منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15344)

nada minnie 12-08-2009 05:06 AM

ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ودى كمان عشان تكفى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بالدووووور كله هياخد والله

القصير ورا والطويل قدام

النظام يا سااااده

ههحاول اوهم نفسى انكوا وانتوا واقفين فى الطابور بتسألوا

الجاتوه ده بمناسبه ايه؟

مع انى عارفه انكم مش هتسألوا المهم الجاتوه وبس

ههههههههههههههههه

بس برضه هقولكوا

ده بمناسبه ان عقده واحده من المنتدى اتفكت وأتخطبت

اللى هى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

أنااااااااااااااااااااااا ااااااا

مش مصدقين

بس ده بجد والله

بجد يا جماعه المعجزه حصلت

ههههههههههههههههههه

عقبال ما كل اعضاء المنتدى عقدتهم تتفك

ونفرح بيهم كلهم ان شاء الله

يلا كلوا بقى اكيد نشفت ريقكوا عشان تاكلوا

واااااااااااااادى البيبسى وصل اهو كمان
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يلا هيصوا عشان مبقاش حرماكوا من حاجه






البرنس الوحدانى 12-08-2009 05:50 AM

بجد فرحتينا
ألف ألف مبروووووووووووووووووووووو وووووووك يا قمر
عقبال ما نشوفك بفستان الفرح يا رب

الف الف مليووووووووووووووووووووون مبرووووووووك يا عسل
وعقبال الأعضاء الحلوين كلهم


bosbos love 12-08-2009 06:15 AM

الف مليــــــــــــــــــــــ ــون مبروك يا ندا
انتم السابقون ونحن الاحقون
ههههههههههههههه
يارب تكمل على خير ونشوفك بفستان الفرح
يا قمر

THE STAR 12-08-2009 06:17 AM

مبرووووووووووووك مبرووووووووووك
يا حياة قلبي مبروووك
مبرووووووووووووك مبروووووووووك
ياحياة قلبي مبروووك
هالفرحه فرحتنا
والفرحة جمعتنا
شو حلو دنيتنا
مبروك... مبروك
يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى
هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا
مبروك... مبروك
ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا
الف مبرووك يا ندى

amira abdo 12-08-2009 06:33 AM

الف مبروووووووووووووووووووووو وووووووووووووووك يا ندااااااااااااااااااااااا
اقرصك ف رقبتك عشان احصلك ف جمعتك ههههههههههههههههههههه
مبروك ياقمر عقبال الليله الكبيره اما نشوفك ف فرحك كده مبروك ياقمر

karmen 12-08-2009 06:39 AM

يا قمر يا قمر يا قمر
إيه الأخبار الجاااااااامده دي
يا دبلة الخطوبه عقبالنا كلنا ونبني طوبه طوبه في عش حبنا
نتهنى بالخطوبه ونفرح كلنا
عقبال الليله الكبيره يا قمر
وعشان المناسبه الحلوه دي يبقى انتى بقى العروسه الجايه للمنتدى
خشي الموضوع ده وظبطي الدنيا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وآدي الورد والهديه والشوكولاته عشان متقوليش قصرنا معاكي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 08:19 AM

الله يبارك فيك يا برنس ربنا يخليك

وعقبالك كده انشاء الله

لما تحطلنا صورك انت والقمر خطيبتك

قريب انشاء الله

nada minnie 12-08-2009 08:21 AM

الله يبارك فيكى يا بوسبوس يا قمر

وانتم اللاحقون انشاء الله

ههههههههههههههه

ياااااااااااااااااااااااا اااارب

nada minnie 12-08-2009 08:22 AM

جميله اوووووى

الأغنيه دى يا ستار

وميرسى ليكى يا جميله

وعقبالك انشاء الله

yousef eldeep 12-08-2009 08:24 AM

الف مليوووووووووووووووووووووو ووون مبروك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 08:25 AM

والنبى يا اميره ما تفكرينى بالقرص فى رقبتى

ده انا اتهريت من اختى وبنات خالتى وصحباتى

ميبقاش انتى كمان
هههههههههههههههههههه

دى كده هتورم

وعقبال ما أشوفك انتى كمان عروسه زى القمر

انشاء الله

nada minnie 12-08-2009 08:27 AM

ده انتى الواجب كله
والذوق كله يا كارمن
ميرسى يا حبيبى
وانا فعلا بدأت اظبط فى موضوع عروسه المنتدى

عقبالك يا عسل


golden man 12-08-2009 09:08 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مليون مبروك يا ندى وعقبال الفرحه الكبيره يا رب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

banota 12-08-2009 09:39 AM

بجد الف الف الف مبررررررررررررررررررررررر روك يا ندى
رغم ان دا واجب علينا يا قمر ههههههههههههههههههههههههه هههه
تقبلى منى الهديه البسيطه دى علشان مبركلكيش وايدى فاضيه يا سكره
وعقبال كل البنات العسولات اللى فى المنتدى يااااااااااااارب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 12-08-2009 03:20 PM

الف مليون مبروك


انا اخر من يعلم


ياترى لسه فاضل جاتوه وحاجه ساعقه ولا ايه


وربنا يبارك


بارك الله لكم وباركعليكم وجمع بينكم فى خير

nada minnie 12-09-2009 04:52 AM

ميرسى يا جولدن مان على الحجات الجميله

دى وعقبالك ياااااارب

nada minnie 12-09-2009 04:53 AM

كل ده يا بنوته

كتير والله تعبتى نفسك

ميرسى يا قمرايه

وعقبال انشاء ما انا اتعب نفسى واجبلك كل الحجات دى

ههههههههههههه

انشاء الله

nada minnie 12-09-2009 04:55 AM

مينفعش يا أدمن تكون اخر من يعلم

ده انت صاحب الفكره اصلا

انا لولا كلامك مكنتش عملت الموضوع ده

وبعدين لو مفيش جاتوه نبعت نجبلك تورته بحالها

من عند حماده باستا

هههههههههههههههههه

أنت تأمر بس

admin 12-09-2009 05:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 104719)
مينفعش يا أدمن تكون اخر من يعلم

ده انت صاحب الفكره اصلا

انا لولا كلامك مكنتش عملت الموضوع ده

وبعدين لو مفيش جاتوه نبعت نجبلك تورته بحالها

من عند حماده باستا

هههههههههههههههههه

أنت تأمر بس



ده من زووقك


وبالتوفيق

لمحه حب 12-09-2009 10:25 AM

الف الف مبروك ياقمر

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اختك لمحه حب

manolly 12-09-2009 08:49 PM

ياااااااااااااااااااااااا ااااااه
اخيرا حد فك نحس بنات الماجيك
طبعا احنا مش منحوسين ولا حاجة
دى العرسان مرمية بس احنا اللى بنتأمر طبعا
الف مليون مبروك يا ندى
وعقبالى ياااااااااااااااااااااااا رب
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
طيب عاوزين فرح بقى بسررررررررررررررررعة يلا
انا محضرة الفستان وكل حاجة
وعقبال كل بنات الماجيك يارب هههههههههههههههههههه

nada minnie 12-10-2009 02:28 AM

ميرسى يا لمحه حب

وعقبالك لما نفرح بيكى انتى كمان

يا قمرايه


nada minnie 12-10-2009 02:30 AM

طبعا لازم نتأمر يا مانولى

هو أحنا اى حاجه

ده احنا وش القفص

هههههههههههههههههه

وعقبالك ان شاء الله

انتى تأمرى يا مانولى نعملك فرح علطول

عشان خاطر الفستان بس

Silver 12-11-2009 09:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE STAR (المشاركة 104300)
مبرووووووووووووك مبرووووووووووك
يا حياة قلبي مبروووك
مبرووووووووووووك مبروووووووووك
ياحياة قلبي مبروووك
هالفرحه فرحتنا
والفرحة جمعتنا
شو حلو دنيتنا
مبروك... مبروك
يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى
هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا
مبروك... مبروك
ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا
الف مبرووك يا ندى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الف الف الف مبروك يا ندا

ويارب عقبال ما نفرح بالزواج السعيد

وبجد الخبر ده فرحنا كلنا

وعقبال كل بنات الماجيك

ربنا يتمم بخير

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

انا بقى مليش دعوة

انا عايز نصيبى فى التورتة

والحاجة الساقعة كمان

انا مستنيهم

يااما هاجيلك واخدهم بالعافية

بس هيكون تورتة ليا لوحدى

ومش مشكلة الحاجة الساقعة

كفاية 2 لتر " كويس كده "


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وطبعاً منستش الورد والشيكولاته

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اظن كده مفيش احلى من كده

عايز بقى حقى فى التورتة والحاجة الساقعة

الف الف الف مبروك

@};-@};-






الساعة الآن 12:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir