منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   معلش يااصدقائي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15703)

SHADY ELKING 12-15-2009 02:49 AM

معلش يااصدقائي
 
معلش ياجماعه الواحد مقصر معاكوا جامد بس معلش
انشاء الله الواحد يخلص من الامتحانات ويظبط
وبالتوفيق ليكم كلكم واشكر صديقي والمهاجم بتاع الفريق المالكي
زيزو وانشاء اللله هرجع الملاعب في اسرع وقت

admin 12-15-2009 02:50 AM

حمدالله على السلامه شادى


وان شاء الله تعود بقوه للملاعب


من الواضح انك لعيب على كلام اصحابك


والف سلامه مره تانيه

golden man 12-15-2009 03:01 AM

ربنا معاك يا شادي والف مليون سلامه
وان شاء الله نشوفك فى احسن حال وطمنا عليك على طول

vindiesel 12-15-2009 04:56 AM

مستنيينك فى اقرب وقت

mody eljoker 12-16-2009 12:53 PM

ربنا يوفقك فى الامتحانات

وترجع ان شاء الله احسن من الاول

Silver 12-22-2009 10:17 PM

حمدلله ع سلامتك يا شادى

ومنتظررينك فى اقررب وقت


الساعة الآن 01:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir