منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   شاشة توقف ماتريكس The Matrix Effect Screensaver 100% working (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18315)

Silver 01-26-2010 12:25 PM

شاشة توقف ماتريكس The Matrix Effect Screensaver 100% working
 
شاشة توقف ماتريكس The Matrix Effect Screensaver 100% working

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

The Matrix Effect ScreensaverThe Matrix Effect Screensaver

1 INSTALL The Matrix Effect.exe
2 Open the control panel display, choose YZMatrix v1.00 from the screen saver list.
3 You can adjust the scrolling speed.
4 You can adjust the matrix density.
5 You can switch font size.
6 You can edit the messages to anything you like.
7 Enjoy this amazing screensaver.


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] | [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 01:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir