منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13219)

manolly 10-02-2009 12:03 PM

انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا
 
فكرة اللعبة هي ان العضو يكتب اجابه والعضو اللي بعده يكتب السؤال المتوقع للاجابه

مثال انا اكتب أربعة

اللي بعدي يكتب كم عدد أرجل الخروف

مثال ثاني انا اكتب برازيلي اللي بعدي يكتب ما هي جنسية اللاعب رونالدينيو وهكذا

وثبت علميا أن هذه اللعبة تنشط الذاكرة
وتقوي المناعة <<<< أقول لا يكثر

يللا بسم الله أنا ببدأ

امبارح

karmen 10-02-2009 12:22 PM

انتى روحتى الجامعه امتى؟

نجيب محفوظ

manolly 10-02-2009 12:50 PM

انا مروحتش امبارح يا ناصحة
ركزى في اسئلتك

نجيب محفوظ
انا في الضياع اوى معرفش غير انه اديب بيتهيالى

مين اشهر اديب وروائى في مصر؟

اقول للى بعدى


البطيخ

amira abdo 10-02-2009 12:54 PM

ايه اكتر فاكهه بتحبيها؟

amira abdo 10-02-2009 12:55 PM

احمد السقا

manolly 10-02-2009 12:57 PM

مين بطل فيلم عن العشق والهوا؟

amira abdo؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amira abdo 10-02-2009 01:17 PM

مين صحبتك المفضله ؟
maolly??????

manolly 10-02-2009 01:20 PM

ههههههههههههه
طيب اقول بقى
اللى بعدى يسأل على مانوللى

amira abdo 10-02-2009 01:26 PM

طب خلاص انا هغير السؤال
الخاين؟

manolly 10-02-2009 01:28 PM

لا يا اميرة انتى بتقولى كلمة وانا اسال سؤال تكون اجابته الكلمة دى
فسهليها شوية مش لاقية سؤال للخائن دى

انا اقول

4/2

amira abdo 10-02-2009 01:32 PM

ايه نتيجه ماتش مصر وايطاليا؟
الماجيك؟

tafa 10-02-2009 01:36 PM

ايه افضل منتدى عربى؟

المركز الثالث بالبطولة التى اقيمت فى بالارجنتين

manolly 10-02-2009 01:36 PM

والله كنت هقولها
عمرك اطول من عمرى


ايه هو اجمل منتدى في الدنيا وفيه احسن ناس عرفتهم في حياتى؟؟؟؟؟

manolly 10-02-2009 01:39 PM

ليون

amira abdo 10-02-2009 01:44 PM

ايه هو ملك الغابه؟
تامر حسني

manolly 10-02-2009 01:45 PM

مين اكتر مغنى انتشر بسررررررررررعة؟

الحب

tafa 10-02-2009 01:45 PM

انا ادبست فى الاجابة
منولى عملت الرد قبلى بتاع تامر حسنى.

...................

اكتر حاجة بتتعذب منها؟

.........................

العزوبية

manolly 10-02-2009 01:48 PM

سؤالك صعب اسال انت بقى لاجابتى

tafa 10-02-2009 01:51 PM

احلى حاجة فى الدنيا؟:-q

manolly 10-02-2009 01:58 PM

قول كلمة

tafa 10-02-2009 02:00 PM

اسالى انت
معرفش السوال

manolly 10-02-2009 02:02 PM

قلم

tafa 10-02-2009 02:02 PM

هههههههههههه
ده السوال ولا اجابة

manolly 10-02-2009 02:04 PM

دى الاجابة
اسال انت سؤال تكون اجابته كلمة قلم
وبعد ماتسال قول كلمة

tafa 10-02-2009 02:06 PM

اوكى
ايه اللى بيملا الكراسة كلام

مثلث برمودا

manolly 10-02-2009 02:10 PM

ايه هو المكان المجهووووووووووووول؟


بسطرمة

amira abdo 10-03-2009 05:13 AM

بتحبي عادة تتعشي ايه؟
في المدرسه

manolly 10-03-2009 05:31 AM

بيضربوا العيال ويعذبوهم فين؟
هههههههههههههههههههه


كيلو قوطة

karmen 10-03-2009 05:34 AM

اشتريتى ايه النهارده من السوق؟
تفاح

manolly 10-03-2009 05:36 AM

ايه هى اكتر فاكهة تحبيها؟


الكيبورد

al3ashk 10-03-2009 05:36 AM

عصير تفاح؟؟؟
القمر

amira abdo 10-03-2009 05:38 AM

ايه اللي باظ ف الكمبيوتر؟
الشوكولاته

manolly 10-03-2009 05:40 AM

عندك حساسية من ايه؟


الكبريت

karmen 10-03-2009 05:44 AM

ايه اللي خلا البيت يولع ويتحرق؟
مافيا

manolly 10-03-2009 05:46 AM

فيلم بطولة احمد السقا ومنى زكى واحمد رزق؟


لعبة الحياة

amira abdo 10-03-2009 10:30 AM

ايه البرنامج اللي كان بيتعرض ف رمضان وبتذيعه رزان مغربي؟
المطر

admin 10-04-2009 04:45 AM

ايه الى بينزل من السماء على الارض؟؟




الحب

manolly 10-04-2009 04:49 AM

ايه اجمل شيء في الوجووووووووووووود؟



بوكيه ورد

admin 10-04-2009 04:54 AM

تحبى اجيب ليكى هديه ؟؟


الذهب

manolly 10-04-2009 05:05 AM

هتجيبلى شبكتى ايه؟
ههههههههههههههه
تدبيسة لاى حد يفكر يتقدملى ههههههههههههه



عيونى


الساعة الآن 04:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir