![]() |
الجيش العربى فين >>> اضحك للصبح
كيفكم اخوانى ان شاء الله بخير دلوقتى هقول انشودة صغيره سمعتها او بمعنى اصح شاهدتها كفيديو... يا ريت محدش يخدها على محمل شخصى لأنها بتتكلم عن حال الجيش العربى فى البلدان العربيه ( معظمها ) بطريقة ساخرة ,,,,,, اقرا و اضحك واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى فى مصر ساكن فى مدينة نصر بيصحى من النوم العصر و بيفطر شاى و منين ((عندنا نقص فى الشاى شوية[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]))) واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى فى سوريا حالق عالموضة كابوريا و على طريقة فيكتوريا خلى الترماى بدورين[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ((كدة اوفر ;) )) واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى خليجى ما فيه حيل لا يروح ولا يجيى و هذا صمت استراتيجى ايش بيك يا غراب البين ؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى الليبى زى الفن التكعيبى كله بتنجان يا حبيبى و الظاهر واخد عين[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى فى تونس اخضر مثل البقدونس و عزيزة بتعشق يونس تبقى الحروبات بعدين[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] (( عندهم حق و الله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])) واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى سودانى سامع خطوته بودانى هو انا ههجم فردانى ؟ يلا ارجع يا أبو حسين ،، بلاش كلام فارغ يا شيخ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] (( لأن الديب يأكل من الشاه الضالة[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])) واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى اتــهان يوم ما انضربوا الافغان و سكت فى البوسنة زمان و قبل ياكل بالدين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]:Lopez...cr y:[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :(( :(( واحد اتنين الجيش العربى فين اتمنى انكم تكونوا ضحكتوا و ما زعلتو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ههههههههههههه حلو بجد تسلم ايدك يا كونان واحد اتنين الجيش العربى فين الجيش العربى فى تونس اخضر مثل البقدونس و عزيزة بتعشق يونس تبقى الحروبات بعدين[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هههههههههههههههههههههه
حلوة اوى متحرمناش من مواضيعك |
تسلم ايديك يا كونان
|
جميله يا كونان من بعدك موضوعاتك اللي كلها احراج لأعضاء المنتدى طورت نشاطك الى احراج الوطن العربي بأكمله جميله جدا وعلى فكره هيا فيديو روووووووووووووووعه لان طريقة القائها بكل لغة دوله منهم تجنن لو تعرف ترفعالنها يبقى تسلم ايدك وميرسي ليييييييييك |
على فكره الشاعر اللى الف القصيدة دى هو الشاعر محمد بهجت
ههههههههههههههههههههههههه شكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى لك التوفيق فى مواضيعك القادمة |
ههههههههههههههههههههههههه
موضوعك رائع يا كونان يسلموووووووووووو |
واحد اتنين الجيش العربى فين
الجيش العربى فى مصر ساكن فى مدينة نصر بيصحى من النوم العصر و بيفطر شاى و منين ههههههههههههههه جامده أوى يا كونان تسلم |
الجيش العربي فين؟؟
|
لو تقلها بالصوت كمان
زى ما المؤلف قالها نبقى جامده تسلم كونان |
ههههههههههههه
حلو بجد تسلم ايدك يا كونان |
ههههههههههههههه
انا شوفتها ايوة في برنامج العاشرة مساء طريقة الالقاء كمان فظيعة ياريت لو قدرت تجيبها فيديو تسلم |
هههههههههههههههههههههههه
لا بجد جاااااااااااااااااااامدة |
| الساعة الآن 11:27 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir