![]() |
على ضى القمر< للرومانسية فقط>.......
على ضى القمر مشيت على ضى القمر انا وحبيبى بحُبنا اتنين بيجمعنا القدر ف دنيا تانية لوحدنا واحـْـلو ويانا السهر وعشنا جواه ف حلمنا وليلتها حبات المطر نزلت بصورة فرْحنا @@@@@@@@ انا وحبيبى كل يوم بيزيد جمالنا ف حبنا ولينا تشهد النجوم وكل طرقات الهنا وكمان هتشهد العيون اللى بتنطق بالغنا ومعاهم القمر الحنون اللى بضيــُّـه يضمـَّنا @@@@@@@@ مَ الدنيا رجعت للحياة ساعة ما رفرفت القلوب و مشينا من غير اتجاه بخطوة بتبوس ف الدروب ومشبَّكين ايدنا بحنان وقلوبنا بالأشواق تدوب ووصلنا لشطوط الأمان ولـَقينا صورة بإسمنا *************** خالد عبد الفتاح وان قاعد أهو مستنى الردود [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ويارب تعجبكم |
| الساعة الآن 03:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir