منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   مش جرىء (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18784)

beckham 02-03-2010 08:56 PM

مش جرىء
 
من حبك مش جرىء وفى حبك مش جرىء

مع انى واللة بحبك حب بحق وحقيق

***

وان جيت اكلمك ارجع وانا كلى خوف

وان قولت اكتب رسالة تهرب منى الحروف

قالك اية الغرام قلك تنسى الكلام

وبتسهر ماتنام فى اليل فكرك يطوف والنوم خطوف خطوغ

تبقى ع البر لسة وتقول ياناس غريق

***

وصوتك هزنى غير لون الزمان

بعد الغربة الطويلة لقيت فى الصوت مكان

اية اخرة السكوت دة عمرى لو يفوت ياقلبى راح نقول

قدمت خطوتين ياصوتى روحت فين

تاهة عينى ماشايف الناس ولا الطريق

ahmed.dodo 02-05-2010 10:15 PM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-06-2010 05:13 AM

شكرا لك دودو علي مرورك


الساعة الآن 09:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir