منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=806)

green.eyes 03-06-2008 11:06 AM

بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب؟؟؟؟
 
لو كنت بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب
تقدر تلعب كل اللعب علي النت اون لاين ومع اي حد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وفيه شوية متطلبات لتشغيل اللعية على جهازك
اللى فى الصورة قدامكم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كل المطلوب منك انك تنزل فايلين من الموقع اللي هكتبه تحت وهما
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وتحملهم عندك علي الجهاز بس الفايل التاني بياخد وقت شويه في التسطيب
وبعدها تقدر تدخل علي اللعبه من الصوره اللي بتكون في الموقع

اسم الموقع
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

:36_9_2:

Silver 03-07-2008 03:04 AM

تسلم لينا يا غالى

وانا هخش العب واتعلم

أصلى لسه مبتدأ

فى انتظار العابك الحلوة

TORGO 03-08-2008 02:36 AM

اية الجمال دة يا فنان .......احيك على هذا اللعبة الرائعة ونتمنى منك المزيد....انشاء اللة

HP 530 03-14-2008 11:05 PM

عاااااااااااااااشت ايدك

RagheDrawshi 03-17-2008 07:40 PM

تسلم لينا يا غالى

وانا هخش العب واتعلم


أصلى لسه مبتدأ

فى انتظار العابك الحلوة

هيمة فرج 03-17-2008 07:47 PM

تسلم يا غالى

THE KING 04-13-2008 08:48 PM

لعبه جميله جدا جدا
الف شكر ليك
وتسلم ايدك على الموضوع
وفى انتظار المزيد

admin 06-06-2008 11:05 AM

لعبه جميله جدا جدا
الف شكر ليك
وتسلم ايدك على الموضوع
وفى انتظار المزيد

بلابل 07-30-2008 05:59 PM

تسلم يا باشا

جميلة جدا وفى انتظار القادم


النساج 1969 12-01-2008 01:46 AM

شكرا يا غالي
هل أطمع في شرح سريع للعبة

حسينى 04-10-2009 08:21 AM

ااااااااااااااااااااااااا اا

حسينى 04-10-2009 10:11 AM

يارب اللعب المره دى

حسينى 04-10-2009 10:24 AM

انا سطبت البرنامجين بس مش عارف اشغل اللعبة ازاى

حسينى 04-10-2009 11:10 AM

مش عارف اللعب منين استميشن هنا يا جماعه لو فى حد قراء الرساله دى يريت يفهمنى على رد زى ده

Silver 04-13-2009 07:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسينى (المشاركة 44947)
مش عارف اللعب منين استميشن هنا يا جماعه لو فى حد قراء الرساله دى يريت يفهمنى على رد زى ده


أخى الكريم /

هتخش ع موقع اللعبة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وتضغط على Click here to start

وإذا واجهتك أى مشكلة يمكنك الدخول على
Setup Guide

واتبع التعليمات الموجودة لتنصيب اللعبة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لو واجهت أى مشكلة تابع معنا

والله المستعان


joe2000 04-18-2009 10:56 AM

مساء الخير
ممكن مساعده ,حيث الموقع يطلب التسجيل عن طريق كارت فودافون . هل من طريقه اخري وشكرا

amrklo 06-03-2009 01:16 AM

تم تحرير المشاركة

مجدي عبده 07-19-2009 09:46 AM

الاخ الفاضل / تسلم على الموضوع
حلم من احلامي ان العب استمشن على النت وكمان جاك
حملت البرنامجين ولكن للأن مش عارف اخش ا لعب ارجو الايضاح او مكالمتي على الايميل الاتي
تم حذف الإيميل وشكرا





ممنوع وضع الإيميلات

amralbob 07-27-2009 05:22 PM

والله انا عن نفسي مش بعرف العب بس ان شاء الله اتعلم واخش تسلم ايدك


الساعة الآن 11:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir