![]() |
ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودى كمان عشان تكفى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بالدووووور كله هياخد والله القصير ورا والطويل قدام النظام يا سااااده ههحاول اوهم نفسى انكوا وانتوا واقفين فى الطابور بتسألوا الجاتوه ده بمناسبه ايه؟ مع انى عارفه انكم مش هتسألوا المهم الجاتوه وبس ههههههههههههههههه بس برضه هقولكوا ده بمناسبه ان عقده واحده من المنتدى اتفكت وأتخطبت اللى هى . . . . . . . . . . . . . . . . . . . أنااااااااااااااااااااااا ااااااا مش مصدقين بس ده بجد والله بجد يا جماعه المعجزه حصلت ههههههههههههههههههه عقبال ما كل اعضاء المنتدى عقدتهم تتفك ونفرح بيهم كلهم ان شاء الله يلا كلوا بقى اكيد نشفت ريقكوا عشان تاكلوا واااااااااااااادى البيبسى وصل اهو كمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يلا هيصوا عشان مبقاش حرماكوا من حاجه |
بجد فرحتينا
ألف ألف مبروووووووووووووووووووووو وووووووك يا قمر عقبال ما نشوفك بفستان الفرح يا رب الف الف مليووووووووووووووووووووون مبرووووووووك يا عسل وعقبال الأعضاء الحلوين كلهم |
الف مليــــــــــــــــــــــ ــون مبروك يا ندا انتم السابقون ونحن الاحقون ههههههههههههههه يارب تكمل على خير ونشوفك بفستان الفرح يا قمر |
مبرووووووووووووك مبرووووووووووك يا حياة قلبي مبروووك مبرووووووووووووك مبروووووووووك ياحياة قلبي مبروووك هالفرحه فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلو دنيتنا مبروك... مبروك يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا مبروك... مبروك ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا الف مبرووك يا ندى |
الف مبروووووووووووووووووووووو وووووووووووووووك يا ندااااااااااااااااااااااا
اقرصك ف رقبتك عشان احصلك ف جمعتك ههههههههههههههههههههه مبروك ياقمر عقبال الليله الكبيره اما نشوفك ف فرحك كده مبروك ياقمر |
يا قمر يا قمر يا قمر
إيه الأخبار الجاااااااامده دي يا دبلة الخطوبه عقبالنا كلنا ونبني طوبه طوبه في عش حبنا نتهنى بالخطوبه ونفرح كلنا عقبال الليله الكبيره يا قمر وعشان المناسبه الحلوه دي يبقى انتى بقى العروسه الجايه للمنتدى خشي الموضوع ده وظبطي الدنيا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وآدي الورد والهديه والشوكولاته عشان متقوليش قصرنا معاكي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الله يبارك فيك يا برنس ربنا يخليك وعقبالك كده انشاء الله لما تحطلنا صورك انت والقمر خطيبتك قريب انشاء الله |
الله يبارك فيكى يا بوسبوس يا قمر وانتم اللاحقون انشاء الله ههههههههههههههه ياااااااااااااااااااااااا اااارب |
جميله اوووووى الأغنيه دى يا ستار وميرسى ليكى يا جميله وعقبالك انشاء الله |
الف مليوووووووووووووووووووووو ووون مبروك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 07:50 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir