منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   تقدر تجمع كل لون كور فى ناحيه؟ أتحداك تعملها!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12046)

karmen 08-15-2009 03:19 AM

تقدر تجمع كل لون كور فى ناحيه؟ أتحداك تعملها!!!!
 
هيظهرلك لونين من الكور
كور زرقاء وكور حمراء
هتحاول تجمع كل لون فى ناحيه
بس أنصحك متتعبش نفسك لأنك مش هتعرف تعملها
أنا بتحداك



7


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________

البرنس الوحدانى 08-15-2009 09:15 AM

قبل ما ادخل على الموقع
شكرا على الموضوع

وليد محمد طلعت 08-16-2009 09:54 PM

انا عملتها من يومين

سهله

متشكر علي الموضوع

وربنا يزيدك من نعيمه

karmen 08-18-2009 12:11 AM

ميرسى ليك يا على
بس مقولتليش اللعبه عجبتك واللا لا
وعرفت تجمعها واللا لا

Silver 08-18-2009 12:58 AM

=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((


:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}


~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(~X(


:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:( (:((:((:((:((:((


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


هأطق ... هأتجنن ... هيحصلى حاجة

بعد ده كله وتطلع فى الاخر غلط :-ss

لى عودة مرة تانية ... ومش هاسيبها

لازم نخلصها يعنى لازم نخلصها

:)>- :)>- :)>-



البرنس الوحدانى 08-19-2009 05:30 AM

يا لهوى
انا صدعت وراسى انفجرت
ربنا يسامحك يا كارمن~x(

karmen 08-31-2009 05:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد محمد طلعت (المشاركة 74056)
انا عملتها من يومين

سهله

متشكر علي الموضوع

وربنا يزيدك من نعيمه

معقوله يا وليد عملتها
ده انت اعصابك حديد وبالك طويل اوى على كده
بس بصراحه هي مش سهله
ممكن تكون انت ممتاز لكن هي صعبه جدا
انا حسيت انى خلاص
كان خلاص فاضلى كورتين حمر مع الزرق كلهم وفجأه
لاقيت الكور دخلت تانى
انا اتعليت
بحسدك بصراحه

karmen 08-31-2009 05:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 74113)
=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((=((



:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}8-}


~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(~x(


:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:( (:((:((:((:((:((


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


هأطق ... هأتجنن ... هيحصلى حاجة

بعد ده كله وتطلع فى الاخر غلط :-ss

لى عودة مرة تانية ... ومش هاسيبها

لازم نخلصها يعنى لازم نخلصها

:)>- :)>- :)>-


ايه يا رامى كل ده
اهدى شويه
هي ايه اللى طلعت غلط
انت فهمت اللعبه غلط
واللا انت فهمت بس معرفتش تعملها
عالعموم انا كمان هأطق زيك كده
وبرضو مش هسيبها
هفضل وراها لحد ما اعملها وأجيبهالكم وانا عملاها

karmen 08-31-2009 05:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 74215)
يا لهوى
انا صدعت وراسى انفجرت
ربنا يسامحك يا كارمن~x(

مش لواحدك يا علي
أنا كمان جالى حول وشلل رعاش

Silver 09-01-2009 02:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 75224)
ايه يا رامى كل ده
اهدى شويه
هي ايه اللى طلعت غلط
انت فهمت اللعبه غلط
واللا انت فهمت بس معرفتش تعملها
عالعموم انا كمان هأطق زيك كده
وبرضو مش هسيبها
هفضل وراها لحد ما اعملها وأجيبهالكم وانا عملاها

ده الحال أول مرة ،،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أظن ليا حق اتشل ولا يحصللى حاجة


بس أنا مسكتش ،،،

وجمعت الكور فى الآخر برضه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ياترى مين اللى هيحصلنى ويعملها

منتظركم ،،،،،،،،،،،،


الساعة الآن 04:04 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir