منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   تقدر تجمع كل لون كور فى ناحيه؟ أتحداك تعملها!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12046)

karmen 08-15-2009 03:19 AM

تقدر تجمع كل لون كور فى ناحيه؟ أتحداك تعملها!!!!
 
هيظهرلك لونين من الكور
كور زرقاء وكور حمراء
هتحاول تجمع كل لون فى ناحيه
بس أنصحك متتعبش نفسك لأنك مش هتعرف تعملها
أنا بتحداك



7


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________

البرنس الوحدانى 08-15-2009 09:15 AM

قبل ما ادخل على الموقع
شكرا على الموضوع

وليد محمد طلعت 08-16-2009 09:54 PM

انا عملتها من يومين

سهله

متشكر علي الموضوع

وربنا يزيدك من نعيمه

karmen 08-18-2009 12:11 AM

ميرسى ليك يا على
بس مقولتليش اللعبه عجبتك واللا لا
وعرفت تجمعها واللا لا

Silver 08-18-2009 12:58 AM

=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((


:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}


~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(


:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:( (:((:((:((:((:((


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


هأطق ... هأتجنن ... هيحصلى حاجة

بعد ده كله وتطلع فى الاخر غلط :-ss

لى عودة مرة تانية ... ومش هاسيبها

لازم نخلصها يعنى لازم نخلصها

:)>- :)>- :)>-



البرنس الوحدانى 08-19-2009 05:30 AM

يا لهوى
انا صدعت وراسى انفجرت
ربنا يسامحك يا كارمن~x(

karmen 08-31-2009 05:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد محمد طلعت (المشاركة 74056)
انا عملتها من يومين

سهله

متشكر علي الموضوع

وربنا يزيدك من نعيمه

معقوله يا وليد عملتها
ده انت اعصابك حديد وبالك طويل اوى على كده
بس بصراحه هي مش سهله
ممكن تكون انت ممتاز لكن هي صعبه جدا
انا حسيت انى خلاص
كان خلاص فاضلى كورتين حمر مع الزرق كلهم وفجأه
لاقيت الكور دخلت تانى
انا اتعليت
بحسدك بصراحه

karmen 08-31-2009 05:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 74113)
=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((



:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}


~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(


:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:( (:((:((:((:((:((


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


هأطق ... هأتجنن ... هيحصلى حاجة

بعد ده كله وتطلع فى الاخر غلط :-ss

لى عودة مرة تانية ... ومش هاسيبها

لازم نخلصها يعنى لازم نخلصها

:)>- :)>- :)>-


ايه يا رامى كل ده
اهدى شويه
هي ايه اللى طلعت غلط
انت فهمت اللعبه غلط
واللا انت فهمت بس معرفتش تعملها
عالعموم انا كمان هأطق زيك كده
وبرضو مش هسيبها
هفضل وراها لحد ما اعملها وأجيبهالكم وانا عملاها

karmen 08-31-2009 05:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 74215)
يا لهوى
انا صدعت وراسى انفجرت
ربنا يسامحك يا كارمن~x(

مش لواحدك يا علي
أنا كمان جالى حول وشلل رعاش

Silver 09-01-2009 02:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 75224)
ايه يا رامى كل ده
اهدى شويه
هي ايه اللى طلعت غلط
انت فهمت اللعبه غلط
واللا انت فهمت بس معرفتش تعملها
عالعموم انا كمان هأطق زيك كده
وبرضو مش هسيبها
هفضل وراها لحد ما اعملها وأجيبهالكم وانا عملاها

ده الحال أول مرة ،،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أظن ليا حق اتشل ولا يحصللى حاجة


بس أنا مسكتش ،،،

وجمعت الكور فى الآخر برضه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ياترى مين اللى هيحصلنى ويعملها

منتظركم ،،،،،،،،،،،،

karmen 09-01-2009 04:20 AM

ايييييييييييييييه ده
يعنى هما محددين جانب للأحمر وجانب للأزرق
أنا كنت فاكره أى جانب وخلاص
مخدتش بالى من العمود الاحمر والازرق
يالهووووووووى الحمد لله انك نبهتنى
لأ بصراحه ليك حق تتشل

karmen 09-01-2009 04:29 AM

يا سلام
أنا عملتها وفى تايم محدش هيصدقه
بس مش عارفه أجيبها عالمنتدى ازاى
حد يفهمنى لما أحب أجيبها عالمنتدى أجيبها ازاى زيك كده يا رامى
أنا عملت مليون حاجه بس مش عارفه

عمر-غانم 09-14-2009 02:20 AM

يا هوووووووووووووووو
عملتها وفى 73 ثانية بس أتحدى أى حد إن يجيبها فى الوقت ده

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مشكوووورة على الموضوع الجميل ده يا كارمن
اللعبة محتاجة:-
تركيز
صبر
تحرك الماوس كويس
هه

karmen 09-14-2009 05:29 PM

يا سلام عليك يا عمر
بس والله العظيم أنا جبتها في 46 ثانيه بس
بس سألت أجيبها ازاى عالمنتدى زيك كده ومحدش عبرنى
بقالى قرن بسألكم ومحدش بيعرفنى ليييييييييييييييييه؟؟

عمر-غانم 09-14-2009 07:24 PM

أصل المشكلة يا كارمن علشان نعرفك
المشوار طويل
ممكن طبعاً يبقى سهل لو عندك أحد برامج الأوفيس
مثل:- microsoft office OneNote
لو عندك هشرحلك كله
لو مش عندك أجيبهولك وأشرحلك
الطريقة سهلة

karmen 09-25-2009 11:46 AM

معرفش والله يا عمر ايه البروجرام ده
واكيد مش عندي

yt3aboon 01-27-2013 03:47 PM

يعطيك العافيه

mr-baraa 06-10-2014 03:13 AM

مشكوووووووووووور


الساعة الآن 06:18 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir