![]() |
Nokia N99 جهاز خطير ومواصفات أخطر
Nokia N99 جهاز خطير ومواصفات أخطر
انا عملت بحث فى جوجل على N99 وجبت معلومات وصور رعيبه الله اعلم ان كان ده n99 عموما نتفرج ونشوف الأخوة الأعزاء هذا الجهاز من نوكيا ما رأيكم به [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مواصفات الجهاز side QWERTY-keyboards – widescreen (16:9) 3.2” display, 9D-pad, [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 8-megapixel camera and [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 16 GB built-in flash ROM. Besides the device features an expansion slot for 4 GB miniSD cards, [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] GPS, player supporting MP3, DIVX, XVID, MPEG, AVI, Wi-Fi, 3CCD 720 pixels, [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 30 fps video capture والله ماادرى متى تتوقف المفاجآت ومن وين نلاقيها أبل والا نوكيا وإلا...والله المستعان[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] . أطلقة شركة نوكيا جوال فريد من نوعه ومختلف عن جميع الأجهزة السابقة إليكم الصور والمواصفات 0 0 0 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 0 0 ::المواصفات:: 1- كاميرا 5 ميغا بيكسل 2- 5speaker 3- ذاكرة داخلية خياليه 10 جيجا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 4- كاميرة امامية 3.2 vga :: السعر:: السعر طبعاً خيالي[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] 7000 ريال سعودي[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تحياتي جبت لكم صور بعض الجوالات الجديدة لنوكيا بس لحد يسألني عن شي ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بدوووون احرااااج ..[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] n99 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] n98 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] n96 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تسلم ايدك على الجهاز الخطير ده
|
مشكور ليك اخى على الرد والمرور
|
جاااااااااامد جدا ودة شكلة قريب من الكمبيوتر مش من الموبيل
|
شكراااااااااااااااااااا
|
ادام انت مع نوكيا هتشوف الى عمرك ماشفتة شكرا على الموضوع الجامد دة |
بجد انا مش هتكلم هى دى الكمبيوترات ..... مش ده كمبيوتر بردو يا ادمن ....... ؟؟؟. ههههههههههههه جميل تسلم ايدك ياباشا |
| الساعة الآن 06:54 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir