منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   تــــــــــخيل العضووو إلي قبلك نـــــايم كيف راح تصـــحيه؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1695)

EMINEM 03-23-2008 12:14 PM

تــــــــــخيل العضووو إلي قبلك نـــــايم كيف راح تصـــحيه؟؟؟
 
السلام عليكم

حبيت أقدم لكم هاللعبه



تخيل العضو إلي قبلك نايم تتوقع شلون راح تقعده عاد


إنت وضميرك ..


آتمنى تعجبكم


يلا نبدي ؟؟؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هيمة فرج 04-10-2008 12:00 AM

هنادى علية بصوت عالى

ملاك الروح 08-16-2008 09:21 PM

لالا انا هصب عليه كوب من الماء الصاقع
متزعلش يا هيمة

GHOST 08-22-2008 02:42 AM

انا هرميها من على السرير وانا م مكانها اوعي تزعلي انا كابس عليا النوم هااااااااااااااااااااااه

ملاك الروح 08-28-2008 10:12 AM

ههههههه طيب هفضل انادي عليه واقول انت نايم انت نايم انت نايم انت نايم انت نايم انت نايم

mody eljoker 08-28-2008 01:10 PM

انا مبحبش الصوت العالى ومش هنادى واوجع صوتى انا هاقولها اومى البيت بيقع اكيد هتقوم جرى

ملاك الروح 10-06-2008 08:48 AM

ههههههههه علي أساس اني هسمع الكلام
انا بقي اللي هقولك الحق البيت بيقع

Silver 10-08-2008 04:37 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

علشان اصحى ملاك ،،،،،،،،،،،،،،،

اعمل ايه ايه ايه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟


هاشغل التليفزيون بصوت عالى

وكمان على قناة اغانى

رخاااااااامة بقى

:a (117):

night_fox 10-08-2008 09:20 AM

يا رامى انا فى موقف محرج دلوقتى
انت متهنش عليا تبقى نايم واصحيك
بس تعمل ايه بقى انت عارف
الندالة مبدا
عشان كده
انا هجيب زمارة كبيييييييييييييييييرة
وجنب ودنك بالظبط
و توووووووووووووووووووووووو و
ووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووت
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
معلش سيبنى انام شوية

GHOST 10-18-2008 03:17 AM

أنا بقى هعمل حاجه بسيطه

هعمل قرطاس من الورق

وهحطه مبين صوابع رجليك

وهولع في القرطاس

وهسيبك بقى تصحى لوحدك

اه صحيح هتلاقي المرهم مستنيك ع الباب

با باي

manolly 02-25-2009 03:53 AM

طيب اصحيه ليه
عموما انت شكلك مفترى يا جوست
انا بقى لو لقيتك نايم هخليك تشم بصلة وتخيل بقى هتصحى ولا لأ
على ما اعتقد لو انا مش هصحى تانى
ههههههههههه
اللى عايز بقى يصحينى يقولى "قومى يا هانم ماشبعتيش نوم "
دى اكتر حاجة بتستفزنى وبتصحينى
ماما بقى الله يسامحها عملالى عقدة

بلابل 02-25-2009 04:02 AM

ههههههههههههههههههه

الكل كدة علطول

انا بقى هرمى جنب ودنك صاروخ وحط جنبك ورقة مولعة تطلع حرارة على وشك قبل مرمى الصاروخ علشان تقومى مفزوعة ومتنميش تانى

ههههههههههههههههههههههههه هههه

ادام انتى نومك تقيل كدة

تقبلى مرورى

manolly 02-25-2009 04:23 AM

ده انت كدة هتموتنى بسكتة مش هتصحينى

بلابل 02-25-2009 04:27 AM

هههههههههههههههههههه

لا مش قصدى

على العموم مش هصحيكى خالص

ولا يهمك

THE KING 02-25-2009 05:49 AM

عيدان كبريت فى صوابع رجليه
واصحيه بجردل ميه سخنه ناااااااااااااااااااااااا اااار علشان تساعد على اشتعال عيدان الكبريت
نداااااااااااااااااااااال ه

بلابل 02-25-2009 06:00 AM

دى ندالة ولا عزاب دة

انا بقى هصحيك بشكت دبوس متسخن على النار

ههههههههههههههههههههههههه ههه

THE KING 02-25-2009 06:35 AM

يانهااااااااااااااااار مدوحس يا محمد
انا حصحيك حجيب زراير الكيبورد زرار زرار وحسيحهم على النار وادخلهم جوه ودانك

بلابل 02-25-2009 06:42 AM

هههههههههههههه

وهون عليك كدة

طب انا هصحيك بطريقة حلوة اوى

هحطلك فار فى هدومك وسيبو يتمشى جوة يمكن يلاقى حاجة يكلها

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

THE KING 02-25-2009 07:30 AM

ههههههههههههههههههههههههه ه

ليه هو انا حاطط جبنه فى جسمي يا محمد

الفار بيحب الجبنه وانا ححطله فى الجبنه دي سم ويموت



انا هصحيك بحاجه حلوه حقولك بصوت هادى اوى اصحي يا حماده
ولو مصحتش واكيد مش هتصحى هجيب بيانو واكسره على صوبع رجلك الصغير

karmen 04-10-2009 09:49 AM

ايه الافترى بتاعكم ده
انا لو لاقيت حد نايم هدخل انام جنبه وخلاص واللى بعد كده يبقى يصحينا احنا الاتنين بقى
هاااااااااااااااااااااااه

هيمة فرج 04-10-2009 12:35 PM

انا كدا الى هصحيكوا انتو الاتنين


ولا اقولك

والله لانام معاكوا

يلا اتخروا شوية

ههههههههههههههههههههههههه هههه

بلابل 04-10-2009 12:43 PM

وانا هصحيكم

هربط رجلكم فى بعض وولع فى السرير

هههههههههههههههههههههههه

انا عدوانى

هههههههههههههههههههههه

بس متهنوش علية

golden man 04-11-2009 08:38 PM

انا بقى يا بلابل هجيبلك كوباية مليانه
ميه ساقعه تلج واخد صبعك الخنسر
واحطه فى الكوبايه ابقى جربها وقولى ايه الى هيحصلك

karmen 04-12-2009 02:50 AM

طب وأنا يا جولدن هجيب جردل ميه ساقعه وتلج من الفريزر
وادلقهم على راسك وقوللى هيحصل ايه
ههههههههههه

بلابل 04-12-2009 07:34 AM

انا بقى يا كارمن هصحيكى بطريقة لذيذة اوى عرفة اية

هجيب كلب وقطة وفار وسيبهم التلاتة على بعض فى غرفت نومك

ههههههههههههههههههههه

karmen 04-12-2009 08:30 AM

هههههههههههه
يا ساتر دى هتبقى خناقه جامده اوى
انا بقى هجيب كلب وقطه وفار غيرهم
واحطهم فى اوضتك انت

TORGO 04-12-2009 08:34 AM

معلشى يا بلابل

انا بقى هعمل حاجة جامدة اوى اوى

هجيب قالب توب احمر وسخنو وحطو تحت راسك

باااااااااااااااااااااااى

karmen 04-13-2009 03:28 AM

انا بقى هصرخ عليك جامد أوى وأقولك البيت بيقع ماشى يا تورجو

هيمة فرج 04-13-2009 08:14 AM

انا بقى هصحيكى انى اجى جنبك اوى

وانادى عليكى بصوت عالى فى اذنك اعلى صوت عندى

GHOST 04-14-2009 06:10 PM

أنا هجيب أسد وأسيبه في الأوضه

وأحط عليك لحمه كتيييييييييير

وعلى فكره الأسد جعان

ولو انت راجل خليك نايم

karmen 04-14-2009 06:51 PM

يا ساتر ايه الافترى ده
أنا بقى هجيب ميه بتغلى وأدلقها على وشك

GHOST 04-14-2009 07:06 PM

كده يا كارمن

طب أنا هجيب مرات الأسد دي وعلى فكره

بقالها 3 سنيني بس مبتكلشي وهسيبها عليكي

وهسد ودانك علشان متسمعيهاش وهبننجك علشان متحسيش أعتقد هتبقى النومه الأخيره



بعد الشر بهزر

karmen 04-14-2009 07:49 PM

بتهزر ايه بقى ده انت ضيعتنى خالص
هههههههههههه
انا هجيب سلمى واخليها تصحيك
واراهنك لو ما صحتش فورا

GHOST 04-14-2009 07:51 PM

انا لو شفتها يمكن يغمى عليا من المفاجأه

بس تعرفي

دي هتبقى أجمل مره أصحى فيها

ميرسي ليكي

وانا اتمنى انك تصحي على صوت فارس الأحلام

بس يكون من غير الحصان علشان متتخضيش

karmen 04-21-2009 11:44 PM

ميرسى
وأنا هصحيك المره دى ازاى اممممممممممممم
هقولك قوم بسرعه النهارده فرحك على سلمى

youssf_star2008 04-22-2009 12:15 AM

ههههههههههههههههههههههههه ه
انا اصحيكى ازاى امممممممممممممممممممممم
اه اجيب مانولى واؤل اصحى اصحى مانولى تحت ...........

karmen 04-22-2009 01:16 AM

مانوللى تحت فين
هههههههههههه
أنا بقى أخلى راندا تصحيك مش هى أختك وأكيد هى أدرى تصحيك ازاى

youssf_star2008 04-22-2009 04:23 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
راندا بتصحينى اصحى اصحى بابا جايب موز هههههههههههههههه
اجيب كلب اخليه يهوهو ويصحيكى ولو مصحتيش حسيبه عليكى
ههههههههههههههههههههههههه هههه

karmen 04-22-2009 05:48 AM

بم انك بتحب الموز
اصحى اصحى انا جايبالك 5 كيلو موز
ايه رأيك بقى؟

youssf_star2008 04-22-2009 05:50 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه


الساعة الآن 03:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir