منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   أغلى الأكلات في العالم بسيطه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11003)

Mr.New 06-19-2009 06:17 AM

أغلى الأكلات في العالم بسيطه
 
حبيت أنزل الكم أغلى الأكلات في العالم بسيطه بس شوفو الغرابه شيء بسيط فيها

خلاها تغلى وتصير شيء كبيييييييييييير يلااااااااااااااا

أخليكم مع الصور



^
^
^
^
^
^^^



حجر ماسي ازرق يقدم مع الكيكه السعر $14,500
.. واللي يطلبها يقدر ياخذ الالماس طبعا...



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





المطعم : Serendipity 3 في نيويورك ..



السعر : $1,000


السبب : 23 قيراط من الذهب ... القابل للأكل ..
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]







المكان : Ciragan PalaceKempinski في اسطنبول ..



السعر : $1,000


السبب : تستغرق 72 ساعه لإعدادها ... وملفوفه ب 24 قيراط من الذهب ..





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





المكان : Knipschildt Chocolatier في نيويورك



السعر : $250 للحبه ... $6,000 للأوقيه .


السبب: يحتاج اعداده لمهاره ووقت .. ومايسوونه الا بالطلب ...




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]








المكان : Pierre HerméPatisserie في باريس



السعر : $176 للحبه





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






المكان : فندق امبيريال في فيينا



السعر : $57


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]








المكان : المحاره في برج العرب



السعر : $48




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]







المكان : The Waterside Inn في بريطانيا



السعر : $48


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]











تحياتي لكم



ـــــــــ ( M ) ــــــــ

admin 06-19-2009 06:42 AM

تسلم ايدك على الموضوع والصور

وينقل للقسم المناسب



karmen 06-19-2009 08:53 AM

ايه ده
هو فيه كده فى الدنيا
ميرسى مستر نيو
تسلم

golden man 06-19-2009 02:02 PM

فيه اكتر من كده يا بنتى ده كده قليل
الحمد لله ماله الفول والطعميه
مش حلو برضه ولا ايه

:::همسات الروح::: 06-19-2009 09:13 PM

تسلم ايدك يا مستر نيو ع الصور

Silver 06-20-2009 02:36 AM

اللى يعيش ياما يشوف

والله حاجة غريبة جداً ومش قادر اصدقها

تسلم ايديك يا Mr.New

mahmodsalama 07-02-2009 07:07 AM

شكرا يا غالي

mahmodsalama 07-02-2009 07:08 AM

شكرا اخي علي المجهود

mahmodsalama 07-02-2009 07:09 AM

شكرا جزيلا جدا جدا جدا جدا

mahmodsalama 07-02-2009 07:29 AM

شكرا جزيلا جدا جدا جدا جدا جدا


الساعة الآن 10:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir