منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   كرسى الاعتراف؟؟يلا نجرب؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2990)

بلابل 06-14-2008 07:14 PM

كرسى الاعتراف؟؟يلا نجرب؟؟
 
بسم الله الرحمن الرحيم

امريكا تستخدم جهاز كشف الكذب
وهنا

منتدانة يطبق كرسى الاعتراف
ويعنى

تقول بصراحة الى حصلك كلة خلال اليوم

وياريت تقول لو فى مشكلة احنا كلنا اسرة وحدة فى حلها

يلا نجرب ونطرح على بعض كل يوم الى حصلنا

مع المنتدى دة احنا فى تقدم ديما
يلا نساعد بعض

تكفى كلمة سلامو عليكو نعرف انك كويس وبخير
تحياتى لاعضاء المنتدى

بلابل 06-14-2008 07:26 PM

الحاجة الى عملتها كويسة النهردة انى ظرت المنتدى

وربنا ميجبشى مشاكل خالص

سلام

admin 06-14-2008 07:53 PM

عارف اخلى شي النهارده

انا بلابل هو الى عمل الموضوع


وكمان فى شي ان عدد اعضاء المنتدي الان 1800


وربنا يزيد ويبارك

بلابل 06-14-2008 07:59 PM

ربنا يزيد ويبارك

يتربو فى عزك

ونكون اخوات واسرة وحدة باذن الله

sha3lan 06-14-2008 09:14 PM

شكرا اخ بلال

بجد موضو رائع


انا انهاردا الى حصيلى نفسى اتفتحت للمنتدى اكثر لعده اسباب


الاولانى فى واحد فى المنتدى اسمو بلال لا بجد مواضيعك متميزه


الثانى انى الامتحان بتاعى امبارح كان كويس مش ثقيل :a (133)::a (133):
والف شكر يا مان

بلابل 06-14-2008 09:48 PM

اشكرك ويارب يكون خير فى الامتحان

بالتوفيق شعلان

eslamislam 06-15-2008 02:40 AM

شكرا
 
شكرا شكرا شكرا

eslamislam 06-15-2008 02:43 AM

شكرا
 
شكرا اخوى بلال الموضوع رائع

eslamislam 06-15-2008 02:44 AM

الموضوع رائع

eslamislam 06-15-2008 02:45 AM

شكككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككرا

eslamislam 06-15-2008 02:47 AM

شكررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر رررررررررررراً

Silver 06-15-2008 10:38 AM

يا مان انت عامل ضجة فى المنتدى من أول يوم

بجد أنت مخلينى مش هأقوم من على المنتدى خالص


وأحلى حاجة النهاردة ،،،

أنى عرفت أقدم عذر فى مادة

والعملية مشيت على خير والحمدلله


متحرمناش من وجودك يا بلابل

بلابل 06-15-2008 01:44 PM

انا النهردة اطمنت على العملية وكويس الحمد لله......

لان البلد وحشتنى اوى والله.........

دعواتى للمنتدى بالتقدم.............

تحياتى لاعضاء المنتدى.........

بلابل 06-15-2008 07:04 PM

انتظروا الجزء الثانى من كرسى الاعتراف
مستعديييييييين
مش مكمل الا لما تقولولى
اوك

لى رجاء الى يشارك ييشارك بجد ييكفى كلمت انا كويس
لانك تهمنا
سلام

Silver 06-16-2008 02:56 AM

اوووووووووووووووووووووك

والف سلامة مرة تانية يا غالى

وبقولك انتظر الزيارة

ومستنيين الجزء التانى

بلابل 06-17-2008 12:55 PM

المعاد قرب

جهزين بالمشاركات ولا لا

اسمع ردوتكم

وبعدين انزل الجزء التانى

تحياتى
لاعضاء الماجيك

ahmed khaled aboelross 06-19-2008 04:58 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
الموضوع شيق جدا ويلا ياجماعه تعالوا نجرب ونشوف اللى هيحصل
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

sha3lan 06-19-2008 06:09 AM

اوووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووك

بلابل 06-19-2008 06:33 AM

مشكور على مروركم

انتظرونى لغاية ما الاعضاء يعرفو لانو محتاج عدد من الاعضاء

والله الموفق باذن الله
وان شاء الله يعجبكم

Boxen 06-20-2008 01:56 AM

2eh 2a5bar 2a3da2 el montada el gamed da
n!Ce topic

هانئ 06-20-2008 08:49 AM

السلام عليكم وشكرا على المنتدى اللذيذ جدا

RagheDrawshi 06-21-2008 05:35 PM

احلى اشي صار معي اليوم
1-نجحت في المدرسه :a (133):
2-بأني تعرفت عليك اخ بلال

THE KING 06-28-2008 03:09 AM

انا اللى حصلي النهارده انى شوفت موضوع من اجمد المواضيع هنا فى المنتدى ..

بجد تسلم ايدك .. والحمد لله معنديش مشاكل .. يارب متجيبش مشاكل ......؟

البركى 06-28-2008 07:31 PM

سلامو عليكو

scientist_363 06-29-2008 10:42 PM

انا بقى الي حصلي النهرده أني قايم من النوم زهقان وقرفان



علشان مشوفتش حبيب قلبي بلابل أمبارح



وكمان شويه هقولكم أيه الي حصلي تاني

بلابل 06-30-2008 01:08 AM

الى جميع اعضاء المنتدى المتميزين

الجزء الثانى من كرسى الاعتراف

موعدكم معه يوم الاربعاء القادم

ان شاء الله

تحياتى لكم جميعا

بلابل 07-04-2008 11:11 AM

الجزء الثانى من كرسى الاعتراف؟
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اهلا بكم فى الجزء الثانى من كرسى الاعتراف

وهو بعنوان (عضو تحت الضوء)

المقصود ان

نقوم باستفتاء بين اعضاء الماجيك الكرام ونختار واحد يكون معنا فى(عضو تحت الضوء)

الاختيار كالاتى

نقوم باخذ العضو الذى يحصل على ثلاث اصوات من الاعضاء فاكثر يكون معنا ولكل عضو حرية الاختيار فى العضو الذى يرشحة لنا .


ويجب اختيار عضو خلال ثلاث ايام .

وبعد ذلك يتوقف الاستفتاء ونقوم بالختيار .

طبيعة الاسئله

العضو الجالس معنا يوجة الية اربعة اسئلة فقط من كل عضو؟؟؟؟؟

1- سؤالين فى المنتدى
2- سؤال فى الحب
3-سؤال حسب رغبتك


وبعد الاختيار يقوم مقدم البرنامج بطرح مقدمة عن الضيف وبعد ذلك يترك المجال بطرح الاسئلة على ضيفنا العزيز (وسوف يحدد يوم لبدا طرح الاسئلة).


لاحظ الاسئلة خلال ثلاث ايام من يوم التحديد .
وبعد ذلك يتقدم العضو بالاجابة.

وبردو الوقت المسموح للعضو هو ثلاث ايام فقط للاجابةعن الاسئلة .

وممكن العضو يجاوب اول باول علشان ميتعبشى
(رحتك تهمنا)


الشروط

1-الابتعاد كليا عن طرح اسئلة مكررة.
2-الضيف لة الحق فى الامتناع عن الرد عن اى سوال محرج.

3-طرح اسئلة منطقية للضيف
4-عدم طرح اسئلة محرجة للضيف
5-يتطلب من الضيف الرد فى الوقت المحدد


وعلى فكرة الاجابة تكون بجد مش كلام وخلاص.

الدور جاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااى على الكل

يلى نبدا استفتاء

الله معنا

نبدا

بلابل 07-04-2008 11:15 AM

انا برشحsilver

Elmjeck 07-04-2008 11:18 AM

انا هختار SilveR

sha3lan 07-04-2008 12:26 PM

انا هختار


sha3lan


ههههههههه



لا انا هختار elmjeck

scientist_363 07-04-2008 07:33 PM

yalla Silver

RagheDrawshi 07-04-2008 10:00 PM

انا برشح


silver

بلابل 07-05-2008 04:00 PM

يلى يا جماعة اخر يوم بكرة فى الاستفتاء والنتيجة هتعلن بعد بكرة

شدووووووووووووووو حلقم

TORGO 07-05-2008 09:26 PM

silver
silver
silver
silver
.......
انا كان عندى اقتراح ...
ان صاحب الموضوع هو اللى يبدا الحفلة ويقطع التورتة ...
يعنى صاحب الموضوع هو اللى هيبدا الاول.....
انا نيابة عن جميع اعضاء المنتدى الغالى برشح
بلابل ....اكيد كلكم موافقنى
شكرا بلابل على الموضوع الجميل .....
torgo

بلابل 07-06-2008 09:45 PM

والله استاذ torgo دة هيبة شرف لية بس اللعبة ليها قوانين لازم نتبعها وشكرا على ترشيحك ومشركتك

النتيجة

هيكون معنا حبيب الملايين silver

نحن فى انتظارك

بلابل 07-06-2008 10:51 PM

المقدمة الخاصة بالعضو

الاسم:-silver

تاريخ التسجيل:-17/2/2008

اجمالى المشركات:- 890

الجنسية:- مصر ام الدنيا

هذة نبذة مختصرة

يلى ابتدو اسئلة

اخر يوم فى طرح الاسئلة يوم الاربعاء

بلابل 07-06-2008 10:56 PM

س:- ما اجمل موضوع قراتة ؟ وما اجمل موضوع طرحتة؟

س:-ماذا يعنى لك منتدى الماجيك؟

س:- مارايك فى مقولة ان الحب لايوجد بة كرامة؟

س:-ماذا تفعل فى اوقات فراغك يوميا؟

الله الموفق

نحن فى انتظارك

scientist_363 07-06-2008 11:05 PM

س1 ما هو القسم المفضل لك في المنتدى ؟؟

س2 بماذا تبرر تغيبك عن المنتدى لمده يومين متتاليين ؟؟


س3 ماذا لو صادفك الحب الان وأنت في سنك ماذا ستفعل ؟؟


س4 مفتش عليا امبارح ليه ؟ وكنت فين ؟ " كل واحد حر في سؤاله بقى "

TORGO 07-07-2008 02:38 AM

س1:- من هو اقرب الاعضاء لك فى منتدانا الغالى؟؟؟؟؟




س2:-لو رشحت لمنصب المشرف العام لمنتدى الماجيك ما هو الجديد الذى ستقدمة لنا؟؟؟؟؟؟





س3:- ما هى مواصفات فتاة احلامك؟؟؟؟؟ (شعارنا الديمقراطية والحرية )





س4:- من هو كاتم اسرارك ؟؟؟؟؟؟

afous 07-07-2008 02:26 PM

انا برشح scientist _363


الساعة الآن 10:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir