منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15344)

nada minnie 12-08-2009 05:06 AM

ألحقلك حته جاتوه وازازه بيبسى
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ودى كمان عشان تكفى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بالدووووور كله هياخد والله

القصير ورا والطويل قدام

النظام يا سااااده

ههحاول اوهم نفسى انكوا وانتوا واقفين فى الطابور بتسألوا

الجاتوه ده بمناسبه ايه؟

مع انى عارفه انكم مش هتسألوا المهم الجاتوه وبس

ههههههههههههههههه

بس برضه هقولكوا

ده بمناسبه ان عقده واحده من المنتدى اتفكت وأتخطبت

اللى هى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

أنااااااااااااااااااااااا ااااااا

مش مصدقين

بس ده بجد والله

بجد يا جماعه المعجزه حصلت

ههههههههههههههههههه

عقبال ما كل اعضاء المنتدى عقدتهم تتفك

ونفرح بيهم كلهم ان شاء الله

يلا كلوا بقى اكيد نشفت ريقكوا عشان تاكلوا

واااااااااااااادى البيبسى وصل اهو كمان
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يلا هيصوا عشان مبقاش حرماكوا من حاجه






البرنس الوحدانى 12-08-2009 05:50 AM

بجد فرحتينا
ألف ألف مبروووووووووووووووووووووو وووووووك يا قمر
عقبال ما نشوفك بفستان الفرح يا رب

الف الف مليووووووووووووووووووووون مبرووووووووك يا عسل
وعقبال الأعضاء الحلوين كلهم


bosbos love 12-08-2009 06:15 AM

الف مليــــــــــــــــــــــ ــون مبروك يا ندا
انتم السابقون ونحن الاحقون
ههههههههههههههه
يارب تكمل على خير ونشوفك بفستان الفرح
يا قمر

THE STAR 12-08-2009 06:17 AM

مبرووووووووووووك مبرووووووووووك
يا حياة قلبي مبروووك
مبرووووووووووووك مبروووووووووك
ياحياة قلبي مبروووك
هالفرحه فرحتنا
والفرحة جمعتنا
شو حلو دنيتنا
مبروك... مبروك
يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى
هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا
مبروك... مبروك
ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا
الف مبرووك يا ندى

amira abdo 12-08-2009 06:33 AM

الف مبروووووووووووووووووووووو وووووووووووووووك يا ندااااااااااااااااااااااا
اقرصك ف رقبتك عشان احصلك ف جمعتك ههههههههههههههههههههه
مبروك ياقمر عقبال الليله الكبيره اما نشوفك ف فرحك كده مبروك ياقمر

karmen 12-08-2009 06:39 AM

يا قمر يا قمر يا قمر
إيه الأخبار الجاااااااامده دي
يا دبلة الخطوبه عقبالنا كلنا ونبني طوبه طوبه في عش حبنا
نتهنى بالخطوبه ونفرح كلنا
عقبال الليله الكبيره يا قمر
وعشان المناسبه الحلوه دي يبقى انتى بقى العروسه الجايه للمنتدى
خشي الموضوع ده وظبطي الدنيا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وآدي الورد والهديه والشوكولاته عشان متقوليش قصرنا معاكي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

nada minnie 12-08-2009 08:19 AM

الله يبارك فيك يا برنس ربنا يخليك

وعقبالك كده انشاء الله

لما تحطلنا صورك انت والقمر خطيبتك

قريب انشاء الله

nada minnie 12-08-2009 08:21 AM

الله يبارك فيكى يا بوسبوس يا قمر

وانتم اللاحقون انشاء الله

ههههههههههههههه

ياااااااااااااااااااااااا اااارب

nada minnie 12-08-2009 08:22 AM

جميله اوووووى

الأغنيه دى يا ستار

وميرسى ليكى يا جميله

وعقبالك انشاء الله

yousef eldeep 12-08-2009 08:24 AM

الف مليوووووووووووووووووووووو ووون مبروك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 06:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir