منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   السلام للجميع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15747)

zizo 97 12-16-2009 04:04 AM

السلام للجميع
 
ازيكم ياجماعة والله وحشنى يارب تكونوا بخير



ذاكرو كويس علشان الامتحانات ربنا معاكو جميعا
امضاء المهاجم
zizo

mody eljoker 12-16-2009 12:50 PM

احنا هنذاكر ويا ريت انت كمان تكون بتذاكر وتطلع من الاوائل او

الاواخر مش فارقة

admin 12-17-2009 05:04 AM

ربنا معاك


بالتوفيق

Silver 12-22-2009 10:18 PM

بالتوفيق للجميع


الساعة الآن 11:50 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir