منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   سلامى للجميع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17946)

zizo 97 01-23-2010 10:03 AM

سلامى للجميع
 
:)>-ازيكو ياجماعة عملين اية انا عارف انى مقصر كتير بس والله عندى امتحانات صعبة ادعولى بالنجاح ودعائى للجميع بالنجاح والتوفيق وشكرا لكم
مهاجمكم المفضل
zizo

karmen 01-23-2010 10:40 AM

يااااااااااااااااااااه
ايه يا محمود الغيبه الطويله دي
واحشني والله
وكلكم واحشيني
بس الامتحانات فعلا بتفرق كل الناس عن بعضها
ان شاء الله في بداية التيرم التاني كله يبقى تمام
وانت تنتظم في الماجيك
وسلملي على كل الناس بقى
منور الماجيك من تاني يا زيزو
وكل جروب جامعة كايرو منورين

الملاك الابيض 01-23-2010 12:20 PM

بالتوفيق انشالله

لمحه حب 01-23-2010 02:52 PM

ربنا يوفقك يارب وترجع تنور المنتدي تاني

admin 01-23-2010 06:13 PM

منور زيزو

ان شاء الله ترجع بالسلامه


وربنا يوفقك

el.sa7er 01-24-2010 06:19 AM

ربنا معاك ومع كل الناس


الساعة الآن 07:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir