منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   عمرو في السودان !!!! مصر & الجزائر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14427)

THE KING 11-16-2009 12:31 AM

عمرو في السودان !!!! مصر & الجزائر
 
السلام عليكم
ازيكم يا جمااااعه اتمنى انكم تكونوا بخير
انا بكلمكم دلوقتي
وبقولكم
اني مسافر بكره ان شاء الله الساعه 1 بليل من مطار الملك فهد الدولي فى الدمام .. لمطار الخرطوم الدولي
علشان احضر الماتش
وطبعا التجهيزات من دلوقتي اعلام وزماماير
انا حبيت اقولكم علشان تفرحوا معايا
لان طبعا طيران سما فى السعوديه عامل عرض تذكرة السودان ب 199 ريال بس
فطبعا دي فرصه حلوه
واخوكم محوش 400 ريال
وهقعد هناك لغاية الخميس الساعه 8 الصبح
يعنى فركة كعب كده
وطبعا مش انا لوحدي
انا و amralbob لو تفتكروه و واحد صحبي تانى
هنروح نشجع مصر
ادعوا يا جماعه

يارب يا عالي .. انصر منتخبنا الغالي
والل داعيه عليه والدته يلاقي مصري فى سكته
وان شاء الله لما اوصل هنزل صور الماتش هناك
واشوف وشكم بخير

golden man 11-16-2009 12:39 AM

ماشى يا عمرو تروح وترجع بالسلامه
وان شاء الله مصر تكسب

karmen 11-16-2009 12:58 AM

واااااااااااااااااااااو
بجد يا عمور
رحله ممتعه ان شاء الله
وان شاء الله يكون وشك حلو عالمنتخب ونكسب
وبإذن الله
يوم الأربع المغربيه الجزاير هي الضحيه

THE KING 11-16-2009 04:32 AM

ان شاء الله
حلوه التكست يا ساره
يوم الاربع المغربيه
الجزائر هي الضحيه
هندبحها زي الخروف ان شاء الله

manolly 11-16-2009 04:36 AM

اييييييييييييييييه ده
بجد يا عمور
يارب تروح وتيجى بالف سلامة
وتجيلنا بقى ومعاك تذكرة المونديال
ان شاااااااااااااااااااااااا ااااااء الله
انا واثقة ان وشك هيكون حلو علينا

هنستناك باخبار الماتش بقى وتوصفلنا عملوا ايه هناك قبل وبعد الفوز
ياااااااااااااااااااااااا اااارب

لمحه حب 11-16-2009 07:32 AM

تروح وترجع بسلامه وان شاء الله مصر فايزه

THE KING 11-16-2009 07:35 AM

ان شاء الله فى ستاد المريخ فى الخرطوم
حنلعلعععععععععععععععععععع ععععععععععععععععععععع
وان شاء الله وشي حلو
مبقاش وحش

admin 11-16-2009 02:10 PM

ياربالنصر للمصر


وتجرع بالسلامه انت عمرو

وقوله يرجع المنتدى تانى وهو واخد صاحبى تانى

golden man 11-18-2009 11:13 AM

وان شاء الله يكون وشك حلو عالمنتخب
انا واثقة ان وشك هيكون حلو علينا

وان شاء الله وشي حلو

karmen 11-18-2009 08:17 PM

منك لله يا عمرو
انت اللي نحستنا
ههههههههههههههههههههه
ياللا بقى خيرها في غيرها
والله جوايا كلام كتير أوى بس نقول ايه
الحمد لله على كل شئ


الساعة الآن 09:22 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir