![]() |
طلبات برامج كمبيوتر ليتم تلبيتها(ضع طلبك هنا)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حصرياً وفقط لكل أعضاء الماجيك اطلب أى برنامج ,هتلاقيه عندك علطول من غير لف ولا دوران ضع طلبك(برامج)ليتم تلبيته |
تسلم ايدك على هذه الفكره وان شاء الله تلاقى اقبال من الجميع |
يإذن الله يا أدمن شكراً على المرور والمشاركة وبجد نورت الموضوع |
انا عايز برنامج avg
|
أرجو تثبيت الموضوع
هنا برنامج المكافح للفيروسات AVG Anti-virus [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] إضغط على [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وأرجو أن تضعوا صورة للبرنامج اللى عايزينه والتوضيح وأرجو تثبيت الموضوع |
ليك منى احلى تثبيت للمموضع مش ليك |
مشكوووووووور يا أدمن والله مدير جميل ومتميز بجد نورت الموضوع ومش قادر أعبر لك تسلملى |
أنا محتاج برنامج تحويل للmp3
وشكرا للموضوع الجامد جدا ده |
اقتباس:
انت عايز برنامج يحول الى Mp3 ولا العكس وايه الامتداد الى عاوز تحول منه او اليه |
انا عايز برنامج يعمل صور متحركه
|
اقتباس:
مفيش احسن من الفوتشوب |
فكره رائعه تسلم ايديك
|
انا رجعت الحمدلله من مصر بعد غياب شهرين عن المنتدى وانا مستعد لتلبيه اى برنامج اطلب يالله وهجيبهولك علطول ونا اسف على تاخرى لانى كنت فى مصر اجازة |
اقتباس:
بالتوفيق يا عمر |
ألف شكر ليك يا جولدن ونورت الموضوع |
انا اريد برنامج مسرع النت المعروف بالسارية كود الخاصة بالبرنامج speed connect ولك من الف تحية
|
اقتباس:
مرحباً بك أخى الكريم / تفضل بالدخول على هذا الموضوع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]) وإن شاء الله يلبى طلبك لو أى مشكلة متابعين معاك كل عام وأنت بخير والله المستعان |
وهناك أيضاً ،،، [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والله الموفق |
طلب الأخ اشكيرى
|
شكراً جزيلاً لكم على هذا المجهود الحميل حقاُ
ونتمنى من الله أن يضعه في ميزان حسناتكم أيها السادة الكرام اتمنى عليكم ان تحضرو لي هذا البرنامج لكي يساعدني في عملي وشكراً لكم NetSupport School 10.4 |
تم تلبية طلبك (Yaase)
أخى الكريم Yaase أولا مرحباً بك منتدانا الغالى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تم تلبية طلبك برنامج NetSupport school 10.4 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] البرنامج مضغوط لتحميل برنامج الضغط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أى خدمة ؟ |
مشكوووووووووووووووووووووو وووووووووووووور
www.*****.com تم تحرير الرابط |
لا شكر على واجب حبيبى وأهلاً بك فى منتدانا الغالى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الأستاذ الكبير قوي بجدا عمر
إيه الجمال ده والمصدقيه دي والسرعة دي ربنا يخليكم ديمان للخير وشكراً بجد من كل أعماقي انتم بتعلمونا الذي الصدق الحقيقي ياريت كل المواقع تكون صدقه زيكم يأجمل وأصدق موقع انا هقول لكل أصحابي وزميلي على ان بكره فيه امل كبير طول مفيه ناس زي الأستاذا الكبير عمر جعله الله في ميزان حسناتك شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا يا كبير جاري التحميل |
لا شكر على واجبوالله دى أقل حاجة أقدر أعملها لعيون منتدى الماجيك ,وللأعضاء الجمال اللى زيك وأى حاجة تانية تأكد انها سوف تكون عندك وأى خدمة تانى تحت أمر عيون أى واحد مشترك فى الماجيك تسلملى
|
عمر شكلك جامد اوي وعشان انت جامد عايزك تشد حيلك معايا
اوكي اول حاجه عايز برنامج ياهو 2010 وهوت ميل 2010 مش الرابط ده انا عارف في ناس اذكياء يجيبه قديم وانا اديك الرابط اهو بص [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] eset smart security 2010 فقط لاغير وشكراا ليك |
موضوع جامد يا عمر وبالتوفيق ليك
|
انت عايز برنامج يحول الى Mp3
ولا العكس |
اقتباس:
شوف البرنامج ده [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
بجد موضوع جاااااااااااااامد وانا عايزه برنامج تقطيع الاغانى mp3
|
اقتباس:
ياخبر ابيض ازى الكلام ده ~X(~X(~X( تطلبى طلب ولا ينفذ لا يصح ذلك اتفضلى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [شرح] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
السلام عيكم و رحمة الله و بركاته انا كنت عايز سيريال لبرنامج inter net download manager بس بسرعه لو سمحت يا جماعه |
اقتباس:
o:-) |
شكرا لك سيلفر |
شكراااااااااااااااااااااا ااااا
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
شكرااااااااااااا وبارك الله فيك |
| الساعة الآن 08:30 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir