منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   حصن ( التماسيح ) وحصن ( السحالى ) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7048)

mody eljoker 10-24-2008 10:34 AM

حصن ( التماسيح ) وحصن ( السحالى )
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



هذي لعبة حصن التماسيح و حصن السحالي


واللعبه هي


ان السحالي لهم حصن


والتماسيح لهم حصن



لو جات 3 ردود سحالي ورا بعض .....السحليه الثالثه تكسر

باب حصن التماسيح وتخطف تمساح

ويبقى رهينه عند السحالي


واذا جات 3ردود تماسيح ورا بعض.....التمساح

الثالث يكسر

باب حصن السحالي وياخذ التمساح المخطوف

ويخطف له سحليه وهو ماشي


ونستمر كذا

ثلاث ردوود متواصله ورا بعض

يارب تكون وصلت الفكره وعجبتكم اللعبه

يالله انا اول تمساح وأقول
1
11
111
1111
11111
111111
1111111
11111111









mody eljoker 10-24-2008 10:40 AM

:a (133)::a (133)::a (133):

mody eljoker 10-25-2008 11:52 PM

ملحوظه للى مش فاهم

التماسيح هما الشباب

والسحالى هما البنات

Silver 10-26-2008 09:13 AM

22222222222222222222

mody eljoker 10-26-2008 09:39 AM

333333333333
وانا هكسر الباب وهخطف سلمى واللى عايزها يجى ورايا

nada minnie 10-27-2008 05:28 AM

اوكى وراك وراك

11111111111111

ويارب البنات او لسحالى يتحركوا لأنقاذ سلمى

Silver 10-27-2008 06:57 PM

11111111111111111

يلا يا رجالة ،،،

salma 10-28-2008 08:15 AM

مفيش حد غيرا ندا ولا اية فين السحالى

mody eljoker 10-28-2008 09:18 AM

11111111
يلا يا تماسيح شدوا حيلكو شويه عايزين نحبسهم كلهم

nada minnie 10-28-2008 10:17 AM

ايه فين بقيت السحالى مفيش غيرى انا وسلمى بس

11111111111111111

salma 10-29-2008 10:07 AM

فين السحالى كلكم روحتوا فين

GHOST 11-06-2008 09:27 AM

مفيش يا ماما غير التما سيح

هههههههههههههههههه ههه



manolly 02-28-2009 10:37 AM

2222222222222222222222222222
كان نفسي يا سلمى اخرجك بس مش هسيبك يا قمر

Silver 02-28-2009 02:30 PM

1111111111111111111

manolly 02-28-2009 11:18 PM

333333333333333333
طيب انا كدة مش فاهمة اخد سلمى ولا ايه
عموما هعمل عبيطة واخدك
ياللا بينا يا قمر من بيت التماسيح المتوحشين دول

Silver 03-01-2009 09:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 36670)
333333333333333333
طيب انا كدة مش فاهمة اخد سلمى ولا ايه
عموما هعمل عبيطة واخدك
ياللا بينا يا قمر من بيت التماسيح المتوحشين دول

ايه الكلام ده ،،،،،،

هى كده بالساهل

وكالة من غير بواب هى

لازم 3 سحالى يردوا ورا بعض

علشان يقدروا يحرروا سلمى من عندنا

1111111111111111111111111111111111111

>-) >-)>-) >-) >-)>-) >-)

manolly 03-01-2009 09:17 PM

يبقى انتى في الباى باى باى يا سلمى
وشكلى هحصلك
ده ما فيش غير انا وانتى في اللعبة دى

salma 03-04-2009 12:28 AM

اة يامانولى مافيش بنانيت تانى خالص

فينك يا ملوكه انتى وندا ويارا

golden man 03-17-2009 10:34 AM

هههههههههههههههههه
مش هيلحقوا يا سلمى يعينى عليكى
11111111111111111

salma 03-20-2009 12:21 AM

خلالالالالالالالالالالاص هعيط

فين البنات

salma 03-20-2009 12:21 AM

خلالالالالالالالالالالاص هعيط

فين البنات

golden man 03-20-2009 08:38 AM

مش عارف اقولك اية يا سلمى بجد صعبتى عليا بس عفوا هذا زمننا نحن
يا شباب الماجيك اتحدوا

salma 03-21-2009 08:31 AM

كدة بتتخلو عنى

golden man 03-21-2009 11:49 AM

مش عارف اتنكر يعنى ولا اعمل اية علشان ابقى معاكى
كله بيقول يالا نفسى ولا ايه

salma 03-22-2009 12:54 AM

اة تقريبا

golden man 03-23-2009 02:42 AM

سورررررررررري يا سلمى كان نفسى اقف معاكى فى محنتك دى بس شو اسوى

salma 03-23-2009 02:51 AM

ما بعرف يا هيما
البنات اختفوا كلهم ولا ايه

golden man 03-23-2009 03:23 AM

ده مفيش غيرك انتى لوحدك بس

salma 03-23-2009 08:22 AM

اةةةةةةةةةةةةةةة

karmen 04-01-2009 06:11 AM

11111111111111
لا يا سلمى عيب متقوليش كده نحن هنا وهنرجعك بس همتكوا معانا يا بنات

salma 04-02-2009 08:10 AM

فينك يا مانولى انتى وملاك وكارمن ويارا وندا ولونلى فين كل دول

golden man 04-02-2009 08:31 AM

11111111111111111 يا كارمن

karmen 04-08-2009 03:55 AM

11111111111111
يا نعم

golden man 04-08-2009 05:34 AM

11111111111111111111
لا مافيش بس بسال عليكى
تسلملى عيونك

karmen 04-08-2009 06:35 AM

11111111111111
الله يسلمك
ايه يا بنات هى سلمى هتفضل اسيره لحد امتى
ياللا همتكم معانا

youssf_star2008 04-08-2009 06:43 AM

1111111111111111111111
لحد ما التماسيح تكسب

golden man 04-08-2009 08:04 AM

2222222222222222222222222222

youssf_star2008 04-08-2009 08:24 AM

3333333333333333333333333333
مش فاهم اقول اية

manolly 04-08-2009 09:15 PM

11111111111111111111111111111111111111111111111111 11

karmen 04-08-2009 09:17 PM

2222222222222
المفروض يا يوسف كنت تخطف واحده كمان من البنات تبقى اسيره مع سلمى بس خلاص بقى


الساعة الآن 06:01 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir