![]() |
love
انا اسمى هبه وعندى 17 سنه وفى كليه تربيه قسم المانى واميره صحبتى
|
ازيك يا هوباااااااااااااااا منوره الماجيك القمر الحمدلله جبت حد من جامعة حلوان اهو وكفايه احتلال جامعه القاهره منوره يا قمرررررررررررررررر وعاوزينك تقطعي المنتدي مشاركات فاهمه منوره يا عسل
|
اهلا ميرو واحشانى ياقمر وان شاء الله هابهدلكو مشاركات
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اخلا بيك هبه وبكل حابيب اميره والى حبيب اميره طبعا حبانا كلنا وكل سنه وانتى طيبه وتبداء المنافسه بين جامعه القاهره وجامعه حلون نشوف |
بلا قاهره بلا حلوان هي جامعة اسكندريه ههههههههه مع انى لسه مرحتهاش اهلا بيكي وخصوصا انك من طرف اختنا اميره |
ايييييييييييييييييه النور ده كله
لا بجد خايفة على عيونى من كتر النور اللى هل عالمنتدى ههههههههههههههههه ازيك يا هوبا يا عسل نورتى الماجيك يا قمر وعاوزينك بقى تكونى معانا على طول وتثبتى وجودك زى اميرة واكتر كمان كدة يا اميرة احنا هنحتل الماجيك كان الاول كله من اسطنها خلينا نعمل جروب بقى جامعة القاهرة وحلوان مع بعض ونتفق على اسامة ونحتل المنتدى هههههههههههههههه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هات يابنى الأحصنة والطبل البلدى عشان نرحب بهوبا احلى ترحيب وكمان جايه من جامعة حلوان وايه كمان من طرف اميرة انا بقول هنعمل فرح فى الماجيك يارب المنتدى يكون عجبك واتمنى اننا نشوفك معانا ع طوول Jedes Jahr und Ante gut [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ايه ده ايه سيلفر يعرف الماني يا واد يا جامد بجد تحفه وميرسي ياجماعه ع الترحيب الجامد ده لاصحابي ميرسي كتييييييييييييييييييير
|
اهلا ومرحبا فى الماجيك
|
| الساعة الآن 09:24 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir