منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   صور نتجت عن مسلس نور ومهند ههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4391)

-=(Lonley Girl)=- 08-16-2008 02:01 AM

صور نتجت عن مسلس نور ومهند ههه
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الماتدور2009 08-16-2008 02:42 AM

ههههههههههههههه

مشكوووووورة على الصور

وبصراحة أنا لم أتابعه

-=(Lonley Girl)=- 08-16-2008 02:44 AM

شكرا على مرورك الرائع على موضوعي..!!

كونان 08-16-2008 04:00 AM

بجد صور روعه
تسلم ايدك

بلابل 08-16-2008 04:12 AM

بجد صور جميلة

وانا بسمع عن المسلسل دة بس ما شفتوش

بس اقدر اكون كونت فكرة عنة عن طريق صورك دى

شكرا على مجهودك

-=(Lonley Girl)=- 08-16-2008 09:16 AM

شكرا على مروركم الرائع على موضوعي

nada minnie 08-16-2008 09:42 AM

ههههه جميله الصور اوى تسلم ايدك

Silver 08-16-2008 11:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 15031)
بجد صور جميلة


وانا بسمع عن المسلسل دة بس ما شفتوش

بس اقدر اكون كونت فكرة عنة عن طريق صورك دى


شكرا على مجهودك

من كثرة سماعى كلام عن هذا المسلسل

اشتقت جداً لرؤية هذا المسلسل

وظاهرة غريبة كمان علشان المسلسل تركى

وشكراً على الصور الجميلة دى

هيمة فرج 08-16-2008 07:46 PM

شكرا على الصور الجميلة
تسلم الايادى

-=(Lonley Girl)=- 08-17-2008 12:34 AM

شكرا على مروركم الرائع على موضوعي

أمير العرب 08-17-2008 02:31 AM

انا كنت قريت فتاوى فى السعودية بمنع المسلسل دى وتحريمها لانها فعلاً سببت مشاكل كتير زى الى الصور الكاريكتير مصورها

فالموضوع فعلاً خطير جداً موش مجرد صور مضحكة لانه واقعة بجد

والبنات والشباب عقولهم فاضية وموش ناقصة هبل وجنان اكتر عشان يعيشو فى قصة مسلسل ويتمنو ان حياتهم تكون زيها

دى مسلسل افلام يعنى الواقع بيكون فيها حجات غير كده كتير

ياريت نعيش واقعنا ونبعد شوية عن الافلام والخيال والاحلام الوردية الى التلفزيون والاعلام بيرسموه لنا



وشكرا واسف على التطويل

-=(Lonley Girl)=- 08-18-2008 07:31 PM

شكرا على مروركم

mody eljoker 08-18-2008 09:55 PM

الموضوع جميل جدا ...وياريت تستمرى فى تقدمك كمان وكمان

GHOST 08-21-2008 01:51 AM

بجد المسلسل نفسه هايل بس بالصور دي خد زاويه من نظره تانيه خالص أجمل من المسلسل نفسه وده يدل على انك متابعه جيده شكرا ليكي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

-=(Lonley Girl)=- 08-21-2008 02:37 AM

شكرا على مروركم


الساعة الآن 11:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir