منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   سوال لشباب الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16111)

الملاك الابيض 12-21-2009 08:42 PM

سوال لشباب الماجيك
 
السلام عليكم
ياشباب المنتدي
حابه اسألكم سوأل

شن يعني لكم الحب بجميع نواحيه
وشن مستعدين تعملو من اجل الحب

المحاسب 12-21-2009 11:17 PM

الحب الحقيقي : هو أن تحب الشخص الوحيد القادر على أن يجعلك تعيسا00
يعنى احساس جميل بيصيب الواحد وخلى بالك لو جربه صعب اوى انه يخاع منه تانى 00
وبرده ممكن نقدر نقول عليه انه بمثابه لعبه بيشترك فيها اتنين 0
وفى النهايه اقدر اقول ان الواحد ممكن يعمل اى حاجه فى سبيل سعادته مع حبيبه
واقدر اقول ان من يحب ..يحب إلى الأبد

طولت عليكى يا قمرايه اسف بجد موضوعك رائع
تسلم الايااااااااااااااااادى

الملاك الابيض 12-22-2009 02:08 AM

شكرا يا محاسب علي مرورك وردك تسلم

الملاك الابيض 12-26-2009 04:37 PM

وينكم ياشباب وين
تفاعلكم
لدرجه هذه لا يعني لكم الحب

yousef eldeep 12-26-2009 07:39 PM

الانسان ولد بقلب واحد يجري في دماء هذا القلب كلمة واحدة وهي الحب فالحب يعني للانسان كل شئ في الوجود ولولا الحب لساد الكرة للبشرية كلها وليس لشخصان فقط فللحب يجب ان نفعل كل شئ مقبول وانا مع المحاسب في مقولة من يحب يحب للابد
تقبلي مني مروري


الساعة الآن 11:11 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir