![]() |
افخم واكبر فندق على مستوى العالم....
فندق حكايه خلاص الناس بتوع الامارات عدوا خلاص مش ممكن على اللى بيعملوه الفندق ده موجود فى دبى فى برج العرب هيكون واحد من افخم الفنادق اللى موجوده فى العالم فيه 1729 حجره و 17 مطعم وهيتفتح فى 24 سبتمبر تكلفة الفندق 1.5 بليون دولار موجود تحت الفندق اضخم حوض سمك وبجانب الفندق اكبر حديقة مياه على مستوى دبى وعلى مستوى الشرق الاوسط معلش انا طولت عليكم فى الكلام بس الفندق ده بجد حاجه رهيبه فعلا خلاص بقى اخر حاجه هقولها الليله فى الفندق ده بــ....؟؟؟؟؟ 13.000 يورو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تم حذف اخر صوره لما بها من منظر غير اخلاقى |
تسلم ايدك
جميله جدا |
احلى فندق شفته فى حياتى
شكرا ليك |
فندق رهيب |
ربنا يوعدنا بيوم واحد فيه قولو ااااااااااااامين ههههههههه |
اكيد انت بتهزر اكييييييييييدانا مش هقول جميلعلشان مفيش كلام يوصفوا
|
دبى بتعمل كل حاجة !!
|
بس فعلا الواحد مش قادر يصدق ان الجمال ده يكون فى بلد عربى |
روعة تسلم ايدك بجد حاجة فوق الوصف واجمل حاجة انها فى دولة عربية |
أيه ده يا جماعه* ده أحسن من البيت بتاعنا* آه والله* هههههههههههههههه رائع يا كونان |
فندق يجنن..ان شاء الله يكون لينا فيه يوم
|
سلمت يداك احمد |
| الساعة الآن 03:43 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir