![]() |
ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودى كمان عشان تكفى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بالدووووور كله هياخد والله القصير ورا والطويل قدام النظام يا سااااده ههحاول اوهم نفسى انكوا وانتوا واقفين فى الطابور بتسألوا الجاتوه ده بمناسبه ايه؟ مع انى عارفه انكم مش هتسألوا المهم الجاتوه وبس ههههههههههههههههه بس برضه هقولكوا ده بمناسبه ان عقده واحده من المنتدى اتفكت وأتخطبت اللى هى . . . . . . . . . . . . . . . . . . . أنااااااااااااااااااااااا ااااااا مش مصدقين بس ده بجد والله بجد يا جماعه المعجزه حصلت ههههههههههههههههههه عقبال ما كل اعضاء المنتدى عقدتهم تتفك ونفرح بيهم كلهم ان شاء الله يلا كلوا بقى اكيد نشفت ريقكوا عشان تاكلوا واااااااااااااادى البيبسى وصل اهو كمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يلا هيصوا عشان مبقاش حرماكوا من حاجه |
بجد فرحتينا
ألف ألف مبروووووووووووووووووووووو وووووووك يا قمر عقبال ما نشوفك بفستان الفرح يا رب الف الف مليووووووووووووووووووووون مبرووووووووك يا عسل وعقبال الأعضاء الحلوين كلهم |
الف مليــــــــــــــــــــــ ــون مبروك يا ندا انتم السابقون ونحن الاحقون ههههههههههههههه يارب تكمل على خير ونشوفك بفستان الفرح يا قمر |
مبرووووووووووووك مبرووووووووووك يا حياة قلبي مبروووك مبرووووووووووووك مبروووووووووك ياحياة قلبي مبروووك هالفرحه فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلو دنيتنا مبروك... مبروك يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا مبروك... مبروك ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا الف مبرووك يا ندى |
الف مبروووووووووووووووووووووو وووووووووووووووك يا ندااااااااااااااااااااااا
اقرصك ف رقبتك عشان احصلك ف جمعتك ههههههههههههههههههههه مبروك ياقمر عقبال الليله الكبيره اما نشوفك ف فرحك كده مبروك ياقمر |
يا قمر يا قمر يا قمر
إيه الأخبار الجاااااااامده دي يا دبلة الخطوبه عقبالنا كلنا ونبني طوبه طوبه في عش حبنا نتهنى بالخطوبه ونفرح كلنا عقبال الليله الكبيره يا قمر وعشان المناسبه الحلوه دي يبقى انتى بقى العروسه الجايه للمنتدى خشي الموضوع ده وظبطي الدنيا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وآدي الورد والهديه والشوكولاته عشان متقوليش قصرنا معاكي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الله يبارك فيك يا برنس ربنا يخليك وعقبالك كده انشاء الله لما تحطلنا صورك انت والقمر خطيبتك قريب انشاء الله |
الله يبارك فيكى يا بوسبوس يا قمر وانتم اللاحقون انشاء الله ههههههههههههههه ياااااااااااااااااااااااا اااارب |
جميله اوووووى الأغنيه دى يا ستار وميرسى ليكى يا جميله وعقبالك انشاء الله |
الف مليوووووووووووووووووووووو ووون مبروك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
والنبى يا اميره ما تفكرينى بالقرص فى رقبتى ده انا اتهريت من اختى وبنات خالتى وصحباتى ميبقاش انتى كمان هههههههههههههههههههه دى كده هتورم وعقبال ما أشوفك انتى كمان عروسه زى القمر انشاء الله |
ده انتى الواجب كله والذوق كله يا كارمن ميرسى يا حبيبى وانا فعلا بدأت اظبط فى موضوع عروسه المنتدى عقبالك يا عسل |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مليون مبروك يا ندى وعقبال الفرحه الكبيره يا رب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
بجد الف الف الف مبررررررررررررررررررررررر روك يا ندى
رغم ان دا واجب علينا يا قمر ههههههههههههههههههههههههه هههه تقبلى منى الهديه البسيطه دى علشان مبركلكيش وايدى فاضيه يا سكره وعقبال كل البنات العسولات اللى فى المنتدى يااااااااااااارب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الف مليون مبروك
انا اخر من يعلم ياترى لسه فاضل جاتوه وحاجه ساعقه ولا ايه وربنا يبارك بارك الله لكم وباركعليكم وجمع بينكم فى خير |
ميرسى يا جولدن مان على الحجات الجميله دى وعقبالك ياااااارب |
كل ده يا بنوته كتير والله تعبتى نفسك ميرسى يا قمرايه وعقبال انشاء ما انا اتعب نفسى واجبلك كل الحجات دى ههههههههههههه انشاء الله |
مينفعش يا أدمن تكون اخر من يعلم ده انت صاحب الفكره اصلا انا لولا كلامك مكنتش عملت الموضوع ده وبعدين لو مفيش جاتوه نبعت نجبلك تورته بحالها من عند حماده باستا هههههههههههههههههه أنت تأمر بس |
اقتباس:
ده من زووقك وبالتوفيق |
الف الف مبروك ياقمر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اختك لمحه حب |
ياااااااااااااااااااااااا ااااااه
اخيرا حد فك نحس بنات الماجيك طبعا احنا مش منحوسين ولا حاجة دى العرسان مرمية بس احنا اللى بنتأمر طبعا الف مليون مبروك يا ندى وعقبالى ياااااااااااااااااااااااا رب ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه طيب عاوزين فرح بقى بسررررررررررررررررعة يلا انا محضرة الفستان وكل حاجة وعقبال كل بنات الماجيك يارب هههههههههههههههههههه |
ميرسى يا لمحه حب وعقبالك لما نفرح بيكى انتى كمان يا قمرايه |
طبعا لازم نتأمر يا مانولى هو أحنا اى حاجه ده احنا وش القفص هههههههههههههههههه وعقبالك ان شاء الله انتى تأمرى يا مانولى نعملك فرح علطول عشان خاطر الفستان بس |
اقتباس:
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الف الف الف مبروك يا ندا ويارب عقبال ما نفرح بالزواج السعيد وبجد الخبر ده فرحنا كلنا وعقبال كل بنات الماجيك ربنا يتمم بخير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا بقى مليش دعوة انا عايز نصيبى فى التورتة والحاجة الساقعة كمان انا مستنيهم يااما هاجيلك واخدهم بالعافية بس هيكون تورتة ليا لوحدى ومش مشكلة الحاجة الساقعة كفاية 2 لتر " كويس كده " [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وطبعاً منستش الورد والشيكولاته [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اظن كده مفيش احلى من كده عايز بقى حقى فى التورتة والحاجة الساقعة الف الف الف مبروك @};-@};- |
| الساعة الآن 12:17 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir