منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   قسم طلبات التصميم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   اريد تصميم بنر ضروري (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19331)

SaY3 NeT 02-23-2010 08:42 AM

اريد تصميم بنر ضروري
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ليا طلب يا ريت لو اجده عندكم

عايز بنرين متحركين للموقع عندي
الاول بحجم
150x60
والثاني
468x60
بالنسبه لشكل البنر الاول
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مع اختلاف الكلمات طبعا
اما بالنسبه للكلمات تكون
( افلام - اغاني - مسلسلات - مصارعه - برامج - بلوتوث - جوال )
ويكون لون الكلمات باللون الاحمر اللامع ( يكون به بريق )
اما البنر الثاني يكون نفس الشئ ولاكن ظهور الكلمات تظهر بجوار بعضها البعض مثل هذا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وشكرا لكم

SaY3 NeT 02-24-2010 07:13 AM

اين انتم يا مصممين

gogodone 02-25-2010 11:44 AM

اسم موقعك ايه؟

admin 02-25-2010 11:48 AM

اسم الموقع بالعربى كعبول

SaY3 NeT 02-26-2010 07:13 AM

اسم الموقع
بالعربي : فوكساوي
الانجلش : Foxawy
في الانتظار

gogodone 02-28-2010 12:14 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هو ده قصدك


الساعة الآن 07:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir