منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   رنتك باسمـك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=61)
-   -   رنه باسم مي(رنتك باسم حضرتك) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10016)

admin 04-04-2009 07:44 PM

رنه باسم مي(رنتك باسم حضرتك)
 
1 مرفق
نغمه باسم مي(رنتك باسم حضرتك)

8->8->8->8->8->


حصريا
مجانا نغمتك بأسم حضرتك مجانا

من غير ما تدفع فلوس للمحطات الفضائية

الامتداد mp3

وممكن تغيرها باى برنامج تغير




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

bass_metty 04-21-2009 11:15 AM

شكرا

mody_748 05-01-2009 01:47 AM

tttttthhhhhhxxxxxsssss

miss.fakaka 05-03-2009 01:20 AM

شكرآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآ

haythoomy 05-27-2009 04:05 AM

thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ميوية 06-03-2009 04:33 AM

كيف أشغل النغمه

ميوية 06-03-2009 04:35 AM

كيف أشغل النغمة

ميوية 06-03-2009 04:40 AM

مشكور

admin 06-03-2009 07:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميوية (المشاركة 61452)
كيف أشغل النغمه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميوية (المشاركة 61453)
كيف أشغل النغمة



قو بتحميل الملف من المرفقات


وبعد ذلك فك الضغط هن الملف


وقوم بتشغيلها بالميدى بلاير

karmen 06-06-2009 01:44 AM

مشكوووووووووووووووووور أسامه


الساعة الآن 04:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir