منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   رجاااء الدخول يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1968)

sha3lan 04-02-2008 11:50 PM

رجاااء الدخول
 
ازيكم شباب وبنات جيبلكم لعبه جناااااااان ......

تحبوا تشوفوها .........

الاول هنأخذ عنها فكره ........... : اوك ........


:36_6_4::36_6_4:



إذا صمدت لمدة 18 ثانيه فأنت مدهش وعبقري
حرك المربع الأحمر دون أن يلامس المربعات الزرقاء أو حواف الإطار الأسود
يقال انه إذا صمدت لمدة 18 ثانية فأنت عبقري
ويقال أيضا أن الطيارين الأمريكان يطلب منهم الصمود لمدة دقيقتين
جاااااااااااااااااااااااا ااهزين للتحدي ؟؟؟
هذه لعبة تعتمد على التركيز وسرعة التصرف..

رابط العبه : يجب عليك الضغط على كلمه الماجيك ........ فى الاسفل


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
كل واحد يدخل ويجرب ويقول الوقت اد ايه

:36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7::36_6_7:

خالد_K 04-12-2008 07:59 PM

! You survived 19.468 seconds

ههههههههههههه

مشكور اخوي

بس لازم تقولنا انت كم جبت؟

كونان 04-12-2008 10:30 PM

انا جبت 18.122

night_fox 04-13-2008 06:47 AM

you survived 19.978
اللعبة دى جميلة
شكرا

Silver 04-13-2008 06:50 AM

الله عليك يا عبقرينوو

اللعبة رايقة أووووى

بس مش مظبطة معايا خالص

لا تحرمنا من مواضيعك المميزة

تقبل مرورى

THE KING 04-13-2008 08:25 PM

ههههههههههههههههه

انا صمدت 31 ثانيه
وبعدين الموضوع ده موجود ...

عاشق مدريدي 06-07-2008 07:57 PM

25ثانية تمام

MRASSI 06-07-2008 09:30 PM

صعبة جدا هاللعبة

scientist_363 07-07-2008 11:57 PM

مستني حد يكسر الرقم بتاعي يا جماعه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

RagheDrawshi 08-07-2008 09:52 PM

شكراً
جزاك الله كل خير

موفق

انا صمدت 25 ثانيه

THE KING 08-07-2008 09:54 PM

هههههههههيعنى انا اللى جبتها

-=(Lonley Girl)=- 08-07-2008 11:46 PM

شكرا الك كتييير اللعبه حلوة وفيها شدة تركيز
انا وصلت 33 ثانيه بس من 4 محاوله

هيمة فرج 08-12-2008 11:33 AM

انا وصلت 40 ثانية

العبة جميلة
بس لية رجاء الدخول يا هيمة فرج لية؟؟؟؟؟؟؟؟

الماتدور2009 08-13-2008 01:11 AM

مشكوووور على اللعبة بس أنا بعرفها من زمان

مشـــــــــــــــــــــــ ـــــــكـــــــــــــــــ ــــــــــــــــور

sha3lan 08-13-2008 01:44 AM

والله يا كابتن هيما انا زيك مش عارف كل موضوع ادخل يا شعلان

على طول فى كل موضوع وجمبو مكتوب يا شعلان .. sha3lan




مش فاهم حاجه فى حجات فى المنتدى ببتغير يا سطه واحنا مش فاهمين حاجه

بلابل 08-13-2008 02:06 AM

هل من منافس

انا وصلت 55.42

حد نفسة يتحدانى

شكرا شعلان باشا على الجمال دة

pardees 09-02-2008 11:06 AM

انا وصلت 25

pardees 09-02-2008 11:07 AM

بس لعبة حلوة

ههههههههههههههههههههههههه هه

omar walid 09-03-2008 04:14 AM

انا19

c.ronaldo25 09-04-2008 09:54 AM

السلام عليكم
وصلت ل37.281
حولت المراوغة اكتر ولاكن ... :a (101):
حقاا لعبة روعة:a (133):

العملاق 10-31-2008 08:02 PM

ثاااانكس صمضت 18.568

RagheDrawshi 11-04-2008 02:39 AM

صمدت 30 ثانيه
وشكراً على اللعبه

أمير الغرام 11-13-2008 02:42 AM

:a (109):يا شباب حسستوني اني معرفش أركز يعني كلكم 31 ــ 40ــــ 25 ـــ 55.42
وأنا ما كملت حتى 5 ثواني

youssf_star2008 11-14-2008 11:59 PM

مشكوووور على اللعبة الكول انا وصلت 18.054

youssf_star2008 11-16-2008 01:41 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووور على
اللعبة الكووووووووووووول انا جبت 28.411

youssf_star2008 11-16-2008 11:37 AM

جربتها كتير مرة جبت 18 ومرة جبت 25 واخر مرة جبت 28 هل من متحدى؟؟؟؟

محمد ربيع غانم 11-20-2008 06:49 AM

أنا جبت 28

شكرا ع اللعبه

محمد ربيع غانم 11-20-2008 06:51 AM

46.535

جاااااااااااااااااااامده

GHOST 11-20-2008 06:56 AM

وأنا كمــــــ ن ــــــــا

46.535

جاااااااااااااااااااامده

العملاق 11-21-2008 12:20 AM

مشكووووووووووور
انا وصلت 32

lito taha 11-21-2008 05:36 AM

ايوة يا عم الحج

وليد نعيم 11-26-2008 07:06 PM

هكذا نر يد من شبابنا ان يتصلوا دائما بالله وان يصبحوا خير شباب الامة

Fooney 11-27-2008 04:42 AM

اذا في احد يبيني يقول وانا ياي

ahmedlion386 12-15-2008 07:37 PM

ان هذة العبة تحتاج الي تركيز مهول

omar walid 03-03-2009 10:18 PM

انا 24

prince of alex 03-03-2009 11:14 PM

شكرا على اللعبة و اسف على الدخول المتأخر لسة شايفها والله

karmen 03-30-2009 06:14 AM

ياريت يا scientist تعرفنى انت بتحطها فى الرد كده ازاى عشان انا جبت 40 وناويه ان شاء الله احطم الرقم بتاعك وهتشوف بس عرفنى اجيبهالكم ازاى عشان تصدقوا

golden man 03-30-2009 09:04 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

youssf_star2008 03-30-2009 11:50 AM

انا جبت 20,890

youssf_star2008 03-30-2009 11:51 AM

مش صعبة جميلة


الساعة الآن 11:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir