![]() |
توقع معنا نتيجه مباره مصر والجزائر يا admin
الموضوع هو الاستطلاع بالتصويت على مبارة مصر & والجزائر يوم الاحد 14/11/2009 ونريد المشارك بالتصويت على نتيجة المباره واذا كنت تريد التصويت للمنتخب الجزائر صوت ومتخافش دي حريه شخصيه توقع نتيجه المباره 1- فوز مصر 2- فوز الجزائر 3- التعادل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
انا ابدء اولا مصر ان شاء الله
|
ان شاء الله يا رب مصر هترفع راسنا
وهنجيب 3-0 |
1- فوز مصر
:)>- |
فوز مصر وان شاء الله 3 صفر وندخل كاس العالم بقى |
فوز مصر باذن الله
4/1 |
ان شاء الله مصر تفوز
كام كام كام يعنى ممكن او لازم 3/0 ربنا يسهل |
خليكوا واقعيين
أنا كنت فى الأول فاكره ان لو مصر جابت 1 /صفر يبقى كده نصعد لكن واحده صاحبتي فهمتنى ان لازم يكون الفرق جونين فكده يبقى صعب جدا بصوا مفيش حاجه بعيده على ربنا وان شاء الله الفوز لمصر كلنا بنشجع مصر بس أنا مش متفائله ربنا معاهم |
ان شاء الله مصر هتكسب وهنصعد بإذن الله لكأس العالم وبدون مباراة فاصلة كمان |
احنا باذن الله فايزين فايزين
ويا كارمن احنا باذن الله هنجيب أكتر من جونين |
ان شاء الله يا رب مصر هترفع راسنا
وهنجيب 3-0 |
ان شاء الرحمن هنكسب
واتوقع مصر تفوز 3/0 وياااااااااااااااااااااااااا اارب تكمل فرحتنا |
Algeria:3
Egypte:0 |
ان شاء الله مصر هاتكسب 3/0 وهتكمل فرحتنا وندخل كاس العالم |
|
:-wالجزائر mon amour @};- وانا من أول المشجعين للمنتخب الجزائري انشاء الله تفوز وتسحق مصر كما تسحق البعوضة 3_1 كونوا متهنيين الواحد هدا راهوا كادو مع أني مانظنش كريم زياني رايح يقدمهولكم
انشاء الله الجزائر يرفرف علمها في بطولات كأس العالم لذلك أتمنى أن المنتخب المصري يراجع حساباتوا ويقدم لنا الفوز بدون أنو يتعرض لاحراج الهزيمة والملعب تاعكم سوف نحرثه ونخلف وراه بذور الجزائر التى ستبقى مزروعة إلى الأبد |
الجزائر -2 مصر -0 معاك يا الخضراديري حالا |
الجزائر -2 مصر -0 معاك يا الخضراديري حالا |
البقاء للاقوى
البقاء دائما يكون للاقوى ولا مجال للمشاعر
مبارة مصر والجزائر ستكون عصيبة للغاية وانا اراهن على ذلك ولكن تحديد النتيجة والمنتصر من المهزوم سيتحدد من خلال اول 20 دقيقة فى المبارة ويارب النصر يكون من نصيب من يستحق توقيع عمرو التونى مصرى من الالف للياء واتوقع فوز مصر بنتيجة غير كافية للصعود ولعل الله مخيبا لظنى@};- |
ربنا معاك ياحضرررررررررررررري
ممكن نصفق للفريق الفائز=D>
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وده ميمنعش إني مصريه وبشجع مصر بس منغير تعصب |
هنطحنهم ان شاء الله على الاقل 3-0 |
ان شاء لله مصر هتفوز 4 وهنصعد من استاد القاهرة من غير مبارة فاصله احنا قد التحدى |
أنا بكل تعصب أحب أأقول أحنا بأزن الله هنبقى العريس مش العروسه
|
انشاء الله خمسه لي مصر صغر للجزائر
|
اقتباس:
|
الفوز للجزائر ان شاء الله
|
اقتباس:
طب ازاى يا ايناس؟ يبقى انتى بقى متعرفيش مين هي مصر أكيد مصر بتحترم كل العرب وان شاء الله الفوز لمصر بلد الفراعنه :-bd:-bd:-bd:-bd:-bd |
ههههههههههههههههههههههههه هههه واااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااو مصر مصر مصر مصر مصر مصر أول جون في أول دقيقه مصر |
انتهت المباره 2-0
وهناك مباره فاصل يارب التوفيق للمصر |
خلاص باذن الله ان شاء الله النصر لينا
هدف فى اول دقيقه وهدف فى اخر دقيقه اشتركوا جميعا فى الهدف اول وسكت متعب دهرا ونطق هدفا الله عليكوا كده خلاص ان شاء الله فى الفيصل احنا هنكسب بالطول بالعرض احنا اسياد الارض |
يا حبيبتى يا مصر
|
أصله معداش على مصر
يا حلاوتك يا مصر الله عليكم يا أبناء النيل العظيم مبرووووووووووووك يا حبيبتي يا مصر يا أم الدنيا |
يابلادي يا أحلى البلاد يا بلادي فداكي أنا والولاد يا بلادي ياحبيبتي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يا مصر يا مصر ياحبيبتي يا مصر يا مصر ياحبيبتي يا مصر ما شافش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الأمل في عيون [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الولاد وصبايا البلد ولا شاف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]العمل سهران في البلاد والعزم اتولد ولاشاف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] النيل في أحضان الشجر ولاسمع مواويل في ليالي القمر أصله معداش على مصر ياحبيبتي يا مصر يا مصر ياحبيبتي يا مصر يا مصر ياحبيبتي يا مصر ماشافش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الرجال السمر الشداد فوق كل المحن ولاشاف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] العناد في عيون [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الولاد وتحدي الزمن ولاشاف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] إصرار في عيون [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] البشر بيقول أحرار ولازم ننتصر أصله معداش على مصر ياحبيبتي يا مصر يا مصر ياحبيبتي يا مصر يا مصر ياحبيبتي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يا مصر |
إن شاء الله الخضرا كاليفي
|
vbjhgj
|
mouch olnalkoum rah nrbah ya masriin?????
|
| الساعة الآن 07:19 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir