منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13219)

manolly 10-02-2009 12:03 PM

انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا
 
فكرة اللعبة هي ان العضو يكتب اجابه والعضو اللي بعده يكتب السؤال المتوقع للاجابه

مثال انا اكتب أربعة

اللي بعدي يكتب كم عدد أرجل الخروف

مثال ثاني انا اكتب برازيلي اللي بعدي يكتب ما هي جنسية اللاعب رونالدينيو وهكذا

وثبت علميا أن هذه اللعبة تنشط الذاكرة
وتقوي المناعة <<<< أقول لا يكثر

يللا بسم الله أنا ببدأ

امبارح

karmen 10-02-2009 12:22 PM

انتى روحتى الجامعه امتى؟

نجيب محفوظ

manolly 10-02-2009 12:50 PM

انا مروحتش امبارح يا ناصحة
ركزى في اسئلتك

نجيب محفوظ
انا في الضياع اوى معرفش غير انه اديب بيتهيالى

مين اشهر اديب وروائى في مصر؟

اقول للى بعدى


البطيخ

amira abdo 10-02-2009 12:54 PM

ايه اكتر فاكهه بتحبيها؟

amira abdo 10-02-2009 12:55 PM

احمد السقا

manolly 10-02-2009 12:57 PM

مين بطل فيلم عن العشق والهوا؟

amira abdo؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amira abdo 10-02-2009 01:17 PM

مين صحبتك المفضله ؟
maolly??????

manolly 10-02-2009 01:20 PM

ههههههههههههه
طيب اقول بقى
اللى بعدى يسأل على مانوللى

amira abdo 10-02-2009 01:26 PM

طب خلاص انا هغير السؤال
الخاين؟

manolly 10-02-2009 01:28 PM

لا يا اميرة انتى بتقولى كلمة وانا اسال سؤال تكون اجابته الكلمة دى
فسهليها شوية مش لاقية سؤال للخائن دى

انا اقول

4/2


الساعة الآن 12:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir