![]() |
نعالوا نخرب منتدى الماجيك ... أنا خلاص زهقت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] زى ما انتوا قريتوا فى عنوان الموضوع هنخرب منتدى الماجيك وأى منتدى تانى تابعوا معايا الخطوات اللى جاية :36_6_4: :36_6_4: :36_6_4: ده أنا هنيكم تنويم تغتاطيسى كل ما عليكم أنكوا تخشوا على الموقع ده [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ضع عنوان المنتدى المراد تدميره ( الماجيك ) كما في الصوره التاليه : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أختــر نوع التدميــر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] واخيــراّ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] سوف تشاهد منتدي الماجيك ولقد تم تدميره [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ايه ده يا silver
يرضيك يعني تخرب المنتدي بتاعنا وتقفله ما ينفعش طبعا وهتكون السبب في قفله طبعا انت ما تقدرش لان اساسا يا حبيبي المنتدي بتاعك ماشي يارتما اسمعش صتك بعد كده ههههههههههههه |
hhhhhhh hada montada el farfsha
|
tab meen elly ye2der ye3mel keda felmajeck
shawerly 3lwh bes w mleksh de3wa ana elly hedemerholak heheheheheheheh mashy ya 3m ramy elmontada bta3ek w te3mel feh elly enta 3awzo hehehehehe |
ميرسى ليك سيلفر
بس أنا معرفتش أعمله ومشفتش المنتدى وهو بيتدمر(بعد الشر عليه) |
قشطه يا سيلفر بس انا ما لقيتش
goooooooooooooooooooooooooo ولو لقيتها طبعا كنت هعملها لانى عارف انه مش هيحصل حاجه طبعا وانت اول واحد يخاف على المنتدى قبلنا |
| الساعة الآن 06:56 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir