منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   عايزين تحدى ادخلوا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10680)

البرنس الوحدانى 05-24-2009 07:51 AM

عايزين تحدى ادخلوا
 
شوفوا يا شباب وبنات
عايزين نعمل تحدى بين الاعضاء فى الشعر
وبعدين نعمل تصويت على احسن شعر
يا ريت تشاركونى الفكرة دى

بس يكون الشعر من دماغك انت او انتى

اللى عايز يشترك يدخل يكتب اسمه وبعديها هنعلن التحدى بين الاعضاء اللى سجلوا اساميهم وكل واحد يكتب شعره حتى لو الاعضاء قروه قبل كدة

وبعديها نعمل تصويت

وانا اول واحد هسجل اسمى

البرنس الوحدانى (على)

يا ريت يكون فى تفاعل

واتمنى تثبيت الموضوع ده لو عجب الاعضاء

karmen 05-24-2009 08:02 AM

موضوع جميل جدا هيخلق منافسه بين الأعضاء اللى بيحبوا الشعر
طبعا أنا مش داخله أسجل اسمى
بس أنا طبعا هكون معاكم فى التصويت
وهكون متابعه

eima 05-24-2009 08:58 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه

أنا واثق من الفوز ( اها مغرور جدا ً ومتأكد من ذلك يا على ) هههههههه

بس يا على أنا هسجل أسمى معاك .

طب أنا ليا شعر وقصايد من زمن ممكن أنزلها مع أنها أتسرقت طبعا من المنتدى اللى كنت مشترك بيه للمنتديات كلها .

أعمل أيه دلوقتى .

eima 05-24-2009 09:00 AM

بس حدد الشعر هيكون فى قافية أيه وتبع لمجذوفات أيه وتبع عصر أيه فاطمى ولا جاهلى ولا مربونى ولا جزلى ولا حديث ولا عامة ولا نحوى .....

ياريت التحديد علشان الحق أجهز ...

eima 05-24-2009 09:25 AM

مش لاقي ردووووووووووووووووووووووو وووووووووووووود

فين هل من مقاتل

night_fox 05-24-2009 09:59 AM

gameeeeeeeeeeeeeeeeeel awi elmwdo3 da
bs m3lesh ana 3awez a2ool ra2yey f 7aga
hoa enta rakebt esmak ezzay??
elprince
elwa7dany??? l
ezzay elkelmteen dool m3 ba3d keda
yareet tewada7ly plz
3shan ana msh shayef feehom ay ensegam
bs da kan ra2yey bs msh aktar w yareet mayza3alaksh

eima 05-25-2009 01:36 AM

طب أحمد ربنا أنت ما شفتش توقيعه الأخير
/ (((((((( أنا البرنس الوحدانى ولا تحسبونى أنانى ))))))))) ,

كأن أغمى عليك أنا أول ما قريت بيت الشعر اللى فى التوقيع ده والله بطنى قلبت

البرنس الوحدانى 05-26-2009 06:27 AM

الرجاء عدم الخروج عن الموضوع

eltohamy 05-26-2009 06:50 AM

اتمنى التوفيق للجميع


كان نفسى اشارك

admin 05-26-2009 07:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eima (المشاركة 59515)
طب أنا ليا شعر وقصايد من زمن ممكن أنزلها مع أنها أتسرقت طبعا من المنتدى اللى كنت مشترك بيه للمنتديات كلها .

أعمل أيه دلوقتى .


لو فعلا ذلك/:)

ممكن تضفيها فى ابداعات الاعضاء;)


ونتمنى من لديه ملكه تاليف الشعر باى نوعo:-)

يقوم بالمشاركه فى الموضوع والتفاعل معنا:>

بالاضافه الى ذلك

اضافه تلخيص عن فكره الشعر ولو كان فى سبب:D

بالتوفيق للجميع(*)(*)


الساعة الآن 04:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir