة مرة واحدة ويجاوب عليها ويبعت الاجابة وخلاص
هيبقى اسهل يعنى
وممكن كمان لو اى حد ليه سؤال للعميل السري يكتبه هنا وانا ابعتهولوا
يعنى انا هكون الوسيط
تمام ولا ايه رأيكم
اللى عنده راي تانى نسمعه


ايه رأيك
مش كدة احسن
وهحاول افكر في فوكيرة حلوة بقى للعميل السري اللى اتفعل ده
تمام ولا ايه رأيك

manolly 10-07-2009 04:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 84803)
وعندى سؤال
إيه أكتر قسم بتكتب فيه مواضيع
مش بتشارك لا بتحط مواضيع؟؟؟

اكتر قسم بكتب فيه مواضيع قسم الضحك والفرفشه :)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

manolly 10-07-2009 06:56 AM

هاا مقولتوش ليه مين العميل السري

karmen 10-07-2009 07:19 AM

لتاني مره بقول
العاشق
واه فعلا يا مانوللى أدمن قال انه فعل عضوية العميل

manolly 10-07-2009 07:23 AM

هاا حد تانى يقولنا مين هو العميل السري
هو مفيش غير سارة هنا

karmen 10-08-2009 01:35 PM

افففففففففففففففففففففففف
خلصي بقى وقولي مين
متقرفيناش معاكى
انتى هتزلينا

manolly 10-12-2009 07:38 PM

هو اصلا محدش غيرك قال
ايه يا جماعة ما تقولوا بقى مين العميل السري

karmen 10-15-2009 12:05 AM

خللي اللعبه نايمه كده
ومحدش بيقول حاجه
قلتلك قولي مين العميل السري وياللا اختاري حد تانى
عشان اللعبه تتنشط
انا مش عارفه انتى مصممه ومصره على رأيك ليه


الساعة الآن 02:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir