![]() |
اقتراح جميل
احنا المفروض نفتح قسم أغانى وأفلام و مصارعة عشان المنتدى يبقى كبير دة اقتراحى وشكرا جدا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
مشكور اخى على الاقتراح...ولكن هذه الفكره مرفوضه تمام لاسباب ما مع تحيات اداره المنتدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
يا خسارة:36_6_3: |
يغلق الموضوع للانتهاء الغرض منه |
| الساعة الآن 10:28 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir