![]() |
"ya 100 welcome ya "zizooooooooo
زيزووووووووووووووو
ايه النور ده كله ياجماعة انضملنا محمود عبد العزيز" زيزو" زميلى في الجامعة انا وسارة وصديقى الصدوق هتعرفوه بعدين من خلال مشاركاته اكيد بس بجد والله يازيزو نورت الماجيك عايزين نشوفك بقى دايما بلاش تعمل زى محمود عادل وتيجى تعرفنا وتمشي منور يا زييييييييييزو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اهلا يا زيزو اهلا بكل اصحابك
طب قولى السلام ده انتى ندله ويالا يا زيزو مانوللى شكلها عارفه انك بتحب البنات علشان كده الترحيب كله بنات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[Q
m[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/url] url=http://www.0zz0.com][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/url] url=http://www.0zz0.com][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/url] url=http://www.0zz0.com][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/url] url=http://www.0zz0.com][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/url] [IMG][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/IMG] [IMG][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/IMG] [/QUOTE][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [IMG][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][/IM منور يا زيزو واهلا باصحاب مانوللي وكارمن وبجامعة القاهرة اللي احتلت المنتدي ههههههههههههه بس انا مش هسكت الا لما اخلي المنتدي كله جامعة حلوان بردو مهم منور يا زيزووووووووو ويارب تبقي مبسوط معانا |
منور زيزو المنتدى
وانا الحمد لله المنتدى كله اسطنها ولم ابداءدراسه هخليه كله جامعه بنها |
يا جماعة محمود ده امل مصر في الكورة ده مع جيل عفروتو ومحمد طلعت زيزو بقي اجمد مهاجم في مصر وبكرة كل اعضاء المنتدي يتحايل علي زيزو علشان يتصور معاه صديقه المخلص the prince
|
ههههههههههههههههههه
اه يا محمود فاكر ال 5 اهداف اللى جابهم زيزو ياجماعة زيزو لاعب كورة تمام اوى وبرنس اجدع واحد يدخل فيه اجوان هههههههههه لالالالالالالالالالا بجد حارس مرمى تمام باردو |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
زيزوووووووو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
والله يا زيزو مش عارفه أرحب بيك ازاى
يا جماعه زيزو ده هداف الجامعه كل ما يلعب ماتش في الجامعه لازم يجيبلوا 3 أو 4 أجوان ده فظيييييييييييييييييييييع منور يا زيزو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نحن هكذا مع بعضنا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
manolly
ازيكو ياجماعة شكرا على الترحيب الجامد جدا ^:)^^:)^
|
manolly
ازيكووووووووووووووووووووو وووووووووو
|
el king
واحشنى يا شوشو
|
العلم الحديث ليس كله حقائق ورغم هذا لا يتفق الا مع الاسلام
شكرا للناس
|
karmn
شكرا لسارة الجميلة
|
karmn
يارب اكون عضو محبوب
|
كل الردو دى
فى موضع واحد طب خالى شويه لباقى المنتدى اكيد محبوب لان انت حاي من طرف احب الناس لينا فى المنتدى ساره وامنيه وان شاء الله تكون سعيد معانا وتكون معرفه خير |
للجميع
كل سنة واعضاء المنتدى بخير وسعادة
|
karmn
صوما مقبولا وافطرا شهيا
|
للجميع
ملحوظة هامة: انا اول مرة ادخل منتدى فى حياتى وشكرا لكم على الاهتمام ويارب اكون عضو خفيف عليكم:-bd:-bd>:D<>:D<
|
منور يا زيزو عايزين نشوفك على طول
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] منور الماجيك يا زيزو أنت وكل جامعة القاهرة ويارب المنتدى يكون عجبك ونتمنى اننا نشوفك معانا ع طوول وطبعاً تسلم راس من دلك علينا عايزين نشوف مشاركاتك معانا وكل سنة وانت طيب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لا نريدك ضيـف بل صاحب الدار
حياك الله في منتداك وعلى الرحب والسعة نأمل تواصلك الدائم معنا |
ماهو باين يا زيزو انك اول مره تدخل منتدى
أتاريك جاتلك حالة هبل و تخلف ذهني ههههههههههههههههههههههه ايه يا ابني عمال تشارك في الموضوع ده بس وتقول أي حاجه هو تسجيلك في منتدى جه معاك بالهابوللي |
| الساعة الآن 04:35 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir