منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   ممكن تسمعوا القصة بعدين تحكموا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18687)

farno0ose 02-01-2010 11:07 AM

ممكن تسمعوا القصة بعدين تحكموا
 
هاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااا اااي


شباب وصبايا

باختصاااااااااااااااااااا ااااا اار كدااااااااااااااااااااااا اااا

بقولكم قصتي واللي وصلني هنا

السلام عليكم اول شي

انا ياحبايب كنت ماشي بالسيارة بسرعة يعني

مو مرة مسرع بس تقدرو تقولوا ماشي 260 مو طبلون السيارة لسه باقي >>>>>>>>>>>>>>>>والله لو معاك كورفيت


الموهم وفجأة كدا أشووف نور قوي جاي من بعيد

وفرملت الين وصلت السرعه 250 >>>>>>تراااك مررررررة كداب

كل ما اقرب النور يزيد وانا شايل هم

قلت أكيد القمر في وجهي مو معقوووول

الموهم قلت ياواااااااااد الباب اللي يفوت جمل

يفوت farno0ose لأ طبعا فكيت باب السيارة ونزلت منها

ورااااااحت في حال سبيلها


وشفت رجال طيب ماادري هو مين

قالي هنا في ناس محترمين ومدلعين وحلوين

ممكن تقعدعندهم قلتله انت تعرفهم

قال ايوه !!!!!!!!! قلت خلااص~X(

بروح وبأشوف تتدروا مييييييييين هادوله النااااااااااس


هم هم هم هم هم هم هم همهم

:)>-أنتــــــــــــــــــــــ ـــــ ــــــــم:)>-

karmen 02-01-2010 09:55 PM

هههههههههههههههههههههه
يا قلبك
وضحيت بعربيتك مره واحده عشان خاطر تشترك معانا هنا في المنتدى
هههههههههههههههههه
يا عم طب كنت قول
كنا نبعتلك الباص بتاع الماجيك ييجي ياخدك بدل حوادث الطرق دي
منوررررررررررر الماجيك كله يا فارنووس
ان شاء الله تتبسط معانا هنا جدا
ونكون عند حسن ظنك فعلا
ونبقى فعلا نستاهل القصه دي كلها
منور وسط أخواتك
وعرفنا على نفسك بقى

vindiesel 02-01-2010 11:37 PM

اهلا بيك معانا هنا فى المنتدى

منور

ياريت متحرمناش من تواجدك معانا

يارب تفيد وتستفيد

ولو كان على العربيه متزعلش بقى هى نصيبها كده

وبما انى انا ديزل المنتدى يبقى واجب عليا انى اجيبلك عربيه مكان اللى ادمرت

وطبعا لازم تليق بيك بما انك واحد من اعضاء المنتدى

ولا تزعل نفسك خالص ياعم

ادى العربيه الجديده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اى خدمه ياريس

هامر برضه واحدث من اللى كانت معاك
هيص ياعم


admin 02-04-2010 09:11 PM

منوررررررررررر الماجيك كله يا فارنووس

وان شاء الله تفيد وتسفيد


ومرحبا بك فى بيتك الثانى

golden man 02-04-2010 10:02 PM

اهلا بيك يا فارنوس منور المنتدى
وان شاء الله نكون زى ما اتمنيت

zizo 97 02-05-2010 11:20 PM

منور يافرنووس
بس كنت قولتى كنت هبعتلك التوكتوك بتاعى بل متعمل حاثة ع
الفاضى علعفكره انا بمولة 90 شوفت بقى

لمحه حب 02-06-2010 03:13 AM

منور الماجيك ودا الباص اي

وقت عوز تنورنا باص الماجيك تحت امركم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 02:56 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir