منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   جمل و كلمات عجبتك .. اكتبها هنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8150)

salma 11-27-2008 10:11 AM

جمل و كلمات عجبتك .. اكتبها هنا
 
أوقات بنقرا أشعار أو كلمات بتعجبنا أوي


تيجوا نسجلها هنا

كل حد يكتب لنا كلمات قراها أو سمع حد قالها أو أبيات شعر أو حكم


أى جمل بيحبها أو عجبته


و نشوف كل حد هيكتب إيه


يارب الموضوع يعجبكم


منقول

هيمة فرج 11-28-2008 08:07 AM

كل شيئ قسمة ونصيب
مشكورة يا سلمى

Silver 11-28-2008 11:03 AM

"و الصمت عن جاهل او أحمق شرف = وفيه لصون العرض اصلاح"

تسلمى سلمى على الموضوع الجميل

salma 11-28-2008 09:56 PM

تسلم يا سيلفر

(عامل الناس بمثل ما تحب ان يعاملوك بة )

GHOST 11-28-2008 10:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma (المشاركة 28663)

(عامل الناس بمثل ما تحب ان يعاملوك بة )


والله والله والله

أنا كنت داخل أكتب الكلمه دي

يلا عمرك أطول من عمري

أحب أقول

عليكم بالتوبه فالموت يأتي بغته

salma 11-29-2008 06:57 AM

اصعب حاجة فى الدنيا لما تحب انسان وتتعلق بيه
و فجأة يبقى مش من حقك تسلم عليه او تشوفه

عجبتنى اوى الجملة دى

هيمة فرج 12-01-2008 11:40 AM

البحر واحد والسمك انواع
سبحان الله

salma 02-13-2009 02:41 AM

الحب ليس كلمه بل هو احساس صادق يشعر به العشاق

Silver 02-13-2009 11:14 AM

Leave Love Live Long

green.eyes 02-14-2009 02:11 AM

ضاقت فلما احكمت حلقاتها فرجت وكنت اظنها لا تفرج

GHOST 02-16-2009 06:53 AM

الدنيا ساعه

اجعلها طاعه

النفس طماعه

علمها القناعه

المركب هتسير حسب الضمير

ولو في البحر غرقانه

manolly 02-24-2009 08:25 AM

"""*"""لا تلومنى اذا بكت عيناى عليك وخفق الفؤاد واصبح بين راحتيك وظلت دموعى تذرف اسيرة اليك فمشاعرى وحبي ليسوا بيدى بل هم مسخرين اليك"""""*""""

ياريت تعجبكم

karmen 04-21-2009 11:50 PM

ههههههههههههههه
فاكره يا مانوللى
حلوه
يا أنت:حائط الرجوله لن ينهار اذا ما رسمت عليه عبارة اعتذار

youssf_star2008 04-22-2009 12:09 AM

لو لم اكن مصريا لولدت لأكون مصريا ..........

karmen 04-24-2009 01:40 AM

لو لم تكن الحياه شقاء
فلماذا نزلنا من بطون أمهاتنا نبكى؟؟؟؟

prince of alex 04-24-2009 01:58 AM

والله انا شايف ان الموضوع ده مكرر من موضوع عبارة سمعتها واثرت فيك

salma 04-25-2009 12:19 AM

مكنش ناوى يخير يوميها يا قلبى ليه ومكنش ناوى يخير من الاول معاك يا دوب دة كان بيرضى بس غرورة بيا وحبه ليا يا قلبى كان حب امتلاك

جميله اوى الاغنيه دى

karmen 04-25-2009 04:36 AM

سنين مستحمله عماله أجيب اللوم عليك
أتارى المشكله جوايا قبل ما تبقى فيك


الساعة الآن 08:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir