منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة جديدة لاصحاب المهارات الخاصة...فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2145)

night_fox 04-12-2008 07:42 AM

لعبة جديدة لاصحاب المهارات الخاصة...فقط
 
عندي ليكم لعبة بسيطة وحلوة بس بتحتاج تفكير شوية
طريقة اللعب
انا اكتب كلمة بدون نقط والعضو اللى بعدى ياخد اخر حرف ويكتب كلمة بدون نقط
مثلا ملح ممكن تبقى حلو
لازم تكوون من غير نقط
انا هبدا وهاكتب

رمل

sahe2006 04-12-2008 08:54 AM

لوم

مشكور

night_fox 04-13-2008 06:19 AM

.................... ملح

Silver 04-13-2008 06:34 AM

الله عليك يا عم سعيد

وانا بقول ...............

ح ص ر ى

night_fox 04-13-2008 07:05 AM

شوفت يا عم رامى
كده هنبدا اللعبة من الاول
علشان حرف (ى) لو فى اول الكلمة هتبقى فيها نقط
امرنا للة
نبدا من الاول تااااااانى
ونقول حرررررررررررررررر

bsbosa 04-13-2008 08:45 AM

وانا اقول
رمل

night_fox 04-13-2008 11:23 AM

..................... لحم

bsbosa 04-15-2008 10:28 AM

.............. ملك

night_fox 04-15-2008 11:21 AM

.............كره

bsbosa 04-16-2008 08:45 AM

........هموم

night_fox 04-16-2008 11:22 AM

.................مرار

Silver 04-17-2008 12:11 AM

رجـــــــــــــــــــــــ اء

night_fox 04-17-2008 09:20 AM

يعنى انا اقول ايه يعنى تانى
يا جماعة الكلمة ميبقاش فيها نقط
نبدا من الاول تانى علشان خاطر رامى
ونقول
حلو

bsbosa 04-19-2008 08:43 AM

........وداع

sahe2006 04-19-2008 09:40 AM

عــــــــمـــــــــــود

night_fox 04-19-2008 09:43 AM

............دلع

sahe2006 04-19-2008 09:44 AM

عـمـرررررررر

bsbosa 04-19-2008 09:58 AM

..............روح

night_fox 04-19-2008 11:00 AM

............حلم

bsbosa 04-19-2008 11:07 AM

..........ملاك

night_fox 04-19-2008 11:19 AM

هههههههههههههههههه
بسيطة
كلام

sahe2006 04-19-2008 11:38 AM

مــــــــــاجـــــــــــد

night_fox 04-21-2008 08:57 AM

على فكرة انا مش لاعب معاكوا تانى
علشان احنا قولنا حوالى 100000000000000000
مرة ان الكلمة من غير نقططططططططط

sahe2006 04-22-2008 07:15 AM

اسفين ياعم

ونقول

مالك

night_fox 04-22-2008 08:52 AM

..........
كرم

bsbosa 04-22-2008 09:52 AM

...........محمد

sahe2006 04-23-2008 06:37 AM

دم<<<<<<<<<عنيف هههههههههه

bsbosa 04-23-2008 07:54 AM

........ملك

sahe2006 04-23-2008 08:25 AM

كلااااااااااااااااااااااا اااااام

bsbosa 04-23-2008 09:04 AM

...........
محمد

bsbosa 04-23-2008 09:05 AM

..........محمد

night_fox 04-23-2008 09:15 AM

..........
درس

bsbosa 04-23-2008 09:52 AM

.........ز
سلم

night_fox 04-23-2008 10:25 AM

..............
مرور

-=(Lonley Girl)=- 04-24-2008 09:48 PM

شكرا الك لعبه كتيير حلوة ومسليه

ملل

sahe2006 04-24-2008 11:13 PM

لعب
==========

night_fox 04-25-2008 08:56 AM

سبحان الله
هو مفيش كلام من غير نقط ابدا
انا مش لاعب

sahe2006 04-25-2008 09:18 AM

هههههههههههههههه معليش السهر له دور

ونقول

[ لواء ]

night_fox 04-26-2008 08:04 AM

.................
الم

-=(Lonley Girl)=- 04-26-2008 05:59 PM

ملاك .......


الساعة الآن 12:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir