منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   وحشتوني اوووووووووووووووووووووووو ووووي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14509)

amira abdo 11-19-2009 11:11 AM

وحشتوني اوووووووووووووووووووووووو ووووي
 
هاي يا ماجيكاويه عاملين ايه واحشني اوي بجد كنتو عاملين ايه من غيري ياتري كان المنتدي عامل ازاي من غيري قولوا قولوا ماتتكسفوش ههههههههههه ياريت متزعلوش مني عشان اتاخرت عليكوا معلش كانت ظروف كده بعددتني عنكو فا متزعلوش مني انا هفضل ان شاء الله معاكو ومش هبعد عنكو علي قد ما اقدر بس بجد بجد وحشني اوي وكارمن ومانوللي واحشني خاااااااااااااااااالص المهم انا عاوزاكو متزعلوش مني هاه ميرسي يا ماجيكاويه علي سؤالكم عليا بجد ميرسي كتير ووحشتوني موووووووووووووووووووووت ويارب تكونو بخير وهتشوفو مني كل جديد وان شاء الله هيعجبكم
@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-


admin 11-19-2009 08:18 PM

حمد الله على السلامه اميره

وان شاء الله مفي غايب تانى


وترجع زى الاول واحسن

amira abdo 11-19-2009 08:43 PM

اكيد طبعا يا بوس اوعدك وميرسي علي سؤالك كتييييييييييييييييير

golden man 11-19-2009 08:50 PM

اهلا يا ميرو حمد الله على السلامه وان شاء الله متغيبيش عن المنتدى تانى خالص
وانتى كمان ليكى وحشه كبيره

amira abdo 11-19-2009 08:53 PM

ميرسي يا هيما علي سؤالك عليا وان شاء الله مش هغيب تاني اوعدكو عان بجد المنتدي واحشني موووووووووووووت

manolly 11-21-2009 04:20 AM

وحشاااااااااااااااااااااا اااااااااااانى ياميرو يا وحشة
والله انا زعلت اوى انك مكنتيش بتدخلى الماجيك
بجد والله مفتقدينك كلنا
ياريت بقى متغبيش عننا تانى

amira abdo 11-21-2009 04:41 AM

اوعدك يا قمري اني مش هبعد تاني ياروووووووووووحي وميرسي علي مرورك ياقمر

manolly 11-24-2009 06:31 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 11-24-2009 07:46 AM

ميرسي يا ميمو يا عسولتي ياقمر


الساعة الآن 06:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir