منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي شروحات البرامج (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   كيفيه كتابه كلمه con (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11611)

admin 07-24-2009 06:51 AM

كيفيه كتابه كلمه con
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كيفيه كتابه كلمه con

اليكم الصور للتواضيح انه تم كتابه الكلمه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الطريقه


قوم بعمل مجلد جديد

وقوم بكتابه كلمه con
واضغط كليك يمين على الكلمه
يظهر قائمه اختار منها اخر شئ
تظهر قائمه جانبيه

اختار منها اى لغه اخرى

واضغط اوك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهذه هى النتيجه
كتابه كلمه con

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



karmen 07-24-2009 07:07 AM

ميرسى يا اسامه عالتوضيح
بس برضو اشمعنى دى الكلمه الوحيده اللى بتتكتب بالصعوبه دى رغم ان كل الكلمات التانيه بتتكتب عادى
انا مش بقول ان الكلام اللى فى الموضوع ده صحيح
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بس كنت عاوزه اعرف التفسير العلمى
او المشكله الكمبيوتريه

Silver 07-24-2009 09:17 AM

أولاً : مش دى الكلمة الوحيدة اللى كده

في كلمات أخرى ،،،


كود:

* PRN
    * AUX
    * NUL
    * LPT1
    * COM1
    * Potential drive letter - A: to Z:
    * A number of others

ثانياً : التفسير للموضوع ده

أن الكلمات دى محجوزة داخل النظام

عشان كده ما بنقدرش نغير اسم الفولدر بيها

ثالثاً : تسلم ايديك يا اادمن ع الشرح

جزاك الله خيراً


karmen 07-24-2009 09:29 AM

ميرسى ليك يا رامى عالتوضيح
كنت عاوزه اعرف بس التفسير العلمى
شكرا ليك

golden man 10-09-2009 07:32 PM

ايوه يا عم رامى
Key words
تسلم يا ادمن
تسلم يا سيلفر

mmff7966688 10-31-2009 08:43 AM

Emerald (6)
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 11:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir