منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة لمن تهدى هذه العبارة؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10061)

manolly 04-07-2009 01:34 AM

لعبة لمن تهدى هذه العبارة؟
 
.................................................. ...............................................
جايبالكم لعبه وياريت متكنش مكررة وياريت تعجبكم وتتفاعلوا معاها

اللعبة أن أكتب عبارة واللى ييجى بعدي يهديها لأحدالاعضاء أو شخص في حياته واللى بعدى يقول عبارة وهكذا
ابتدي ،،،،،


لمن تهدي هذه العبارة ....

بحبـــــــــــ(مووووووووو وووووت)ــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــك




karmen 04-07-2009 10:13 PM

جميله يا مانوللى
اهدى بحبك موت اكيد للى هحبه وهرتبط بيه
غرامك مزيف ضميرك عدم

prince of alex 04-07-2009 10:14 PM

معلش مش فاااااهم !!!!!!!!!!!!

karmen 04-08-2009 03:03 AM

مش فاهم ايه كل واحد هيكتب عباره او جمله واللى بعده يقول دى بهديها لحد معين شخص فى المنتدى او من بره ويكتب هو كمان عباره وهكذا
جميله يا مانوللى تسلمى
هقول عباره
غرامك مزيف ضميرك عدم

golden man 04-08-2009 08:40 AM

هقولها لواحد صاحبى

تافهه

وجميل اوى الموضوع يا مانولى وبالراحه شويه على الناس يا كارمن

manolly 04-08-2009 08:48 PM

تافهة دى اقولها لكارمن
ههههههههههههههههههههه
وهى عارفة ليه

اقول انا جملة

تحياتى لمن دمر حياتى

تقولها لمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 04-08-2009 09:08 PM

أقولها لواحد منه لله بقى
طب
ما خليتش حاجه تتعمل معملتهاش

salma 04-24-2009 11:26 PM

لأخويا

جرحتنى

karmen 04-25-2009 05:26 AM

أكيد بقولها لنفس الشخص
معاك بجد كان قلبى طيب

هيمة فرج 04-25-2009 09:13 PM

للى بحبها دلوقتى

قصاد عينى فى كل مكان


الساعة الآن 05:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir