منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   ((السؤال المحرج)) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8149)

salma 11-27-2008 10:08 AM

((السؤال المحرج))
 
اللعبى عبارة عن ان كل واحد هيختار سؤال محرج ويسأله

واللى يدخل بعديه يجاوب عليه.. ويختار سؤال يجاوب عليه

اللى بعديه .. وكده يعني
بس بشروط

1- مهما كان السؤال محرج ليك لازم تجاوب عليه


2- مش مسموح لحد انه يدخل يقرأ السؤال

ولو لقا السؤال معجبوش يخرج ويزوغ ويقول محدش شافنى (انت وضميرك)


3-مش معنى ان الاسئله محرجه هنخرج عن نطاق الادب. احنا ناس مؤدبه ههههههه


4- على الاخ اللى دخل الموضوع يذهب الى اخر صفحة رد... اوكشن؟؟؟

وانا اللى هبدأ بأول سؤال............. يلاجاااااااااااهزين ؟؟؟؟




7


7



7




اللى بعدى.. اية اكبر مقلب اخدتة فى حياتك ؟؟؟؟

وليد نعيم 12-03-2008 09:02 AM

انى فتحت الصفحة دية

كم مرة اتعبط فى المدرسة

salma 12-03-2008 11:56 PM

طيب سورى يا وليد انا مش فاهمة السؤال
ممكن توضح بليز

هيمة فرج 12-04-2008 10:47 PM

يقصد كام مرة اضربتى فى الدرسة

انا تقريبا 15 مرة كدا

سؤالى
كام مرة حبيت حب حقيقى؟؟

salma 12-05-2008 12:17 AM

مرة واحدة

انا سؤالى
اية اخر مسج جالك على الموبايل ومن مين ؟؟

mody eljoker 12-06-2008 02:12 PM

please call me

من واحد زميلى فى الكلية

عملت/ى ايه فى النتيجة السنة اللى فاتت

هيمة فرج 12-07-2008 12:42 AM

نجحت صافى الحمد لله

اخر مرة نطقت اشهد ان لا اله الا الله امتى؟؟

salma 12-07-2008 12:46 AM

امبارح بليل

امتى قلت انك مش عايز تحب تانى ؟؟ولية ؟؟

هيمة فرج 12-07-2008 06:08 PM

كل اما اتخانق مع الى بحبها

ولية؟؟
علشان بحس انى مش هحب بعدها

سؤالى............
بتحب من المنتدى؟؟؟؟

salma 12-08-2008 09:28 AM

اة من المنتدى

سؤالى

اية حلم حياتك من زمان ؟؟؟؟؟

هيمة فرج 12-08-2008 09:05 PM

العب كورة فى نادى الزمالك

سؤالى..........
اصعب موقف واجهتة فى حياتك؟؟

salma 12-09-2008 11:28 AM

موت صديق لى

سؤالى

اكتر حاجة اسعدتك فى حياتك ؟؟

هيمة فرج 12-09-2008 10:46 PM

كلمة حلوة من حد بحبة

اية رايك فى نفسك؟؟؟

salma 12-12-2008 08:54 AM

بحس انى مجنونة كتير

سؤالى

اية اكتر شخصية تتمنى انك تكون زيها ؟؟

هيمة فرج 12-12-2008 09:21 AM

افضل لاعب كرة قدم فى العالم

هتعمل اية لو نمت يوم وصحيك بصيت وشوفت نفسك فى المرايا بكيت؟؟؟!!!

salma 02-13-2009 02:36 AM

هفتكر شيرين على طول

مين مثلك الآعلى ؟؟

green.eyes 02-14-2009 02:16 AM

حلم حياتى انى ارتبط بالانسانه اللى بحبها ..سؤالى
امتى اخر مره اتهزات من والدك ))

salma 02-15-2009 06:41 AM

من 3 ايام وكانت اول مره

سؤالى

ايه اخر مسج جتلك على الموبايل ؟؟ ومن مين ؟؟

هيمة فرج 02-15-2009 10:19 PM

رسالة حب

من حد بحبة اوى

علاقتك بربنا اية ؟

GHOST 02-16-2009 06:44 AM

مش عارف

الله أعلم

تحب تعمل ايه دلوئتي؟

salma 02-19-2009 12:29 AM

أشرب بيبسى

سؤالى

اكلتك المفضلة ايه؟؟

manolly 02-24-2009 08:11 AM

البيتزا
سؤالى
اكتر موقف محرج فى حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

salma 02-24-2009 09:47 AM

كنت خارجه مع واحدة صاحبتى اوى اوى اوى
وواحد سألنا انتو اخوات انا قلت لآ وهى قالت أة بنفس الوقت
كان عنجد موقف كتير محرج

سؤالى

أكتر شى بتتمنا من ربنا انه يغفرو اٍلك ؟؟

karmen 04-12-2009 07:24 AM

انى مش منتظمه فى الصلاه أوى
مين أكتر واحد بترتاحله فى المنتدى؟

بلابل 04-12-2009 07:28 AM

بجد ومن غير مجملة اعضاء الماجيك كلهم جمال

اية اكتر حاجة تحبى تعمليها قبل متعدى عمر 25 ؟

karmen 04-12-2009 08:33 AM

أتجوز
ههههههههههه
لا بجد والله ومنغير كدب
أتجوز برضه
مين أكتر حد كرهته فى حياتك؟؟

salma 04-12-2009 08:47 AM

واحد كان زميلى زمان

سؤالى

مين اكتر حد خبيتة فى حياتك ؟؟؟؟؟

TORGO 04-12-2009 08:59 AM

ولدتى طبعا

اية الحاجة الى تشفيها تبقى مش عوزة تسيبيها؟؟

هيمة فرج 04-13-2009 12:13 AM

ماتش كرة قدم

وانت عارف طبعا يا تورجو

كام مرة خنت حد بتحبة ؟؟؟

manolly 04-13-2009 12:14 AM

ولا مرة

عمرك اتضربت بالقلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

golden man 04-13-2009 02:35 AM

ايوه من والدى

فيه دكتور هزئك قبل كده قدام زمايلك فى المدرج فى الكليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 04-13-2009 02:43 AM

الحمد لله محصلش
عمرك عملت موضوع فى الماجيك وحد دخل قالك الموضوع وحش جدا؟

golden man 04-13-2009 01:04 PM

لا الحمد لله ما حصلتش

ايه الموقف المحرج فى حياتك؟؟؟؟

youssf_star2008 04-14-2009 01:15 AM

لما انكشف سرى فى المدرسة وسورى مش حقدر اقول سرى
اية اغرب حاجة حصلت فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 04-14-2009 03:06 AM

مفيش حاجه غريبه حصلتلى فى حياتى كل حياتى ماشيه على روتين ممل
ايه اكتر موقف محرج حصلك؟

manolly 04-14-2009 03:18 AM

هههههههههههههههههههههههه
انتى عارفاه يا كارمن
ما علينا
وقعت في بلاعة يا جماعة ومش قدام اى حد ده كان قدام حبيبي
ههههههههههههههههههههههه

GHOST 04-14-2009 03:42 AM

فين السؤال

karmen 04-14-2009 08:12 AM

هههههههههههه
مانوللى من كتر الاحراج نسيت تسأل السؤال
طب انت يا جوست نسيت ليه؟
عالعموم أسأل أنا
حبيت كام مره قبل كده؟؟؟؟؟

golden man 04-14-2009 08:47 AM

مفيش حب حقيقى حصل فى حياتى حتى الان
والحمد لله الى فكرت فيهم وقولتلهم كلمة بحبك
او حتى فكرت انى اقولهم كلهم اتخطبوا بامانه والله

تعمل ايه لو كلمت بنت وقولتلها بحبك وبعدين اكتشفت عكس كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

salma 04-14-2009 08:54 AM

وانا هكلم بنت ليه اصلا

سؤالى

لو كنت مع حبيتك وحد عاكسها هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الساعة الآن 03:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir