![]() |
بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب؟؟؟؟
لو كنت بتعرف تلعب استميشن او جاك او ترنيب تقدر تلعب كل اللعب علي النت اون لاين ومع اي حد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وفيه شوية متطلبات لتشغيل اللعية على جهازك اللى فى الصورة قدامكم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] كل المطلوب منك انك تنزل فايلين من الموقع اللي هكتبه تحت وهما [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وتحملهم عندك علي الجهاز بس الفايل التاني بياخد وقت شويه في التسطيب وبعدها تقدر تدخل علي اللعبه من الصوره اللي بتكون في الموقع اسم الموقع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] :36_9_2: |
تسلم لينا يا غالى
وانا هخش العب واتعلم أصلى لسه مبتدأ فى انتظار العابك الحلوة |
اية الجمال دة يا فنان .......احيك على هذا اللعبة الرائعة ونتمنى منك المزيد....انشاء اللة
|
عاااااااااااااااشت ايدك
|
تسلم لينا يا غالى
وانا هخش العب واتعلم أصلى لسه مبتدأ فى انتظار العابك الحلوة |
تسلم يا غالى
|
لعبه جميله جدا جدا
الف شكر ليك وتسلم ايدك على الموضوع وفى انتظار المزيد |
لعبه جميله جدا جدا الف شكر ليك وتسلم ايدك على الموضوع وفى انتظار المزيد |
تسلم يا باشا جميلة جدا وفى انتظار القادم |
شكرا يا غالي
هل أطمع في شرح سريع للعبة |
ااااااااااااااااااااااااا اا
|
يارب اللعب المره دى
|
انا سطبت البرنامجين بس مش عارف اشغل اللعبة ازاى
|
مش عارف اللعب منين استميشن هنا يا جماعه لو فى حد قراء الرساله دى يريت يفهمنى على رد زى ده
|
اقتباس:
أخى الكريم / هتخش ع موقع اللعبة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وتضغط على Click here to start وإذا واجهتك أى مشكلة يمكنك الدخول علىSetup Guide واتبع التعليمات الموجودة لتنصيب اللعبة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لو واجهت أى مشكلة تابع معنا والله المستعان |
مساء الخير
ممكن مساعده ,حيث الموقع يطلب التسجيل عن طريق كارت فودافون . هل من طريقه اخري وشكرا |
تم تحرير المشاركة |
الاخ الفاضل / تسلم على الموضوع
حلم من احلامي ان العب استمشن على النت وكمان جاك حملت البرنامجين ولكن للأن مش عارف اخش ا لعب ارجو الايضاح او مكالمتي على الايميل الاتي تم حذف الإيميل وشكرا ممنوع وضع الإيميلات |
والله انا عن نفسي مش بعرف العب بس ان شاء الله اتعلم واخش تسلم ايدك |
| الساعة الآن 11:20 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir