منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   من أنا ومن أنتى ومن نكون؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10840)

karmen 06-04-2009 06:34 AM

من أنا ومن أنتى ومن نكون؟؟؟؟
 
سالتني من انا ومن انت ومن اكون ..؟
قلت ... سيدتي .... مهلا
فساقول لك من انا ومن انت ومن .... نكون

انا الذي اضاع كنزا ثمينا ...
منذ عهد قديم ... وها انا اجدك ثانية ً... يا كنزي المخزون

انا الذي اصبحت شاعرا بليغا ....
فانت قصيدتي ... وانا شاعرك المجنون

وما شعرت بنبض فؤادي يوما ...
فانت لي النبض ... ونبض قلبي ... بنبضك مرهون

وما رايت اجمل منك جمالا ولا حسنا ...
ولا اعتقد اني توهمت ... او قد خانتني العيون

وما احسست بالراحة قطعا ...
الا بقربك ياحبيبتي ... وقد زالت مني كل الشجون

فانت من احتلت كل قلبي وجوارحي ...
وانا بحبك فرح ... باسم ... هائم .... نائم .... حالم ... مفـتـــــون

وان اتهموني باي تهمة ....
ساعترف ... بانني من سرق فؤادك ... وليفعلوا مايفعلون

انت من فتح باب سجني فتحا
لن اهرب ... بل قررت ان ابقى طول عمري ... في صدرك مسجون

وكم من مرة .. افرج عن القضاة افراجا
بشرط ان ابعد عنك .. فقلت ..لآلآلآ.. لم اقبل هذا الشرط ولن يكون

لن ارحل عنك ابدا ...
حتى لو شنقوني او عذبوني ... فدمي لاجل عينيك يهدر .. ولاجل حبك يهـــون

وما طاب لي غراما ولا هوى ً
الا بغرامك وحبك الصادق ... الذي لاتسواره اي ظنون

فهل تسالينني بعد هذا ....؟

من انا ومن انت ومن .. نكون ؟

منقول

البرنس الوحدانى 06-05-2009 12:51 AM

تسلمى يا كارمن بجد حلو

دانتى طلعتى حبيبة على كدة

هههههههههههههههه

رااااااااااائع

karmen 06-05-2009 01:01 AM

ههههههههههههههه
من بعض ما عندكم
ميرسى ليك يا على على المرور

golden man 06-18-2009 12:10 PM

الحب مقطع بعضه يا علوه
تسلمى يا كارمن
يا بخته

karmen 06-18-2009 12:35 PM

هههههههههههههههه
هو مين ده الى يا بخته
مفيش لسه الحمد لله
متشكرين يا سيدى على المرور

golden man 06-18-2009 12:38 PM

العفو اى خدمه
وما تستعجليش بكره تلاقى
دوري كويس بس

karmen 06-18-2009 12:40 PM

ادينى بدور اهو
مش شايفه عندك نضاره؟؟
واللا اقولك خليها ميكروسكوب عشان اعرف اشوف كويس

عمر-غانم 06-19-2009 12:48 AM

والله جميل تسلمى
الدنيا مليانة كتير من غير ميكرسكوب


karmen 06-19-2009 01:26 AM

ههههههههههههه
انت شايف كده يا عمر
الدنيا مليانه ذكور اه
لكن رجاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تفتكر انها مليانه برضو
عالعموم ميرسى ليك على المرور

Silver 06-19-2009 02:41 AM

كلمات ولا أروع

اختياراتك متميزة كارمن


الساعة الآن 03:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir