منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   فارس احلامك شكله ايه !!!!!!!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1133)

memo* 03-12-2008 11:27 AM

فارس احلامك شكله ايه !!!!!!!!!!!!
 


طبعا كل بنت بتحلم بفارس احلامها
والحصان الأبيض

ياترى انتى تتمنى فارس احلامك
يبقى ايه؟؟
مواصفاته ؟؟
شكله؟؟


وانا هبدا بنفسى...
  • يكون انسان ملتزم فى الدين والاخلاق
  • يكون أنسان متحمل المسئولية
  • وطبعا يقدرنى ويحترم مشاعرى
  • ويكون فى بينا تفاهم

banoota 03-12-2008 11:50 AM

بصراحة الموضوع زي العسل

ودلوقتي بقي هقولك شكل فارس احلامي اومواصفاته يعني

*اولا:يكون متلزم دينيا واخلاقيا
*ثانيا:يكون سبب في اني اتقرب من ربنا أكتر
*ثالثا:تكون طباعه الي حدا ما مقبولة
*رابعا :وده الاهم احب انه يكون اجتماعي
واخيرا انه يكون بيخاف عليه و.........

و بس

ويارب يرزرق كل بنات امة محمد صلي الله عليه وسلم بالزوج الصالح والذرية الصالحة
اللهم امين


الساعة الآن 11:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir