منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة جديدة يارب تعجبكم (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16977)

دبدوباية 01-06-2010 04:08 PM

لعبة جديدة يارب تعجبكم
 
عجبتني الفكره فحبيت انقلها في احلي منتدي بالنسبه لي وياريت تشاركوني فيها


كل واحد يدخل يقول الي بيتمناه حتي لو يدخل كل ساعه او كل يوم او دلوقتي المهم يشارك ويشرك اصدقائه بأمنياته وحتي لو كان عنده امنيه ممكن تتحقق علي يد احد الاعضاء او المشرفين ممكن كل شئ جايز
وانا هكون اول المشتركين
انا اتمني ان الموضوع ينال اعجابكم وتشاركوني فيه

amira abdo 01-07-2010 05:58 AM

اتمني اني انجح يارب ادعولي

el.sa7er 01-07-2010 06:40 AM

نايس توبيك

وانا اتمنى ربنا واهلى واصحابى وكل اللى بحبهم يكونوا راضيين عنى
واجيب تقدير كويس السنة دى

دبدوباية 01-07-2010 07:31 AM

شكرا اميرة
وان شاء الله تنجحى وبتفوق
وشكرا ساهر وربنا يحققلم ماتتمنتى

دبدوباية 01-08-2010 08:46 AM

أنا أتمنى ان الماجيك يكون أحسن منتدى على النت كله
وان ربنا يوفق أسرة الماجيك كلها
أعضاء
مشرفين
مراقبين
مديرين
كل الناس اللى عليه
لكل ما يحقق النجاح والشهرة للماجيك

admin 01-08-2010 09:32 AM

نفسى انجح فى شغلى


واعمل شئ مميز للاعضاء الماجيك


وفى ناس تهمنى قوى

نفسى ربنا يوفقها وينجحها

yousef eldeep 01-08-2010 10:36 AM

اتمني ان انجح في حياتي وانول الي انا بتمناة ونفسي يكون منتدي الماجيك احسن منتدي علي النت



dodash 01-08-2010 10:43 AM

انا بتمنى ان ربنا يرضى عنى وان ربنا يتقبل منا جميعا صالح الأعمال

lost love 01-20-2010 11:14 AM

بتمنى رضا الله
ان كانا ننجح باذن الله
ونجيب تقديرات كويسه
ياااااااااااااااااااااااا اارب


الساعة الآن 12:27 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir