منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   طلبات برامج كمبيوتر ليتم تلبيتها(ضع طلبك هنا) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11132)

عمر-غانم 06-24-2009 11:40 AM

طلبات برامج كمبيوتر ليتم تلبيتها(ضع طلبك هنا)
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


حصرياً وفقط لكل أعضاء الماجيك

اطلب أى برنامج ,هتلاقيه عندك علطول
من غير لف ولا دوران

ضع طلبك(برامج)ليتم تلبيته


admin 06-24-2009 04:16 PM

تسلم ايدك على هذه الفكره


وان شاء الله تلاقى اقبال من الجميع

عمر-غانم 06-25-2009 03:46 AM

يإذن الله يا أدمن
شكراً على المرور والمشاركة وبجد نورت الموضوع


mahmodsalama 06-25-2009 04:39 AM

انا عايز برنامج avg

عمر-غانم 06-25-2009 03:02 PM

أرجو تثبيت الموضوع
 
هنا برنامج المكافح للفيروسات AVG Anti-virus


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


إضغط على
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وأرجو أن تضعوا صورة للبرنامج اللى عايزينه
والتوضيح

وأرجو تثبيت الموضوع




admin 06-25-2009 10:08 PM

ليك منى احلى تثبيت

للمموضع مش ليك

عمر-غانم 06-26-2009 01:00 AM

مشكوووووووور يا أدمن والله مدير جميل ومتميز
بجد نورت الموضوع ومش قادر أعبر لك
تسلملى


radwan 07-13-2009 01:20 PM

أنا محتاج برنامج تحويل للmp3

وشكرا للموضوع الجامد جدا ده

admin 07-13-2009 01:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 68288)
أنا محتاج برنامج تحويل للmp3

وشكرا للموضوع الجامد جدا ده


انت عايز برنامج يحول الى Mp3
ولا العكس

وايه الامتداد الى عاوز تحول منه او اليه

mahmodsalama 07-18-2009 02:14 PM

انا عايز برنامج يعمل صور متحركه

admin 07-28-2009 10:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 69591)
انا عايز برنامج يعمل صور متحركه




مفيش احسن من الفوتشوب

mahmodsalama 08-02-2009 10:48 AM

فكره رائعه تسلم ايديك

عمر-غانم 08-31-2009 01:11 PM

انا رجعت الحمدلله من مصر
بعد غياب شهرين عن المنتدى
وانا مستعد لتلبيه اى برنامج
اطلب يالله وهجيبهولك علطول
ونا اسف على تاخرى لانى كنت فى مصر اجازة

Silver 09-01-2009 03:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر-غانم (المشاركة 75262)
انا رجعت الحمدلله من مصر
بعد غياب شهرين عن المنتدى
وانا مستعد لتلبيه اى برنامج
اطلب يالله وهجيبهولك علطول
ونا اسف على تاخرى لانى كنت فى مصر اجازة

بالتوفيق يا عمر

عمر-غانم 09-01-2009 06:08 AM

ألف شكر ليك يا جولدن
ونورت الموضوع

اشكيري 09-07-2009 05:30 PM

انا اريد برنامج مسرع النت المعروف بالسارية كود الخاصة بالبرنامج speed connect ولك من الف تحية

admin 09-07-2009 06:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشكيري (المشاركة 76407)
انا اريد برنامج مسرع النت المعروف بالسارية كود الخاصة بالبرنامج speed connect ولك من الف تحية

مرحباً بك أخى الكريم /

تفضل بالدخول على هذا الموضوع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ‏([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])

وإن شاء الله يلبى طلبك

لو أى مشكلة متابعين معاك

كل عام وأنت بخير

والله المستعان


admin 09-07-2009 06:04 PM

وهناك أيضاً ،،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والله الموفق

عمر-غانم 09-07-2009 06:40 PM

طلب الأخ اشكيرى
 
لقد لبى طلب الأخ اشكيرى

هنا الرابط
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

yaase 09-16-2009 02:26 PM

شكراً جزيلاً لكم على هذا المجهود الحميل حقاُ
ونتمنى من الله أن يضعه في ميزان حسناتكم أيها السادة الكرام

اتمنى عليكم ان تحضرو لي هذا البرنامج لكي يساعدني في عملي وشكراً لكم
NetSupport School 10.4

عمر-غانم 09-16-2009 07:01 PM

تم تلبية طلبك (Yaase)
 
أخى الكريم
Yaase
أولا مرحباً بك منتدانا الغالى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تم تلبية طلبك

برنامج NetSupport school 10.4
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

البرنامج مضغوط
لتحميل برنامج الضغط
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أى خدمة ؟

sharks 09-16-2009 09:10 PM

مشكوووووووووووووووووووووو وووووووووووووور

www.*****.com

تم تحرير الرابط

عمر-غانم 09-17-2009 02:39 AM

لا شكر على واجب حبيبى

وأهلاً بك فى منتدانا الغالى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

yaase 09-17-2009 01:41 PM

الأستاذ الكبير قوي بجدا عمر
إيه الجمال ده والمصدقيه دي والسرعة دي
ربنا يخليكم ديمان للخير وشكراً بجد من كل أعماقي
انتم بتعلمونا الذي الصدق الحقيقي
ياريت كل المواقع تكون صدقه زيكم يأجمل وأصدق موقع
انا هقول لكل أصحابي وزميلي على ان بكره فيه امل كبير طول مفيه ناس زي الأستاذا الكبير عمر
جعله الله في ميزان حسناتك شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا يا كبير
جاري التحميل

عمر-غانم 09-17-2009 02:49 PM

لا شكر على واجبوالله دى أقل حاجة أقدر أعملها لعيون منتدى الماجيك ,وللأعضاء الجمال اللى زيك وأى حاجة تانية تأكد انها سوف تكون عندك وأى خدمة تانى تحت أمر عيون أى واحد مشترك فى الماجيك تسلملى

samo zain 10-02-2009 08:36 AM

عمر شكلك جامد اوي وعشان انت جامد عايزك تشد حيلك معايا
اوكي
اول حاجه عايز برنامج ياهو 2010 وهوت ميل 2010 مش الرابط ده
انا عارف في ناس اذكياء يجيبه قديم وانا اديك الرابط اهو بص
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
eset smart security 2010
فقط لاغير وشكراا ليك

golden man 10-23-2009 12:48 AM

موضوع جامد يا عمر وبالتوفيق ليك

الفولى يوسف 11-29-2009 10:13 PM

انت عايز برنامج يحول الى Mp3
ولا العكس

admin 11-30-2009 01:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفولى يوسف (المشاركة 100286)
انت عايز برنامج يحول الى Mp3
ولا العكس



شوف البرنامج ده

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

hobba 12-18-2009 11:18 PM

بجد موضوع جاااااااااااااامد وانا عايزه برنامج تقطيع الاغانى mp3

admin 12-19-2009 06:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hobba (المشاركة 110064)
بجد موضوع جاااااااااااااامد وانا عايزه برنامج تقطيع الاغانى mp3



ياخبر ابيض


ازى الكلام ده



~X(~X(~X(




تطلبى طلب ولا ينفذ


لا يصح ذلك


اتفضلى


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[شرح] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

beckham 01-09-2010 10:59 PM

السلام عيكم و رحمة الله و بركاته
انا كنت عايز سيريال لبرنامج inter net download manager
بس بسرعه لو سمحت يا جماعه

Silver 01-09-2010 11:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 118512)
السلام عيكم و رحمة الله و بركاته
انا كنت عايز سيريال لبرنامج inter net download manager
بس بسرعه لو سمحت يا جماعه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



o:-)

beckham 01-09-2010 11:15 PM

شكرا لك سيلفر

ahmed_yasser190 03-06-2010 12:12 AM

شكراااااااااااااااااااااا ااااا

ahmed_yasser190 03-06-2010 12:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

العصفوره الصغيره 05-12-2010 12:34 AM

شكرااااااااااااا وبارك الله فيك


الساعة الآن 08:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir