منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   خمسه وخميسه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10973)

golden man 06-17-2009 12:16 PM

خمسه وخميسه
 
خلصت فيك كل الكلام
يا الحلاوه والطعامه والشقاوه ايه الى بيحصل ده ايه الى نا شايفه ده ايه الحلاوه دى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]دى هديتى ليكى يا كارمن يا رب تعجبك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أكيد كلنا عارفين ده ليه ده لكارمن يا جماعه بمناسبة وصولها للالفيه الخامسه مبروووووووووووووووووووووو وووك عليكى يا كارمن [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]وكارمن عامله شغل جامد جدا فى المنتدى ومظبطه الجو وليها مواضيع كتير جدا منها على سبيل المثال لا لاالحصر طبعا 1- هل انت من النوع الذي يستسلم بسهوله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
2- يوم ضاع فيه الكثير دى قصة رعب كلوا يخاف يا عيال
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
3- فتى وفتاة الاحلام
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
4- ينبوع الحب والصفاء
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
5- من انا بالنسبه لك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
6-ادخل اضحك ........ واخرج تانى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
7-اختبار كيف ينظر اليك الاخرون
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
8-نكته بس جامده جدا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
9-قصه من الف ليله وليله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
10- الصداقه فى هذا الزمن
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
يا رب تعجبك

هيمة فرج 06-17-2009 12:36 PM

انا اول واحد هيبارك لكارمن بعد جولدن مان صاحب الموضوع

اية الجمل دا ياكارمن


الف الف الف مليون مبروك عليكى وعلينا





مبروك يا قمر

karmen 06-17-2009 09:39 PM

واااااااااااااو ميرسى يا جوجو دى تالت مره على التوالى تعملى فيها الألفيه
ميرسى على الاهتمام
وبعد كل الكلام اللى انت كاتبه ده مش هعرف اقول حاجه
وميرسى ليك يا هيمه الله يبارك فيك
عقبالكم يا جماعه

عمر-غانم 06-17-2009 10:43 PM

مبروك...وصول كارمن للألفية الخامسة
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ماشاء الله تبارك الله

وصول كارمن للألفية الخامسة
أول مشرفة فى الماجيك تصل للألفية الخامسة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



بدأت مثلنا تماماً كعضوة فى الماجيك ولكنها غيرنا تماماً فعلت مجهود غير عادى


وفعلت كل شئ من أجل الماجيك ثم بقت مشرفة لوصولها للألفيات فى فترة صغيرة جداً


بجدارة وإستحقاق


وأرجوا من كل عضو أو مشرف أن يبارك لها


لأنها تستحق ذلك


وانا أبدأ


بارك الله فيك


ومش عارف أقول ايه الحقيقة لأنك بتعملى كل حاجة حلوة فى الماجيك وتستحقى الإدارة
عقبالىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىى

Silver 06-18-2009 12:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر-غانم (المشاركة 63360)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ماشاء الله تبارك الله

وصول كارمن للألفية الخامسة
أول مشرفة فى الماجيك تصل للألفية الخامسة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



بدأت مثلنا تماماً كعضوة فى الماجيك ولكنها غيرنا تماماً فعلت مجهود غير عادى


وفعلت كل شئ من أجل الماجيك ثم بقت مشرفة لوصولها للألفيات فى فترة صغيرة جداً


بجدارة وإستحقاق


وأرجوا من كل عضو أو مشرف أن يبارك لها


لأنها تستحق ذلك


وانا أبدأ


بارك الله فيك


ومش عارف أقول ايه الحقيقة لأنك بتعملى كل حاجة حلوة فى الماجيك وتستحقى الإدارة
عقبالىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىى


مبادرة جيدة منك يا عمر

ولكن للأسف ،،،

سبقك جولدن مان بالتهنئة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وعليه هيتم دمج موضوعك فى موضوعه

جزاك الله خيراً

والله المستعان


karmen 06-18-2009 12:38 AM

ميرسى كتير ليك يا عمر
الله يبارك فيك يارب
وعقبالك ان شاء الله

karmen 06-18-2009 12:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 63383)



وعليه هيتم دمج موضوعك فى موضوعه

جزاك الله خيراً

والله المستعان

الله يبارك فيك يا سيلفر
هههههههههههههه
اللى حتى ما طلعت من بقك كلمة مبروك

Silver 06-18-2009 01:45 AM

محجوز للرد

karmen 06-18-2009 02:09 AM

محجوز اه
طبعا مش لاقى مبرر ولا حجه تدارى بيها كسفتك فبتفكر فى حاجه تقولها
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا
أنا واخده على خاطرى منك بجد
:a (94)::a (94)::a (94)::a (94)::a (94)::a (94):

:(:(:(:(:(:(

:((:((:((:((:((:((

golden man 06-18-2009 10:48 AM

اقولك تانى الف مليون مبرووووووووووووووووووك
وسيلفر بس متغاظ شويه محدش يقوله حاجه
معلش يا حبيبى بكره تجيب الالفيه الرابعه وربنا
يكرمك يا رب

karmen 06-18-2009 11:43 AM

هههههههههههههه
انا قلت كده برضو يا جولدن
هو اكيد سيلفر مبركليش عشان متغاظ
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

golden man 06-18-2009 11:57 AM

ههههههههههههههههههههههه
خلاص بقى احسن بيزعل
بس يا عسل بس
كتموتو يا حلوه يا بطه

eltohamy 06-18-2009 01:20 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 06-18-2009 01:20 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 06-18-2009 07:27 PM

ميرسى يا تهامى الله يبارك فيك

karmen 06-18-2009 07:28 PM

ميرسى يا أسامه الله يبارك فيك

بلابل 06-21-2009 05:12 AM

الف مبروك يا كارمن لونها جاية

متاخرة كتييييييييييييييييييييير

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ودى هديتك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 06-21-2009 06:00 AM

جايه متأخره كتييييييييييييييييييير أوى
بس ياللا ما علينا
الله يبارك فيك

EzAt99 06-21-2009 01:12 PM

مبروك يا كارمن
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 06-21-2009 02:06 PM

الله يبارك فيك ميدو

بلابل 06-21-2009 02:49 PM

هههههههههههههههههه

انا كنت متغيب عن المنتدى

ومختش بالى

واول معرفت بركتلك

karmen 06-22-2009 02:06 AM

ماشى يا سيدى
ايوه فعلا انت كنت متغيب بقالك فتره
ان شالله يكون خير

GHOST 06-22-2009 09:27 PM

نو كومننت

مش هقول غير









برررررافوووووووووووووو

نمبر 1 في الترتيب العام

وده اللي كلنا كنا متوقعينوا

أن تسبقي الأدمن

حتى هوه

هتلاقيه من كتر ما تعب من السباق قال يا عم تسبق بقى تسبق بلا بتاع انا هقطع نفسي

هههههههههههههههههههههههه

مبروك يا يا يا كارمن

وعقبال متضربي الرقم القياسي

معرفشي في ايه

بس تضربي وخلاص

1000

مـ بـ ـر ـو ـكـ

:::همسات الروح::: 06-23-2009 07:20 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كرميلا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الف مبرووك

prince of alex 06-23-2009 11:33 PM

اكييييييييييييييييييييييي يييييد
الف مبروك


مشرفة متميزة ومواضيع رئعة ........... 100%

ملاك الروح 06-25-2009 11:00 AM


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الف مبروك يا كارمن
ويارب دايما متميزه
واتمنالك التوفيق الدائم

manolly 07-02-2009 05:01 AM

الف مليون مبروك يا كارمن
ده انتى اكتسحتى المنتدى
حتى الادمن سبقتيه في المشاركات
ياشيخة ارحمى شوية
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
عقبال المشاركة المليون يارب

karmen 07-13-2009 10:27 AM

جوست
ايمى
احمد
ملوكه
مانوللى
ميرسى ليكم والله يبارك فيكم

radwan 07-13-2009 11:17 AM

أنا رأييى نعمل منتدى جديد
نسميه منتدى كارمن

وده نعمل فيه ايه مش عارف؟؟
قدمى اقتراح كارمن

karmen 07-13-2009 11:22 AM

هههههههههههههههههه
طب ليه كده بس
انت عاوز تزعل الأدمن مننا
عالعموم يا سيدى أنا مكتفيه اوى بالماجيك العسل ده ومش عاوزه منتدى تانى

radwan 07-13-2009 12:39 PM

ههههههههه
انتى فهمتى غلط
أنا أقصد منتدى زى الماجيك العام
والآداب والفنون وكده
ونسيمة كارمن فى الماجيك
هههههههههه
ولا ايه؟

ريماس الهيثم 10-24-2017 06:00 AM

مشكوووور

ريماس هيثم 09-16-2018 10:03 AM

الف الف الف مليون مبروك عليكى وعلينا


الساعة الآن 09:56 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir