منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تعمل ايه لو لاقيت ده مكتوب على كارت الشحن!!!يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12933)

admin 09-22-2009 08:12 AM

تعمل ايه لو لاقيت ده مكتوب على كارت الشحن!!!يا [you]
 

اهلا وسهلا بكل اعضاء وزوار المنتدى الكرام

كلنا معانا موبايل ومعظمنا بيشحن كارت
تعمل ايه لو فى يوم اشتريت كارت علشان تشحن
وروحت البيت خربشته علشان تبتدى الشحن
بس بدل ماتلاقى ال14رقم اللى هتشحن بيهم
لاقيت مكتوب على الكارت كده














[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



هتعمل ايه بقى ؟؟؟؟

البرنس الوحدانى 09-22-2009 08:20 AM

ههههههههههههههه

هتجنننننننننننننننننننننن ننننننننن

هرجعه طبعا بس ده لو نفع يعنى

karmen 09-22-2009 10:17 AM

هههههههههههههههه
ليه هو انا كسباه في باكو بسكوت
مش عارفه والله
هقعد اضحك جدا
لو كان كارت 10 هنفض
لكن لو كان كارت 100 بقى واللا كده هروح ارجعه طبعا
والراجل طبعا هيكون ملزم بيه لأن ده مش ذنبي اكيد
اهو كل حاجه قدامه
ميرسي ليك يا اسامه عالموضوع والفكره الغريبه جدا دي

al3ashk 09-22-2009 10:34 AM

لالالالالالالالالالالالال الا
بجد جامده اسامه
بس انا مش عارف هعمل ايه وقتها

السيدة الحلوه 09-22-2009 10:31 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

golden man 09-23-2009 01:06 AM

اقوم جايب لون فضى وعامله على الرقم تانى وانقرشه بلون اسمر على خفيف علشان يبان انه هو واقوم مرجعه تانى للراجل واقوله معلش الموبايل ضاع
هههههههههههههههههههههههه
شكرا يا اسامه

لؤلؤة البحر 09-23-2009 12:30 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
لية

لؤلؤة البحر 09-23-2009 12:33 PM

ههههههههههههههههههههههه
مش هعمل حاجة غير ان انا اعد اضحك
(ميرسى)=))

الديباجي 09-23-2009 04:20 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

اروح الين البقاله اخذو وحده ثانيه بس انشاء الله يكون حظي زين هل المره

vindiesel 09-23-2009 11:21 PM

نعم نعم نعم نعم

ليه؟؟ هو انا فتحت كيس بسكوت؟؟ولا كيس قلبظ؟؟

هرفع قضيه على الشركه طبعا

الفلوس مش هى المشكله حتى لو كان كارت بالف جنيه
المشكله فى المبدأ نفسه

شكرا ليك يا أسامه

admin 09-24-2009 01:52 AM

مشكور ليكم على التعليقات اللذيده


بس فى طريقه حلوه

علشان ميروجش عليك الملبغ اى كان القيمه


فى اسفل الكارت نايحه اليمين

عشرارقم اتصل بهدمه العمله واديهم الارقام دى

وهم بشحون ليكى الكارت

amira abdo 10-02-2009 03:45 AM

ايوه صح ادمن اتحلت اهو اتصل بخدمة العمله بس معلش هرجع بردو للي اشتريت منه الكارت واخد منه حق دمي اللي اتحرق معرفش بقي اهو اشفي غليلي وخلاص هههههههههههههههههههههههه ولا اقولكو يلا المسامح كريم مع اني مش كريم بس يلا نكبر الd ونروق g

اوس الواثق 10-02-2009 09:41 AM

انا بقي مختلف لان ده كارت شحن فودافون وانا بالسعوديه وثانيا انا خط وليس كارت

admin 12-12-2009 04:25 AM

مشكور ليكم وعلى المرور

وتسلموا على التعليقات

bosbos love 12-12-2009 09:59 AM

هههههههههههههههههه
مش عارفة سعيتها هعمل اية
بصراحة هو اكيد دمى هينحرق
وهتعصب

دبدوباية 12-12-2009 12:05 PM

تسلم ع الموضو يا أدمين بس بصراحة أنا لو اتحطيت ف الموقف دة مش عارفة ها عمل ايه بجد
يمكن أقعد أضحك وبعد كدة أتصل بفودافون وهم يتصرفوا بقى

admin 12-12-2009 03:18 PM

تسلموا علىتعليقات الى نورت موضعى

EzAt99 01-04-2010 11:49 AM

ايه
حظ سعيد المرة القادمة
والله أقطعه.....

el.sa7er 01-04-2010 09:39 PM

ههههههههههههههههههههههههه هه
هشترى كارت تانى يمكن يطلع حظى حلو
ال حظ سعيد ال

نايس توبيك

admin 01-05-2010 05:57 AM

نورتى حبيبى


ممكن تكسب كارت هديه

moroman 01-05-2010 06:10 AM

هههههههههههههه
هرجعلة وهقولة لو سمحت رجعة لعدم الاحراج


الساعة الآن 08:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir